HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

NEKED mi VOLT a legkedvesebb Bizkites pillanatod?

freddyD 2009.07.06. 11:00

freddyD: DSCF5238

Tudom, hogy azóta volt két másik koncertjük de őszintén szólva kurvára nem érdekelnek és nosztalgiázni akarok. Veletek. Nagyon klassz volt olyan emberekkel megélni ezt az örök emléket, akik ugyanúgy szeretik őket, mint te. Akik nem néznek hülyén, ha arról beszélsz, hogy Sam Rivers aláírta a Rock im Park DVD-met.

Lehet, hogy hülyén hangzik, de számomra annak a napnak a legkedvesebb pillanata pont a koncert vége volt, amikor DJ Lethal egymaga állt már csak ott és scratchelt egy kicsit. Majd a végén : F..ff..fffuuck Bizkit..kit...it..." Azt pózolt egyet a nyelvével, végül levonult. Egyrészt imádom ezt az embert, komolyan kedvens tagom a bandából, aztán valahogy ahogy ő ott még elvolt, akkor volt egy pillanatra időm felfogni egyáltalán, milyen hihetetlenül jól éreztem magam és mennyire szeretem ezt a zenét és együttest és milyen hálás lehetek, hogy megélhettem őket másodszor is.

Köszönöm ezt az estét, ezt az emléket

Family is forever

Címkék: volt fesztivál

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr141229371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

squirrelbizkit 2009.07.06. 11:51:52

Nekem azok voltak a kedvenc pillanataim, amikor izgultunk, hogy mi lesz a következő szám és ahogy felcsendült megdobbant a szívem, hogy "bazki' ezt most élőben hallom!!"

És végre megértettem miért kell a Behind Blue Eyes! Ha nincs az a szám, lehet, hogy nem élem túl a koncertet!! Gyönyörű pillanat volt, ahogy egy jóbaráttal összekapaszkodva dúdoltuk a BBE-t.. hogy aztán megint kezdetét vegye a zúzás..

Meg a Take a look around guggolása.. ahogy körülnéztem és láttam, hogy mennyien leguggoltak! Bár körülöttem pár ember értetlenkedett, hogy mi történik, de azoknak elmagyaráztam, hogy mit kell csinálni, meg mikor kell felállni meg ilyesmi...

gosford 2009.07.06. 11:54:01

Nekem az egész egy legkedvesebb pillanat volt, de talán akkor üvöltöttem a legnagyobbat mikor nyomtak egy kicsit a Sourból és Stuckból. Nem bocsájtom meg hogy nem tolták végig ;D

A guggolás pedig a cseresznye volt a torta tetején. yeah!

TBoy15 2009.07.06. 11:58:30

hűűűh nekem egész koncert alatt 180 fokos vigyor volt a feyemen, talán amit az előző postban is írtam, nekem nagyon tetszett ahogy lethal ugrándozik a zászlóval mint egy 10éves aztán igen a végén még szkreccselt egy kicsit.. DE MIT JÁTSZOTT?? MÁR ELFELEJTETTEM! vmi régi sláger volt és mindenki úgy röhögött elöször h "ez meg hogy kerül ide??" :D talán nekem az első 5perc volt a legélvezetesebb azzal az intróval és ahogy belerobbantak a my generation-be.. kész.

Gobiakos 2009.07.06. 12:06:34

A legjobb pillanat talán valóban az volt, mikor Lethal a MI ORSZÁGUNK ZÁSZLAJÁVAL ugrált körbe-körbe a színpadon és látszott rajta, hogy mennyire jól érzi magát nálunk. Most nevezhettek naívnak, de én úgy érzem, hogy ez valódi érzelemkifejezés volt részéről.

