HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Lethal megcsalt minket :P

freddyD 2009.08.29. 16:12

Bár én koncert közben nem láttam (valahogy elbambultam), de ti sokszor említettétek, hogy Lethal futkosott a magyar zászlóval. Azóta visszanéztem és tényleg nagyszerű érzés fogott el, mikor ezt láttam.

Most láttam egy felvételt, hogy az utánunk következő belga koncerten is ugrándozott a nemzeti lobogóval. Ejnye Lee :P (A "kritikát" nem illetik komolyan venni. Lethal az isten)

A jelenet 1:55-nél látható 

Címkék: élő

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr121346573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.08.29. 16:15:18

Hogy a rákban lehet ilyen jó hangminőséggel felvenni az első sorból???

gosford 2009.08.29. 17:17:18

@freddyD: a képminőség sem utolsó, kiváncsi lennék mivel vette. ;)
egyébként több helyen is láttam, hogy ezt művelte szóval áj szív Lee ;D

eq (törölt) 2009.08.30. 11:20:40

Jóval a magyar koncert előtt is eljátszotta már pár országban: www.youtube.com/watch?v=RtMftgmqWfc&feature=related 01:51-től

volt, hogy ő fejezte be a refrénjét a my way-nek. www.youtube.com/watch?v=dHggF2UhSy8

Bandi1.2 2009.08.31. 18:54:24

nincs most nagyon hír :D
süti beállítások módosítása