HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred elárulta az új album nevét?

freddyD 2009.10.01. 08:05

Könyörgöm... Ne már...

Rock Ship

Ez mi a fos? Épp itt volna az ideje egy bandáról elnevezett albumnak,nem?

Címkék: spekuláció

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr471419936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Durst Papi 2009.10.01. 08:09:39

:D

Csak csigáz az öreg, ennek az albumnak is 6 címe lessz amit nem kell komolyan venni :D

gosford 2009.10.01. 09:00:00

igazán kreatív cím. költői mélységekbe süllyedtünk, hehe ;D

freddyD 2009.10.01. 09:14:26

@Durst Papa: Legyen igazad, de szerintem még egy ilyen cirkuszt mint az RMV-nél csak nem fog újra produkálni

dafi723 2009.10.01. 09:37:33

höhö akkor miért nem Rock 'N' roll Train 2 ?:D:D

FxS 2009.10.01. 09:39:38

eddig nem mertem megszolalni, mert leegtem legutobb, de a dobos kollegaknak ezt illene tudni
Rock Ship/Rocket Ship Toms az amikor egy kezdo dobosnak messze allitjak a cintanyerokat, hogy latni lehessen mennyire jo a tehnikaja - de ezt az Amerikaiak szoktak hasznalni barmilyen olyan hejzetben amikor egy kezdovel kibabralnak
most vagy a sracnak utalt arra hogy picit lassu vagy hogy az album annyival jobb lesz minden masnal
cimnek pedig szerintem nem epp annyira rossz, de legyen igaza Durst Papanak
(file pedig lehet furo is, de reszelo is - ott nincs mit ertelmezni, valami vasreszelek pattant a szemebe; jo, hogy nem volt rajta kontaktlencse)

*FxS_szerint*

Taraj (törölt) 2009.10.01. 14:42:16

Akkor mégse Unicorns and Rainbows? Nekem az kibebaszottul tetszene... :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.10.01. 16:13:53

Nem kell még ezt a neves dolgot elsietni (ez vonatkozik arra h mi lesz az album neve meg arra is amit freddyD mondott h legyen LB az album címe)

TBoy15 2009.10.01. 17:03:18

kérném a limp bizkittőőőőől aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... limp bizkitet. nááh

gosford 2009.10.01. 17:03:36

OFF
ígérem nem "reklámozok" többet, de szeretném megosztani a közösséggel, hogy egyik képem címlapként felkerült egy kultmagazinba :) lecool.com/cities/budapest/newsletters/hu/current.html

ON
mellesleg a unicorns n rainbows amilyen idétlenül hangzott először, mostmár el tudnám viselni mint albumcím... a chocolate... sem volt sokkal "értelmesebb" ennél ;D

Durst Papi 2009.10.01. 18:50:09

www.pontfm.hu/

lassan minden a régi, a sajtó újból rajtuk akar lovagolni :D

gosford 2009.10.01. 18:57:07

@Durst Papa: jöhetne az album már és akkor azon lehetne lovagolni ;D

Durst Papi 2009.10.01. 20:25:36

@gosford: hát énis azt várom, mert ezeket a híreket mindíg utáltam:D
aztán felóőlem nevezhetik aminek akarják, nemaz a lényeg

amúgy gratulálok a címlapodhoz, erről beszéltél amikor mentünk pestre? :D

gosford 2009.10.01. 20:37:35

@Durst Papa: egyébként tuti nem ez lesz az album címe ;>

amúgy igen, szerintem erről beszéltem. basszus, olyan régnek tűnik a Volt feszt most ;D

freddyD 2009.10.01. 20:52:32

@Durst Papa: Istenem... Ezt a hülyeséget. Fosért csak ezt zabálja itthon tőlük a média :/

gosford 2009.10.01. 20:53:24

@freddyD: szerintem nem csak itthon lesz ez majd így...

dafi723 2009.10.02. 17:15:36

@FxS: sajnos nem vagyok otthon minden amcsi dobbal kapcsolatos kifejezéssel, inkább örülök, hogy a magyarokat tudom.

dafi723 2009.10.02. 17:15:37

@FxS: sajnos nem vagyok otthon minden amcsi dobbal kapcsolatos kifejezéssel, inkább örülök, hogy a magyarokat tudom.