Legjobb pillanat no.2.: Wes köpése! :-D Én még mindig nem tudok napirendre térni, hogy köp egyet és utána elkapja a szájával a cuccot! :-DX-D

BiZkIt JaCk 2009.07.06. 12:30:43

Nekem már ott kezdődött az egész amikor a barátnőmmel a backstage előtt vártunk, hogy hátha előmászik valaki :) Annak is volt egy feelingje. Szerencsére többször is láthattam őket és amikor elkezdett esni az eső tőlem 3 méterre besétált Sam és John. Majdnem lefostam a bokám XD. A zászlós akció nekem is tetszett nagyon na meg a srác aki feljuthatott a színpadra. Amikor Fred megölelte valahogy úgy éreztem, hogy ezzel engem is megölel, az egész hazai rajongótábort! Oltári koncert volt! 18 évesen is odavoltam értük és így ma 26 éves fejjel is váltig állítom: A LEGJOBB BANDA! 30 évesen is így fogok csápolni rájuk! Remélem hamarosan megint látom őket!

FAMILY FOREVER!

freddyD 2009.07.06. 12:38:44

Ez a Lethales jelenet melyik számnál volt? Esküszöm nem láttam, csak amikor a zászló már máshol lett lerakva. Máshová figyelhettem :(

2009.07.06. 12:39:37

engem is a zászlóval rohangálás mosolyogtatott meg, viszont én is dühös voltam, amiért nem nyomták végig a Stuck-ot! Én is elkezdtem énekelni, és tökre sajnáltam, hogy félbehagyják... A Take a Look Around-os guggoltatás meg k*rvajó volt! Az Intro + My Generation kombótól már a turné eleje óta kiráz a hideg :)

De ez a köpés mi volt? Egyszer láttam, hogy kicsúr egyet, de azt csak most olvastam, h el is kapta Oo? Valaki írja már le, hogy hogy volt ez az egész Lécci!

Gobiakos 2009.07.06. 12:44:58

@KuRi91: Tényleg semmi extra nem volt. A lehető legnagyobb természetességgel csinálta meg ezt a kis mini-showt Wes és úgy gondolom, hogy csak azok látták, akik akkor épp véletlenül őt nézték (mint pölö én!).

2009.07.06. 12:47:01

@Gobiakos: te nekem valahonnan ismerős vagy! Az LB-s cikkeknél régebben kint volt a fejed, és a nevedet is tuti h hallottam már! Nem táncolsz te véletlenül az Alba Regia-nál?

Gobiakos 2009.07.06. 12:48:50

@KuRi91: Menj máááááár!!!! Honnan vágod? Amúgy sajnos múlt idő... Csak táncoltam. De tényleg honnan???

squirrelbizkit 2009.07.06. 12:49:50

@freddyD: szerintem a my way közben..

@KuRi91: valami ilyesmit csinált Wes: vbox7.com/play:3baaa0a0

2009.07.06. 12:51:03

@Gobiakos: áháááá XD Tudtam! Bátyjád a Gábor? Én is táncoltam egy ideig (konkétan 6 és fél évig), és lehet arcról nem vágsz, de nekem baromi jó arc-, és névmemóriám. Hát innen... Kicsi a világ :b

Gobiakos 2009.07.06. 12:51:46

@squirrelbizkit: Nem "valami ilyesmit", hanem pontosan ugyanezt! :-D

Én csa ezzel a képpel tudtam volna példálózni: farm4.static.flickr.com/3604/3689839047_306c0473df.jpg?v=0

2009.07.06. 12:52:39

@squirrelbizkit: nagyon köszönöm. Ez beteg! Imádom :b

Gobiakos 2009.07.06. 12:57:04

@KuRi91: Banyek, egy képről vagy valami biztosan felismernélek, de így tökre semmi; bocs. Amúgy meg igen, ő a tesóm, de általában letagadom. ;-)

gosford 2009.07.06. 13:01:56

@squirrelbizkit: visítok a röhögéstől. :D

freddyD 2009.07.06. 13:10:46

@squirrelbizkit: Valóban ott. Most néztem. Ááá, basszus... Ilyenkor sajnálom, hogy többször filmeztem és nem csak élveztem az egészet :( Elsiklottam az ilyenek fölött :/

Ott kellett volna maradnom 4. sorban, de egyszerűen túl nagy volt a zúzás, azt éreztem, hogy ezzel leszek elfoglalva koncert helyett.

Gobiakos 2009.07.06. 13:16:10

@freddyD: "Ott kellett volna maradnom 4. sorban, de egyszerűen túl nagy volt a zúzás..."

