HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred Durst Tescoban

freddyD 2009.07.06. 09:31

Esküszöm, mikor tegnap este próbálgattam pótolni az elmaradást, azaz néztem a linkeket, láttam egy ilyet, hogy Fred Tescoban. Jó, gondoltam, valami hülyegyerek megint csinált valami kamu barom videót, de azért megnéztem. Hát, durván meglepődtem. A feltöltő a turnébuszra lett figyelmes, aztán megtalálta Fredéket. Valami labdát vett Dallasnak.

Azért most komolyan, milyen durva lenne már, hogy állsz a sorban, 2 csomag WC papírral a kezedben, azt hátra nézel és Fred Durst áll ott egy 2 méteres vietnámi állattal? Azt hiszem a papírnak rögtön hasznát vettem volna 

Címkék: fred volt fesztivál

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr121229199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eq (törölt) 2009.07.06. 09:50:56

8 éves a gyerkőc, nagyon drága.
Huh, tegnap este véget ért a turné! Szerintem ezekben a percekben már a hazaúton vannak. Eltelt ez a másfél vagy két hónap, de mocskosul... Úristen! Miket "hagytak" itt? Egy csomó embert, aki még most is azt hiszi, hogy álmodta azt a bizonyos estét velük. Köszönjük!

KisZsír 2009.07.06. 18:57:37

Tudtam hogy be kell ezt linkelnem:D
süti beállítások módosítása