HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred és Sid Wilson közös EP-n dolgozik

freddyD 2012.03.27. 17:49

Sid Wilson (Slipknot DJ-e) nemrég elárulta, hogy Freddel közösen egy EP-n dolgozik.

Ausztráliában összehaverkodtak és azóta a Cash Money studiójában "piszkos" dalokat rögzítenek.

Forrás

Címkék: fred

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr624344061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2012.03.27. 18:21:15

Nem tudom eldönteni, hogy ez most jó vagy sem.

Loverman 2012.03.27. 18:50:07

LEE akkor ezért sértődhetett be. Bár akkor is kicsit gyerekes. Nem értem miért nem vele dolgozik, de gondolom csak besegít a tutp2-be, vagy ilyesmi.

Gobiakos 2012.03.27. 19:45:37

Azért az meredek lenne, ha Lethal helyett ezzel a csókával csinálná meg a Bizkit a TuT pt2-t... :-/

Hotride 2012.03.27. 20:31:05

Annak örülök,h békülőben vannak,de sehogy se áll össze a kép. Majd Lethal tolja utána amit Sid kitalált? LoL Lehet ez vmi más project, így elég necces.

freddyD 2012.03.28. 07:33:10

Szerintem ez egy külön projekt. Nekem legalábbis így jött át. Jó volna tudni hogy Sammel,Johnnal ilyenkor igazából mi a franc van

gosford 2012.03.28. 11:51:05

nem értem honnan vettétek hogy ennek bármi köze is lesz/van a tutp2-höz. teljesen más projekt, főleg ha ismeritek Sid szólócuccat amik pl. egyáltalán nem hasonlítanak a Slipknot (vagy az LB) dolgaihoz.
nem hiszem hogy ezen akadt le lee. ő is dolgozgat az LCN meg a HOP felé is, most akkor a többiek meg ezen hisztizzenek? ;D ne legyetek már ilyen bulvárosak. :/

gosford 2012.03.30. 19:23:32

mehehe lee most borította a szart twitteren és ha tényleg igaz amit írt, akkor még az is lehet hogy Sid jön a helyére (?? haha). mindenesetre ha ez tényleg így lesz, akkor bármennyire is türelmes voltam évekig a bandával (inkább fred faszságaival), de ezekután inkább kihagyom a novarockot és inkább elsüllyedek hogy valaha is supportoltam őket bármivel. ;/

redzsi 2012.04.01. 05:34:33

@gosford: És mennyé' pityókálni egy doboz zsepivel a sarokba, hogy milyen rossz is ez. Úristen. Level -100

gosford 2012.04.01. 09:57:26

@redzsi: bocs, de személyeskedtem én veled (és mással) valaha ezen a blogon? nyilván nem fogok bőgve bevonulni a sarokba és száraz kukoricán térdepelni, mert baromira megvannak a "valós" problémáim az lb-n kívül is, de azért meg lehetne érteni, hogy én és szerintem majdnem elég sok fan készült kidobni _nem kevés pénzt_ a novarockra azért, hogy az utolsó pillanatban ilyen hírek érkezzenek. nem vagyok eleresztve anyagilag, sőt kb. egy évi spórolt pénzem lett volna akár a bérlet, vagy a napijegy is, ha már az anyagi vonzatát nézzük, a többiről nem is beszélve.

12 éve szeretem a zenekart, 12 évesen az mtv előtt csorgattam a nyálamat és már akkor odaadtam volna a veséimet egy koncertért, szóval bocsánat, ha egy picit a szívemen viselem azt, amennyit szarakodnak egymással meg a közönségükkel.
szóval köszi a hozzászólást, de stílusból level -100. ;)

redzsi 2012.04.01. 11:16:54

@gosford: Azt sem tudom mi fog kisülni ebből az egészből, de ha nem marad ugyanúgy minden ahogy eddig akkor én biza nem supportolom őket soha többé, sőt még el is süllyedek gyorsba és meggyónom eme bűnömet hogy évekig rajongtam ezért a hűtlen bandáért. Nah most érted??!! Nem vagyunk már tinik (gondolom te se), ne a tagokért rajongjunk, hanem a zenéért. Az, meg hogy a Novarock pénzkidobás lenne, alapból lüke felvetés ennyi jó banda mellett akik fellépnek. Szerintem csak a limp bizkitért pénz kidobás.

redzsi 2012.04.01. 11:24:49

A zenéjük reményt ad a "valódi" problémák megoldásához nem?? Legyél kicsit pozitívabb,basszus be jelentették a tut 2-t, a diszkó elefántot egyből 2 albumot ÉRTEEDD??. Ez a lényeg ;)

gosford 2012.04.01. 11:58:02

@redzsi: ó én egyáltalán nem vagyok negatív vagy ilyesmi, konkrétan (mint mindig) az értelmes kommunikációt hiányoltam a részükről, amit most fred szerencsére megtört.
... valamint az egészet nem a zenére értettem, hanem az emberségre és összetartásra, a nagy lbf-ezés fred részéről úgy látszik csak addig tart, amíg minden rendben van. ez picit elszomorít még úgy is h abszolút nem látunk a dolgok mögé.

a novarock persze nem pénzkidobás, mert az egész fesztivál az összes hazaira köröket ver, csak igazából egy napra mentem volna, miattuk IS, mert többre bizony nincs pénzem munkahely híján. :( ez van. a továbbiaknak örülök és annak is hogy tovább zenélnek. :) sajnos a "mindenáron"-t kéne átgondolniuk, valószínűleg a kiadó köti őket mostmár és ezért is van az egész. :/
süti beállítások módosítása