HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LB életút: Results May Vary

freddyD 2009.06.15. 08:38

Gobiakos lassan de biztosan közelít a befejezés felé, ugyanis most már a RMV-nél tart.

Itt elolvashatjátok

Pár dolgot hozzáfűznék. A nevek mellett azt hiszem volt még egy jelölt (Search of Teddy Swoes vagy valami ilyesmi). Jó ez a RMV név, mert tényleg mindenkire más hatást vált ki a végeredmény. A Down another dayt te is semmilyen kategóriába soroltad, ahogy én is. Szerintem az a dal a legunalmasabb Bizkit dal, amit valaha is albumra nyomtak. Általában továbbnyomom. Red Light, Green Light szerintem egész tűrhető, de N 2 Gether Nownál sokkal rosszabb, egy Getcha Groove on-nál viszont mégis jobb. Hiányoltam listádból a Lonely World-öt, amit imádok, meg a Creamert, amely szerintem nagyon alulértékelt. Főként Lethal olyan eszméletlenül feldobta azt a dalt. Tessék alaposabban meghallgatni, nagyon kemény, amit ő ott művelt. Ahogy a Head for the Barricade is elég alulértékelt. Nem tudom, miért gúnyolják a Bizkti fanok is. Rendben van, kicsit hülye a szövege, de könyörgöm, azt már a Break Stuff vagy a My Generation óta is tudhatnák, hogy a szöveg még nem minden ;)

Én szeretem az albumot, de tény, hogy a dalok kiválasztásánál szerintem vétettek komoly hibákat. Ha legalább 2 szoftosabb dalt lecseréltek volna (pl Down another day meg Drown) két keményebbre, sokkal jobb imidzse lett volna. Az meg, hogy a Crack Addict nem került fel, mai napig nem tudom megbocsátani.

 

Címkék: rajongók

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr811185636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abri55 2009.06.15. 09:47:13

Ehhez a RMV témához szeretnék hozzászólni! Elolvastam a te véleményedet sok mindenben igazad van! Down Another Day-t utálom, Red L Green L-ról is igazad volt, bár szerintem az N 2 gether now az nekem jobban tetszett! Viszont a Miami Vice-os RLGL szerintem kurva jó az jobb mind a háromnál! Erről az albumról én még nagyon szeretem a Phenomenon-t a Head For The Barricade pedig pont azért jó mert végre van benne zúzda! Egy valamiben viszont szerintem nem volt teljesen igazad, az pedig a Drown! Szerintem teljesen jól elmegy Outro-nak szerintem nagyon jó kis szám én imádom! De amúgy kétség kívül szerintem az egyik leggyengébb lemez!

Gobiakos 2009.06.15. 09:48:04

freddyD: 'sszameg a Crack addictet pedig bele akartam írni... Ejjj! Most már mindegy; nem szívesen nyúlok bele utólag az írásaimba, de lehet, hogy update-elem majd...

Jah, és kösz, hogy posztoltad ezt is! ;-)

Abri55 2009.06.15. 09:56:34

Én most olvastam még csak el Gobiakos írását és még egy kérdésem lenne! Én olyasmit is hallottam (még régebbről mikor Bizkit nap volt a viván:D:D 4-5 éve) hogy mikor sok helyen Wes későbbi hanganyagát is belerakták, amiből ismét veszekedés lett, hogy Fred-nek nem volt semmilyen joga felhasználni ezeket stb stb! Nah hogy most ezt kiszedték e vagy sem azt nem tudom, de lehet hogy egy két számban még így is Wes egy két riffjét hallhatjuk!

freddyD 2009.06.15. 10:18:38

@Abri55
Ez nekem új infó

Gobiakos 2009.06.15. 10:32:52

@Abri55: Wes a távozása után nem sokkal figyelmeztette Fredet, hogy ha visszahallja a riffjeit a következő LB albumon, akkor annak komoly bírósági vonzata lesz:
"Azok most is az én riffjeim, és ha az Eat The Day lemezen kívül máshol is felbukkannának, problémák adódhatnának."

Én úgy tudom, hogy Dursték nem használták fel ezeket a riffeket, de ha valaki rám tud cáfolni, tegye nyugodtan, mert negem is érdekelne egy 100%-os forrás!

gosford 2009.06.15. 10:36:32

Ha felhasználták volna Wes riffjeit, abból az alapbotrányon felül még nagyobb botrány lett volna. ;D Wes pedig akkor jogosan fordult volna bírósághoz.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.15. 11:01:08

Nem tom sztem meg lhte hallgatni a DAD-t,a Creamer az egyik kedvencem a Lonley Day és a HFTB,sztem a Drown olyan kategóriában van mint a ALL .a RL-GL az az elején tetszet most már nem... A RMV a SO után a második kedvencem .

eq (törölt) 2009.06.15. 12:45:14

hell, hozzáfűzném a magamét:

a RMV nekem se tartozik a kedvenceim közé, ennek elég sokszor hangot is adtam, de még így is több szám tetszik róla, mint a legtöbb embernek itt. Szerintem a Red light green light simán megállja a helyét és ahogy snoop mondta az album launch-ban lethal-nak, nagyon kis "fasza" szám lett. Nemt'om, ha már snoop mondta, az még lethal-nak is jól eshetett és tényleg fasza szám lett. Az egészet az a buzi Jimmy kúrta el, mert ŐŐŐŐŐ nem fogja kiadni a RMV-t, ha nem azok a számok lesznek, amiket ő akar, így aztán a Crack Addict-nek meg a hasonló kaliberű 110%-os számoknak esélyük sem volt (pl.When it Rains). Az album launch-ban szinte mindenre választ kap az ember, nincs mit okoskodni, de egy dolgot ne feledjünk. Abban az időben A Head for the Barricade és Phenomenon volt az árnyék az egykori önmagukra nézve és inkább az Underneath the Gun meg Almost Over Bulid a Bridge-el fűszerezve volt (arra a korszakra) jellemző... Hiába "TE A ZÚZÁST SZOKTAD MEG", akkor is Mike-ra sokkal inkább (általa fogalmazott) légies játék volt jellemző, -mint Wes-re a dinamikus. Furcsa időszak volt, sokszor előkerültek az akusztikus gitárok e-be hangolva persze... De voltak meglepő dolgok is, amikben kellemeset csalódtam: pl. Sam írta a Creamer űberfasza gitártémáját és az album launch-on egy pillanatig mutatják is, ahogy nyomja. Azért beszarás - a mai napig nemtom, hogy az instrumental-t szeretem-e jobban, vagy az album verziót. Kíváncsian várom a TUTpt1-et!

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.24. 23:07:05

Ja végre eszembe jutott : akart valamit jelenti az album borító? (tehát van vmi jelentése isvagy csak simán Fred van rajta ordító fejjel) Meg a Gratest Hitz borítonak is van vmi jelentése?
süti beállítások módosítása