Akkor én mit szóljak? Az első sorban sem nagyon lehetett leterteni a piknik lepedőt...

bizkitman 2009.07.06. 13:36:42

Legjobb pillanatok:Take a look around guggolás aztán Wes emelte a kezét és mindenki felugrott.
A nyammogós intro-t amikor meghallottam.
Magyar Freddel ugyanúgy mozogtunk:D.
Corle elkapta mellettem a dobverőt aztán annak örültünk nagyon:D.
És persze az egész nap este pedig az álom valóra vált^^.

freddyD 2009.07.06. 13:52:03

@Gobiakos: Voltam már pár első soros koncerten és én jobban boldogultam, mint most csütörtökön ;)
Ott az az előny, hogy "csak" hátulról piszkálnak. Valamint szerintem az első soros mámorban úgyis mindent 10x jobban lehet elviselni :)

De lettem volna én is első sorban :( Mázlista :p

Corle 2009.07.06. 14:09:01

Kezdődött az LB-s talal az Unicum sátornál, aztán amikor a buszoknál álltunk órákig és szarrá áztunk, de láthattuk egy kis ideig Fredet (sajnos Samről mi pont lemaradtunk) utánna amikor Kis Pál vami ilyesmit mondott hogy úgy látom hogy itt sokan a LB miatt vagytok itt és akkor végre ordibálhattunk picit azon a koncerten is:D
És hát amikor elkezdődött az egész és az intro után elindult a My Generation hááát hatalmas volt:D
Amikor meg elkaptam a dobverőt azt hittem, hogy meghalok elképesztő érzés volt:D
És amikor Take a look around-nál a guggolás után az utolsó kitörés ááá, de szeretnék újra ott lenni:D
Örök élmény LBF forever

gosford 2009.07.06. 14:14:34

@Corle: a dobverőről tudsz képet bedobni a közösbe? :D

Corle 2009.07.06. 14:17:41

@gosford: persze, persze már ígértem is és meg is lesznek a képek, csak még az utolsó kép hiányzik mert még nincs bekeretezve és kirakva a szobámba de ha minden jól megy holnapra meg lesz az is:)

bizkitman 2009.07.06. 14:53:24

@Corle: LB zarándok hely lesz a szobádból bro:D xD.

korogyi 2009.07.06. 15:13:05

ROHADT NAGY VOLT :DD

Mi a címe annak a számnak, amit a My Way közben benyomtak? :DD A lassú ének-gitár rész előtt előadtak egy kis gitárrészt a szám közben :D
www.youtube.com/watch?v=bsC8kJZircU

Itt 03:10-től. LOL :D

ripitash 2009.07.06. 16:35:00

@korogyi: pffazddd meggg >:D D D pont időben vagyok... mostanra olvastam el a kommentek második felét és pont ezt az ujdonsagot akartam mondani hogy.... kurva nagy volt az AC/DC keményítés itt, azt hittem elkattan az agyam amikor rázördült Wes gyerek >?;-`

ripitash 2009.07.06. 16:52:07

www.youtube.com/v/xVIVvOqBHps&hl=en&fs=1 genyaszemét :-` ..

Van egy enyhe kontraszt a leg el:-`limpesedő szám közepén ezt így bevágni hogy csak úgy pislogj hogy mi rándult meg ..

Egyébként nagyon köszönöm hogy kibeszéltétek ezt a Wes köpést, mert láttam valami frankót, de csak ez tudatosította... :) kemény suhanc ez a Borland, köpni rá .. .

A magyar zászlós dolga meg a ha keveset is csináló, de az kurva szemét jó, sokatlátott >:) haláli Dj haverunknak kibaszott nagy volt jahhh.. Meg a jókedvű zombiröhögésen is majdnem kettépusztultam, hogy aztán rátegyen még egyet :) ) ) Az amugy elég idegesítő volt hogy az ő átvezetőit túlordibálták a "birka fanok" :) Na jó én is az vagyok hhe hi, de rájöttem hogy néha jobb kivárni pár percet ha ilyen kibaszott jó dolgok szólnak. Ezért is mentem hátra, de ne aggódjatok tovább ordítottam Fred- nél is a Boiler- t, Stuff- ot, Fuck me like an animal- t meg Rearranged- t, még most is beállhatnék a moterhead- hez egy Ace of Spades- re... olyan rekedt a hangom ? ;-`

