HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Sok sok évnyi várakozás után végre itt van!

freddyD 2010.02.08. 20:46

Ez kárpótol mindenért!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr491740442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2010.02.08. 20:54:09

Komolyan az az érzésem, hogy minden más prioritás nála, csak az az átkozott album nem.
Tőlem játszhat Pac-Mant is egész nap, csak ne dörgölje már az istenverte rajongók orra alá, mert ez minden alkalommal egy tökönrúgás

gosford 2010.02.08. 21:00:34

@freddyD: ugyan, én is csak kínomban horkantottam fel.

;D

"Final tracking and recording of Gold Cobra starts today. Its time for Limp Bizkit. Bring it!!"

szerencséje hogy ilyeneket is twittel, mert különben én is mérgelődnék ;D

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2010.02.08. 22:57:04

Az LBGC láttán hirtelen a Limp Bizkit Gold Cobra jutott eszembe és mint kisgyerek karácsonykor kezdtem örülni neki hogy valamit láthatok a mai nehéz meló után.Igaz hogy kicsit csalódtam de bírom ahogy húzza Fred az agyunkat ezekkel:)Majd ha eljutok odáig hogy tépem a hajam és játszok azzal a játékkal mint amivel ő akkor seggen lövöm egy párszor:D Melyikkel játszik?COD:MW2?

TBoy15 2010.02.09. 02:20:48

@GABEhun: jaja, ahogy hazamegyek nyáron amcsiból, megkeresem az xbox live-on, elöször kinyírom 20x aztán énis csatlakozom a klánjához :P

¨°º¤ø„¸LB_Boy¸„ø¤º°¨ 2010.02.09. 19:04:25

A szalagcím alapján tök másra számítottam... Azthittem h a single... -.-'
süti beállítások módosítása