HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Limp Bizkit - Budapest Park 2014

freddyD 2014.06.17. 09:43

Na, hát túl vagyunk ezen is! Én személy szerint negyedszer láttam most már kedvenceimet és remélem lesz az még legalább egyszer ennyi. Mert aki tegnap is kinn volt, láthatta, hogy ez a banda élőben ugyanúgy felveszi a versenyt bármely trendi fiatal zenekarral. Sőt...

A német-portugál focifiaskót megunva elmentem Rob Zombiet nézni, aki korábban kezdett, mint ahogy meg volt hirdetve. Csak felületesen ismerem, de jó volt nézni/hallgatni, mindenképpen elhatároztam, hogy az öreggel többet kell foglalkoznom, mert marha jó showt nyomott.

Aztán fellépés közben észrevettem, hogy eltűnt a személyim és a SZÉP kártyám, ami alaposan elrontotta a kedvemet. Szerencsére később csodával határos módon előkerült, úgyhogy teljesen koncentrálhattam a Bizkitre, anélkül hogy okmányirodás rémálmokról kéne gondolkodnom. Ezúttal elhatároztam, hogy fényképezni/filmezni nem fogok egyet sem, mert át akarom élni az egészet ahogy van és nem képernyőket nézve. Elnézve a tömegen, úgy is lesz egy halom felvétel, úgyhogy lesz emlékezni való bőven

Szép kis tömeg összegyűlt, sok régi arc is visszaköszönt, valahogy a magyar keménymag mindig összefut ;-)

 

Kicsit tartottam attól, hogy megint csak egy best-of setlistet kapunk, a jól bevált elemekkel, amiktől valahogy képtelenek elszakadni az utóbbi években (medley, My Generation -> Livin' it up, Bee Gees, My Generation beetetés...). Sok szempontból igazam is lett, de mégis voltak azért meglepetések. Hogy 2 Gold Cobra dalt is leadtak, mindenképpen örömteli volt, még ha a közönség egy része érezhetően nem nagyon ismerte ezeket. Nem baj, akkor ez nekünk szólt.

  1. (Master of Puppets / Welcome more)

A közönség jó volt, a banda is érezhetően élvezte a koncertet, talán Wes tűnt egy kicsit visszafogottnak.

Vicces volt, ahogy Fred szinte elnézést kért a Rollin'-ért, hogy "Sajnálom, de a szervező ragaszkodott hozzá" :D Hát, én is inkább hallgattam volna egy Eat you alive-ot helyette, de ez van.

Meg, hogy Sam-et nem mutatta be és nézőt sem hívott fel, az is kicsit fura volt. Az "Endless Slaughter" kazettát meg hiába kerestem a standon.

 

Összegezve, én nagyon élveztem, jó helyen voltam, egyes váratlan sörfürdő még jól is esett a nagy tömegben és még ha nem is ez lesz a banda legemlékezetesebb koncertje, azért kétlem, hogy bárki is úgy távozott volna el a Budapest Parkból, hogy "ezért nem érte meg kijönni". Hazafelé az Otherworldös Zoly is azt mondta nekem, hogy ez volt életének egyik legjobb koncertje, ami azért meglepő, hiszen nincs túl mély múltja a Bizkitet illetően. Azt hiszem ez azért sok mindent elárul :)

 Élménybeszámolóknak örülnék tőletek is

 

Címkék: koncert élő

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr486309334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zabkása 2014.06.17. 09:59:35

Nagyon jó koncert volt, a Rollin nem tudom miért volt baj, szerintem az is egy örök nóta :) Én is örültem a Gold Cobra duónak, de a legjobban a Faith-nek!

Zoly82 · http://www.otherworld.hu 2014.06.17. 10:15:09

Felmosta velünk a padlót rendesen a Bizkit :)

Goldenpuffs59 2014.06.17. 13:03:18

Bal elöl volt a legjobb a hangulat :) ilyen showt lenyomni gyerekek :D egy forintot nem bántam meg! kib@szott nagy élmény volt ez a tegnapi koncert , plussz Nirvanat is nyomtak :D!
Sam Rivers rámköpte a vizet és Fred a take a look around közepe felé a lassu résznél végig a s zemebe bámult !! :)) My Wayt legelöl nyomtuk végig!

ha láttatok egy KISS es Szürke polós rasztát akkor az én voltam :))

gosford 2014.06.17. 13:37:10

nu, hát én jobbra voltam, úgynagyjából a harmadik "sor" környékén. eszméletlen zúzódásokkal ébredtem és most már tényleg azt mondom, hogy egy olyan mini leány mint én csoda hogy ezt a koncertet is sikerült túlélnem :D, innen is köszönöm annak a srácnak aki próbált megvédeni a harmadik számtól egészen a végéig. nyilván agyontapostak és a melltartómat is széttépték, de végülis megérte. ;D
ami viszont egészen meglepett, hogy abban a masszában ahol én voltam, mindenki kívülről vágta a why try-t és a gold cobra-t is, szóval azért mégse színtiszta retroshow-t kaptunk. vágyok már az új számokra azért.
amúgy frankó volt összefutni azokkal akikkel mindig is! *kacsintás kacsintás*

gosford 2014.06.17. 13:39:39

plusz egy funfact, a take a look aroundos leguggolásnál egy srác is guggolt mellettem és rámnézett aggódva hogy "minden rendben van? jól vagy, semmi baj?" mondtam neki hogy minden oké, de nézzen körül és megérti mért guggolok. "ja oké, én csak a cipőfűzőmet kötöttem be, nem számítottam hogy ez lesz belőle" :DD