Durst Papi 2009.10.02. 18:31:18

@freddyD:
@gosford:

nemsoká itt az album, és akkor megint lehet istenként imádni őket :D

nagyon sajnálom hogy a nu metal nagyjai már nem a régiek, oké hogy vátoznak de ennyire...

természetesen tisztelet a kivételnek mint pl. a P.O.D. ők még mindíg ugyanazt nyomják
és persze még van 1-2 akiket ezen a téren becsülök :D

korogyi 2009.10.02. 19:09:33

P.O.D. is nagy isten :D

Az albumnak pedig a neve fog a legkevésbé érdekelni :D

FxS 2009.10.02. 19:11:14

@dafi723: en a magyarokat sem ismerem xD ezt is csak azert mert remlett, hogy egy kifejezes es utana neztem

@Durst Papa: P.O.D. mar nem azt jatsza mint 2000 korul, foleg mert szunetelnek miutan ujra osszeallt az eredeti felallas, de a tobbiek annyira nem valtoztak sokat (hacsak nem a Papa Roachra gondolsz), csak nincsenek reflektorfenyben

korogyi 2009.10.02. 19:24:05

www.twitvid.com/673F8

Awesome video by fred durst!!!! ..noot

Durst Papi 2009.10.02. 20:27:04

@FxS: Papa Roach ? nem változott ?
én szeretem azis amit ma csinálnak, főleg hogy Coby metanult élőben is énekelni, de szerintem őkis nagy változáson mentek keresztül, presze nem olyanon mint a Korn, akiket szintén csípek. de nagy kedvencem volt még az Adema is, csak tőlük elment az énekes, és ők sem lettek jobbak, aztán a Crazy Town, akik már nemis léteznek, nagy bánatomra ...

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.10.02. 20:36:33

@Durst Papa: Nos az Adema első énekese Jon Davis féltestvére, a Crazy Town 2007-ben megint összeállt (ezt olvastam legalábbis)
de sztem elég nyálas a zenéjük (viszont van 3-4 egész) jó számuk.A papa roach nem teszik ezért nem is hallgatom. P.O.D.-tól meg csak 1 számot ismerek így bővebben nem is tok nyilatkozok. A nu-metál ma már (sajnos vagy mégsem <-- legalább a divat csitrik nem hallgatják) nem annyira divat. Visznt én ezt a stílust bírom a legjobban (és één magamat is olyan embernek tartom aki szereti a rockot de viszont meghallgatja a jó rap számokat is

Durst Papi 2009.10.02. 20:46:56

@The Glue: teljes mértékben énis ígyvagyok vele , rockernek érzem magam, talán túlságosan is :D ...
de emelett csípem a rapzenét is, és ennek egyfajta határvonala a nu metal.

viszont a Crazy Townról azt olvastam hogy meghalt az 1ik meghatárótó tag, de azért remélem , csinálnak még valamit ...
Tudom ki volt az Adema első és legjobb énekese, és azóta most van a második, és őis szar meg az előző is azvolt :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.10.02. 21:31:54

@Durst Papa: "Tudom ki volt az Adema első és legjobb énekese, és azóta most van a második, és őis szar meg az előző is azvolt :D"
Na ezt most enm értem :D

TBoy15 2009.10.03. 00:44:04

@The Glue: én értem csak nem úgy írta le ahogy akarta :P szal énis hallgattam adema-t és most a 3. énekessel nyomják. szal az első volt a legjobb és durst papa azt gondolta h a második és a harmadik szar volt. de szerintem a 3. elég jó. ezt a számot nagyon szeretem az uccsó albumukról
www.youtube.com/watch?v=A1W8-_7ehTA
amúgy énmeg múlt évbe keztem el metallica-t hallgatni. mivel én mindig numetalt hallgattam ezér nem is teccett annyira, ezér megkellett "tanulni" h hogyan kell metallicat hallgatni. teljesen más. ajánlom mindenkinek h ha még nem hallgattatok metallicat akkor nézzétek meg ezt a dokumentum filmet. énis ezzel keztem, nagyon érdekes és energikus.
www.youtube.com/watch?v=A73XuhySqYw

dafi723 2009.10.03. 10:28:39

én most Subscribe-ra kattantam rá amíg várom az új lemezt! :D végre valami igazi zene és a miénk!

