HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fellépés a sógoroknál (szeptember)

freddyD 2010.03.16. 19:02

Egy 'Two Days A Week+1' nevű fesztiválon (hallott erről már valaki?) Limp Bizkit a fellépők között van. Az egész szeptember 2-4 között kerül megrendezésre, és rajtuk kívül fellép még pl. a Faith No More vagy a Placebo.

Itt találtam egy magyar honlapot, ahol lehet jegyet rendelni. Úgy tűnik 106 € a beugró, ami igen finom kis összeg. Érdekes módon nem találtam a fesztiválról hivatalos honlapot, úgyhogy egyelőre óvatosan kell kezelni ezt az infót.

Ha már ott járnának, igazán beugorhatnának ide is.

Címkék: turné

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr691844949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.16. 19:44:39

miért van minden koncert ősszel?:O

GD 2010.03.16. 20:25:52

Figyi, ha ticketexpressz írja, akkor az valószínűleg létezik. Ráadásul megnéztem: tavaly is volt Offspring lépett fel. Aminek inkább örülök, hogy a magyar határról is lehet majd kb. hallani, annyira közel lesznek :D

SZEPFIJU 2010.03.16. 20:54:40

ADOM H JÖHETNÉNEK IDE!!

OFF: bizkorn neked h tetszik az uj korn nóta???sztem q..jo

Hentes21 2010.03.17. 08:14:43

Gondolom nyáron Amerikában turnéznak :)

off: Tegnapi Rammsteinról csak annyit, hogy a német kollégák csinálják a legnagyobb showt. Nem hittem volna, de magasan túlszárnyalják a bizkitet. Na persze ez nem jelent semmit sem, de aki teheti mindenképp látogasson el egyszer rájuk..

squirrelbizkit 2010.03.17. 09:03:09

@Hentes21: nem mondanám, hogy túlszárnyalták, ez egy más stílus. Hihetetlen élmény volt, de inkább színházban éreztem magam, nem koncerten. Semmi spontanitás nem volt, németes precizitással végig minden pillanat meg volt tervezve.

Limp-Action 2010.03.17. 12:52:41

Kedves FeddyD! A Fesztivál honlapja!! www.wiesen.at/257_DE

Csődör Johnny 2010.03.17. 13:44:52

ez nagyon fasza, ugyanis a blink is jön idén erre a fesztiválra:D ha nem jönnek magyarországra, én tuti megyek ide.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.03.17. 20:45:22

@Hentes21: Isten király konci volt (az első sorban álltam középen :D )

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.03.18. 16:48:20

@Hentes21: Én sem mondanám hogy túlszárnyalták, ahogy squirrelbizkit is mondta, egész másfajta milliőjű volt a két koncert. Én speciel, amennyire össze lehet hasonlítani, nagyjából ugyanannyira élveztem a két koncertet.
süti beállítások módosítása