Hajnal Pappa 2014.06.17. 14:05:17

Nagy reményekkel vágtam neki ennek a bulinak, mert míg a VOLT-on meg sem próbáltam a backstage-hez jutni, itt azért jók voltak a kilátások. A cél az volt, hogy legalább egy tag aláírását sikerüljön begyűjtenem! Amikor a helyszínre értem, egyből hátra mentem, ahol meg is pillantottam az öltözők előtt nézelődő Sam-et, és a telefonját végig basztató John-t. Pont akkor mentek be a meet and greet nyertesek, és az egyik srácot megkértem, ha engedik, kérjen nekem is egy autogrammot, mert a banda nem nagyon akart a kerítéshez jönni. Fredtől így sikeresen szereztem aláírást, innen is ezer köszönet érte!! Nem is akartam elhinni, hogy ez megtörtént! Már indultam volna vissza, hogy bemenjek a Parkba, mikor egyszer csak a semmiből szembejön velem Sam. Egyből megszólítottam, láthatóan kicsit morcos volt, de adott egy firkát, és le is kezelt velem. A többiek bementek az öltözőbe, én meg úgy gondoltam, ez így is fél siker, és inkább bementem bulizni, de örömmel láttam a facebook-on, hogy valakinek sikerült mindnégyűktől aláírást szerezni. A koncert bomba volt, egyetlen negatívum, hogy kicsit halkan szólt, pedig jó előre mentünk, de ez legyen a legkisebb gond. A Why try végén pedig sikerült valakinek majdnem elrontani a teljes koncertélményemet, ugyanis arcon dobtak egy nagy pohár sörrel, ami leverte a szemüvegemet, és az ugráló emberek lába közé esett. Óriási szerencsémre megtaláltam, és nem törött el, de innen is köszönöm a sört dobálóknak, kurvajó dolog ez, tényleg!
A setlist-ben nem volt nagy meglepetés, és a Boilert is megkaptuk, ami nekem a legnagyobb kedvencem. Nagyon jó volt a közönség, végig ugráltuk az egészet, és úgy látszott a banda is élvezi a bulit, hihetetlen, mennyi energia van a Limp Bizkit-ben, részemről a legjobb koncertélmény, pedig előző nap voltam Black Sabbath-on, és az sem volt gyenge! Nagyon reménykedem, hogy pár év múlva újra elhozza őket valaki, ugyanis most látszott, hogy MO-n is van még igény a Bizkitre!

chrisx 2014.06.17. 18:12:57

@gosford: Szerintem én voltam az a srác :) Igazából pont azért mentem oda, hogy egy leüléses felugrást (jumpt)csináljak. De nem gondoltam, hogy ez lesz belőle :D

Azt kell mondjam semmit sem bántam meg, nagyon örülök, hogy ott lehettem ezen az eszméletlen bulin!

gosford 2014.06.17. 18:26:53

@chrisx: komolyan? hello itt is. ;D

freddyD 2014.06.17. 19:35:05

Indexnek megint sikerült valami primitív cikket összehoznia. Meg pl az Eat you alive-ot nem is játszották, nem tudom milyen koncerten voltak

index.hu/kultur/zene/2014/06/17/az_en_utam_vagy_az_autopalya/

gosford 2014.06.18. 10:19:31

a legősibb index-szabály: cikket sose olvass, inkább videót nézz: index.hu/video/2014/06/17/limp_bizkit/ :)

Goldenpuffs59 2014.06.18. 11:43:38

gosford, szőke hajú vagy :)?
mert akkor én is láthattalak attól függ hogy melyik oldalon voltál
mert ha a bal oldalon akkor én körülbleül az összes számot végig ordibáltam :) imádtam őket!!!

ja és igen volt pár lány aki nagyon brutálba nyomta :DD kisebb volt nálam is és bementek pogóba ! :D

gosford 2014.06.18. 12:30:24

@Goldenpuffs59: jobb oldalon voltam, barnahosszúhaj, jack daniels póló. :D ez én.

Goldenpuffs59 2014.06.18. 13:25:08

@gosford: akkkor elkerültük egymást :)) , istenem 16. a bevésődött az agyamba :D ennyirejó pogón /társaságba sosevoltam , persze voltak tirpákok dehol nem talál ilyet az ember :/

bizkitman 2014.06.18. 13:35:17

@freddyD: Sajnos később tudtam csak oda érni ezért a "10." sor környéke jutott, ahol nem mindenki volt már olyan lelkes mint én, de szerencsére sikerült egy picit előrébb mennünk haverral és kifogni egy olyan társaságot akik ismerték is a dalokat és nem néztek hülyének mert ugráltunk.
Nekem Lethal hiányzott nagyon, az átvezetők kimondottan nem tetszettek, de egyértelműen megérte elmenni és semmi sem változott '99 óta, kedvenc bandám, remélem jönnek még mert ebből az élményből sosem elég!
Remélem majd a következő koncerten összefutunk! :D LBF!

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2014.06.19. 20:34:31

Nekem a június 11-i Alter Bridge -sokkal- jobban bejött. :)

Gőbölös Ákos · http://filmek.kepregeny.net 2014.06.21. 21:37:31

@gosford: Jack Daniels-es póló? Akkor én is láttalak. :-P

Durva jó koncert volt, én minden másodpercét imádtam, újra! Nekem is ez volt a 4. alkalom, hogy élőben, színpadon láttam a sütit (Bp 2004. és 2014., Sopron 2009., Bécs 2011.). Remélem, lesz még több!
süti beállítások módosítása