xcT` 2009.10.03. 15:58:30

@dafi723: hát a subi az valóban kibebaszott kurvajó zene :D

Durst Papi 2009.10.03. 17:56:15

Metallicát minkis szeressük :D

TBoy15 2009.10.03. 18:21:22

ja amúgy még POD, Linkin Park (amit már kevésbé mer nem oyan zúzós mint régen) pár szám a slipknot-tól, megvan a Guano Apes gratest hitz-e ami nagyon bejön, crazy townt is hallgattam még és van egy Alter Bridge nevű zenekar akiknek van egy kis metallica beütésük de nehéz ráhangolódnom h egy egész cd-t végighallgassak tőlük :D csekkoljátok le a metallingus nevű számukat, azt hallottam tőlük elöször ami nagyon bejött.
meghát énis még hiphop oldalon mozgok de azt már felesleges leírni h mit azon belül :)

korogyi 2009.10.03. 18:30:09

Vki hallott már itt Celldwellerről vagy Blue Stahliról? :D industrial metal, néhány számuk közel áll nu metalhoz. Celldwellertől a Switchback, Blue Stahlitól pedig az Ultranumb pl nagyon ütős :D

off: YouTube is down for maintenance and will be back shortly. Ilyet se láttam még :O :D

FxS 2009.10.03. 18:52:26

@Durst Papa: En arra gondoltam, hogy a a Papa Roach rengeteget valtozott (sajnos nagyon rossz iranyba). Ademat is nagyon jo (mindegyik enekes). Mark Chavez (aki most osztol ujra visszatert Ademahoz - amugy o az az elso enekes) nem Crazy Town enekes testvere, hanem Jonathan Davis (KoRn) feltestvere. Slipknot-ot annyira nem birom, de ok legalabb huek maradtak. Guano Apes is ujra egyutt, uh ugy nez ki tenyleg lesz egy NuMetal revival (foleg ha a ket nagy - LB es KoRn) albumai annyira utosek lesznek, mint amilyennek igerik. Imadom ezt a mufajt, csak az a baj, hogy tul konnyu raaggatni barkire; nemhiaba ezek a zenekarok nem is szeretik ezt a megnevezest.

TBoy15 2009.10.03. 19:03:53

ja papa roach-ot keztem most hallgatni még nyáron de semennyire nem hasonlítanak a régi énjükre. emléxetek még az ALIEN ANT FARM-ra? hahaha azoknak volt 1-2 jó számuk de elis tűntek.
@korogyi: celldweller-től a one good reason a kedvencem de volt még a shapeshifter ami elég linkin parkos lett szerintem :P

korogyi 2009.10.03. 19:08:35

@TBoy15: a shapeshifter főleg mert az SOB szerepel benne, ami meg ugye fort minorral kötődik :D

Am most leszedtem Ademát, és rohadt jó :O Teljesen beleillik az ízlésembe :D

TBoy15 2009.10.03. 19:18:40

@korogyi: hát igen.. Fort Minor meg nálam az alap hip-hop :)

FxS 2009.10.03. 19:39:53

@TBoy15: Alien Ant Farmnak van azert jo par utos szama, az Up In The Attic szerintem jol sikerult.

Celldweller nem tudom hogy kerult szoba, de azt ajanlom en is mindenkinek. Legalabb az elso albumot es a Soundtrack for the Voices in My Head-et egyszer hallani kell. Emlekszem, hogy annak idejen meg az Own Little World remix contestre is nevezni akartam egy haverommal, de a lelkesedes az termeszetesen nagyobb volt a tehetsegnel. OLW a legalulertekeltebb szama Klaytonnak, azt kulonosen ajanlom a nagyobb slagereken kivul.

Cold-ot hagytam ki az elobb (mondjuk rengeteg mas pelda is van), ok is ujraalakultak avval a Terry Balsamo-val akit ugye Wes helyere josoltak meg nem olyan reg.