Meg ha valaki hallott egy jós sokáig tartó mindenkit túlverő Counterfeit ordítást rekedten néha, az szerény véleményem szerint volt már nem is tudom honnét epszhhh.. >:-`

korogyi 2009.07.06. 16:54:56

@ripitash: akkor onnan volt ismerős :DD apám ac/dc fan :D

impTimi · http://imptimi.hu 2009.07.06. 16:59:07

Köszönöm a régi ismerősöknek, hogy nem ismertek fel... :/ de majd túlélem

jó VOLT a koncert :) szerencsére kicsi vok és nem láttam túl sokat, de amikor dülöngéltek emberek akkor láttam :p

na császtok
ImpTimea (WesB*zi a Death Knight)

ripitash 2009.07.06. 18:34:33

Hát ez nem a MyWay de azért lehet érdekelni fog valakit :-`.. ... az ütem megvan, jól csinálja a flótás gitáros haversrác >: )

www.youtube.com/v/B_Y62_oFLpA&hl=en&fs=1

40edik mp- től kérem szépen meglátni a tréfás poént amiről szó van.. itt

ripitash 2009.07.06. 18:53:56

... most pedig ez a gyerek tudom hogy éppenhogy érinti a témát, de aki picit tudja mi a gitár a ;-` LéhaSütikben, az érti miért rakom be..

www.youtube.com/v/8_D1oWtW29M&hl=en&fs=1

A Hülye Bolond Tudorja ;)

Gáborkaaa 2009.07.06. 19:04:24

Legkedvesebb hölgyismerősömmel (:P) gyakorlatilag végig egymással foglalkoztunk, ő háttal nekem, és így védtem a sok ugrálós baromarcútól. Így a koncert (sajnos?) annyira nem maradt meg, de a ráadásban a Behind Blue Eyesnál megfordítottam, és a Rollin' végéig csókolóztunk. Aztán ezt az igen meghitt pillanatot a Take a Look Aroundos "ugrással" spékeltük meg. Szal a ráadás volt az überkirály ^^

bizkitman 2009.07.06. 19:32:39

@Gáborkaaa: LB koncerten ne várd azt hogy mindnki állni fog egy helyben mint mi a kispálon freddyD vel:D.

eq (törölt) 2009.07.06. 19:34:54

@impTimi: Wesbuzi :D! Hát ott voltál? Akkor láthattad Wes-t. Szép időket élünk, szarni a válságra! Üdv a fedélzeten.

FxS 2009.07.06. 20:50:10

@Gáborkaaa: bazd... nekem is ott volt parom, de en azt is leszartam volna ha a vilag legjobb csaja akkor moccan ram... raer az utana is; ejjj...

BizKoRn 2009.07.06. 22:33:18

Gáborkaaa ugye nem te vagy aki sapiban hoszzu haju vagy és a bnöd védted mer akkor tudd h nem direkt zuztalak hátulrol:)

WesBu sajnálom a dolgot komolyan

limpstuff 2009.07.07. 22:18:03

Sziasztok, en vagy 900 km t tettem meg, reggel 6 kor erkeztunk, esobe kajaltam, faja volt, oszt vegig aludtam a napot...este valami baromarcu a koncerten megharapott, mert nem engedtem elore, s kicsit a nyakat megszoronagattam, utana nem is volt baj, nem akart senki ele`m alni >:) Folulmulta az elvarasaim a koncert, megerintettem a kabatjat fred nek es a mikrofonjat is :))) :P loool ..Elmehettem volna bukarastbe is, joval olcsobban, de nem bantam meg hogy a VOLT ot valasztottam.. na szerusztok...

impTimi · http://imptimi.hu 2009.07.07. 23:04:18

@eq: naná hogy vele szembe álltam :p legalábbis... próbáltam, de nagyrészt csak őt láttam :) két fej között kivillant

eq (törölt) 2009.07.08. 10:42:01

@impTimi: Destiny! Akkor megérte eddig és annyit várni. Sorry ha nem ismertelek meg/fel, de nem láttalak, csak akkor ott 1x 5 éve...
süti beállítások módosítása