HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Új Limp Bizkit album: "Still Sucks"

freddyD 2021.10.30. 19:48

Szürreális fordulat egy közel egy évtizedes történet végén: Embertelenül sok ígérgetés (és nevezzük nevén, hazudozás) után, mondhatni elég váratlanul ért szerintem mindenkit, hogy egyszerűen csak bejelentik, hogy "ja amúgy pár nap múlva, október 31-én kijön az egész album". Ami a sokadik átnevezés után "Still sucks" ("még mindig tré") névre hallgat. Szerintem mostanra azért már talán a nagy mainstream túllépett azon, hogy a LB fikázás tárgya kell, hogy legyen, emiatt nem tudom mennyire szerencsés ezt meglovagolni 2021-ben (legkésőbb a közel 20 éves "It's cool to be a hater" akciójuk után azt hittem ezt az öniróniás felfogást letudták már).

Kijön az album úgy, hogy nincs hozzá cd (vagy bakelit, ahogy ma már újra trendi), nem készült hozzá hivatalos klip (a Dad Vibes-hoz készült dalszöveges videó egy rajongói termék, csak "átvették") és másfajta merchandese termékek sem jelentek meg. Értem, hogy digitális kor meg minden, de nah... Nekem ez valahogy így annyira nem funky, remélem utólag azért megjelenik legalább CD-n, hogy a Bizkit kollekció részese lehessen.

De az ilyen amatőr előkészítést most tegyük félre, örüljünk, hogy végre valahára tényleg új Limp Bizkit számokat hallgathatunk, ki hitte volna ezt pár éve. Adjuk meg a módját, írjátok meg, nektek hogy tetszik, majd szerintem pár alaposabb hallgatás után írok egy kis véleményezést is. Bring it ooon!!

01. “Out Of Style”
02. “Dirty Rotten Bizkit”
03. “Dad Vibes”
04. “Turn It Up, Bitch”
05. “Don’t Change”
06. “You Bring Out The Worst In Me”
07. “Love The Hate”
08. “Barnacle”
09. “Empty Hole”
10. “Pill Popper”
11. “Snacky Poo”
12. “Goodbye”

Read More: Limp Bizkit Unveil 'Still Sucks' Album Art + Song Teaser Video | https://loudwire.com/limp-bizkit-still-sucks-album-song-teaser-video/?utm_source=tsmclip&utm_medium=referral
01. “Out Of Style”
02. “Dirty Rotten Bizkit”
03. “Dad Vibes”
04. “Turn It Up, Bitch”
05. “Don’t Change”
06. “You Bring Out The Worst In Me”
07. “Love The Hate”
08. “Barnacle”
09. “Empty Hole”
10. “Pill Popper”
11. “Snacky Poo”
12. “Goodbye”

Read More: Limp Bizkit Unveil 'Still Sucks' Album Art + Song Teaser Video | https://loudwire.com/limp-bizkit-still-sucks-album-song-teaser-video/?utm_source=tsmclip&utm_medium=referral
01. “Out Of Style”
02. “Dirty Rotten Bizkit”
03. “Dad Vibes”
04. “Turn It Up, Bitch”
05. “Don’t Change”
06. “You Bring Out The Worst In Me”
07. “Love The Hate”
08. “Barnacle”
09. “Empty Hole”
10. “Pill Popper”
11. “Snacky Poo”
12. “Goodbye”

Read More: Limp Bizkit Unveil 'Still Sucks' Album Art + Song Teaser Video | https://loudwire.com/limp-bizkit-still-sucks-album-song-teaser-video/?utm_source=tsmclip&utm_medium=referral

01. “Out Of Style”
02. “Dirty Rotten Bizkit”
03. “Dad Vibes”
04. “Turn It Up, Bitch”
05. “Don’t Change”
06. “You Bring Out The Worst In Me”
07. “Love The Hate”
08. “Barnacle”
09. “Empty Hole”
10. “Pill Popper”
11. “Snacky Poo”
12. “Goodbye”

Címkék: hír still sucks

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr10016740598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

telefonmanias 2021.10.31. 07:45:34

Nagyon jó lett! Egy klip nem ártott volna egyébként …. Azt hiányolom.

gorre126 2021.10.31. 14:31:32

Hát ez... Tök véletlen vettem észre, hogy a limpbizkit YouTube csatornára feltöltöttek egy új számot Out Of Style névvel, először nem is értettem, mert amúgy fel vagyok iratkozva rá, de a Feliratkozások lapon b.szik mutatni a Tube. Aztán látom ez nem csak egy új single lesz, hanem egy egész album. Nagyon kiábrándító ez a "marketing" (vagyis inkább a hiánya), de igaz, inkább élvezzük a zenét, ha már végre van. Még csak az első két számnál tartok amikor ezt írom, de eddig nagyon tetszik. Baromira hiányzott a Bizkit hangzásvilág.

bizkitman 2021.11.02. 16:25:32

Elfogult vagyok ha bizkitről van szó, nekem kifejezetten tetszik a számok jelentős része.
Szöveget egyelőre nem figyeltem túlságosan, párszor megfogom még hallgatni egybe (sajnos a kb 32 perc nem túl sok).
Hangzásra nekem picit olyan, mintha a gold cobra albumról maradt volna pár kiadatlan, nekem picit results my vary is benne van itt ott.
A semminél sokkal jobb és remélem lesz azért még albumuk!
süti beállítások módosítása