Durst Papi 2009.10.03. 19:57:26

@FxS: nemis hallottam hogy visszatért a Chavez az Ademaba, de ha igaz sütök neked egy pitét, mert hoztad a jó hírt.
azta csávot is biítam aki utánna volt, volt pár jó tétel azon az albumon, pl a Shoot the arrow, vagy a barricades in time.
Viszont arrol nem is volt szó hogy a Chavez a Crazy Townos arc féltestvére lenne, tudom hogy a Davis a féltestvére , ezért kerestem őket annak idején, mert kíváncsi voltam mennyire hasonlítanak, de nembántam meg.
Guano Aepsnek is örülök, komolyan feldobtad a kedvem, ennyi jóhír még nemért egyszerre.

Ésakkor egy ajánlat Godsmack kicsit inkább a Metallicához közelít, de nagyon ütősek

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.10.04. 09:45:07

@korogyi: Celldweller-nek azt az egy számát ismerem amit az SOB-bal csinált az NFS: Most Wantedhez (shapeshifter) ami rohadt jó!
Montad még az Fort Minort : öcsém az kurva jó (főleg h Mike Shinoda szólóprojektje)ÉS MINDENKINEK AJÁNLOM, az SOB-nek is vannak nagyon jó számai (Second To None,Nine Thou...)
Az LP alap nálam,a metallica úgyszint,Ademától ismerem a Giving In-t (ami egy faxa szám)

Ja igen mondta vki h az SOB az FM-hez köthető : Mike és az SOB srácok nagyon jó barátok

(Meg mi volt még?) Slipknot-nak vannak jó számai,Crazy Town kicsit nyálas sztem (de van 1-2 egész jó száma) Papa Roach nem tetszik, Godsmack-el meg a Cold-al próbálkoztam de nem nyűgözőt le

korogyi 2009.10.04. 14:44:00

@FxS: Igen nekem is az OLW a kedvencem Klaytontól a Bithright mellett :)
Ami viszont leginkább megfogott, az az h tökegyedül írja a zenét, veszi fel az összes hangszert (szintetizátor, gitár, dob!), plusz a vokált is ő csinálja.

gosford 2009.10.05. 12:52:08

Hú, micsoda nosztalgiahullámom lett hirtelen itt, amilyen zenekarokat felsoroltatok :D csodálom hogy a Static-X vagy a Mudvayne kimaradt a szórásból :)

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.10.05. 17:28:12

Végre megtaláltam a nu-metál arcokat (már azt hittem én hallgatok M.o.-n nu-metált :D

korogyi 2009.10.05. 18:49:25

@The Glue: Igen, de személyesen nem ismerek pl szinte senkit.
Jó, van néhány haverom aki hallgat LP-t, meg Bizkitet, de mellette mást hallgatnak..
Szal legalább itt kiélhetjük magunkat numetal témában :DD

@gosford: Static-X is nagyon ott van ;)
Volton am volt egy csávó, nem tom vkinek feltűnt-e, de tökre úgy nézett ki mint Wayne Static :DDDD

FxS 2009.10.05. 19:46:11

@gosford: es meg lehetne rengeteg masrol is beszelni, Drowning Pooltol Sevendustig.

Tenyleg jo h itt hasonlo (valoszinuleg nem csak) izlesu emberkekkel lehet kommunikalni.

@korogyi: es meg papucsban is volt :)) ott allt az elso sorok egyikeben bal oldalt a baratnojevel

gosford 2009.10.05. 20:05:54

@FxS: igazából pl. ez a vonal sokkal jobban bejött mindig, mint a Crazy Town féle giccspop (erős túlzással sem nevezném numetálnak;D)...
@korogyi: fenébe, róla lemaradtam! :D

egyébként arra gondoltam, ha vannak itt pesti arcok akkor el kéne egyszer menni az egyik tribute koncertre... :) vagy valami közös dzsembori. egyszer. ;D

Durst Papi 2009.10.08. 16:41:59

@gosford: nemvagyok pesti :D
de azért mehetek ? :D

korogyi 2009.10.08. 18:28:21

@gosford: kééne menni, már rég volt július, és még arrébb van nyár, amikor jönnek megint új albummal (csak így legyen :D)

gosford 2009.10.08. 19:02:59

@Durst Papa: nem.
;DDDD

@korogyi: na ugye na ugye!:D csak akkor valósuljon is meg. a közös dzsembori is, az új album meg pláne.
süti beállítások módosítása