HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

VOLT: Kedvezményes jegyek

freddyD 2009.06.09. 15:23

Csak egy kis emlékeztető azoknak, akik még nem vették meg a jegyüket és nem ellenségük a pénztárcájuknak.

Pár napotok van még arra, hogy olcsóbban vehessetek napijegyet vagy bérletet. Június 17-tól már 8000 a napijegy, a korábbi 7000 helyett.

Ez az ezres jól fog jönni még az utazásra, ugyanis arra is érdemes lenne lassan jegyet venni, mert nem lesztek egyedül, akik oda akarnak majd utazni.
Nagyon nem olcsó mulatság odajutni, nálam konkrétan majdnem annyiba kerül a retúrjegy, mint a belépőm... Elég gáz

Kis segítség: Vonatjegy ; Volánbusz

Címkék: volt fesztivál

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr71137568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.06.09. 16:19:18

január helyett június :DDD, Freddy ne készülj még a télre az isten szerelmére ;DDD
egyébként tényleg, ki hogy megy majd? jó lenne majd megdumálni.

Hajnal Pappa 2009.06.09. 17:13:02

Sopron jó hely,megéri nyugi!:)
/jegy már megvan,go Volt,már harmadszorra!/

Gobiakos 2009.06.09. 17:39:59

Jegyem nekem is kéznél, én valószínűleg Szombathelyrőlmegyek majd haverokkal vonattal...

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.09. 18:00:49

@Hentes21: Az tnyleg jobb megoldás minta vonat meg a busz me ahhoz nem kell seitni meg semmi.
Pont ez a szar közlekedés az egyik oka annak h nem tok kimenni :(

gosford 2009.06.09. 20:27:58

Ja és már fentvan RAR video formájában, rapidról le lehet kapni. :P

Durst Papi 2009.06.09. 20:40:25

adjisten hölgyek és urak

én 7000-ből kocsival megjárom oda vissza, esztergom környékéről indulok, és km-ben nem lessz kevés, de ha van 2, esetleg 3 bátor jelentkező mellém meg a bratyóm mellé, akkor megoszlik a kötlség. szóval ha szeretne valaki kedvezményesen odajutni akkor lehet jelentkezni

amúgy a videó már torrenten is fent van

dafi723 2009.06.09. 20:43:42

sziget.hu:
Felhívjuk figyelmedet, hogy az idei évben először június 17-én estig válthatsz belépőt kedvezményes áron a VOLT Fesztiválra, ezt követően már a helyszíni árak érvényesek!

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2009.06.09. 22:02:19

@gosford: Esetleg dobnál egy linket a gyengébbek kedvéért?:P Köszi

Abri55 2009.06.10. 07:41:49

Felmentem Volt honlapra és megnéztem a jegyinformációt, mert úgy tudtam hogy 5-étől már helyszíni áron adják és mit vettem észre?

Jegyinformáció

Felhívjuk figyelmedet, hogy az idei évben először június 17-én estig válthatsz belépőt kedvezményes áron a VOLT Fesztiválra, ezt követően már a helyszíni árak érvényesek!

szóval még mindenkinek van 1 hete

(Lehet hogy nem kelt volna el elég belépő a Volt-ra?)

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.10. 12:04:25

Nekem az a bajom a volt-al h kint van a picsában és sopronba nem olyan könnyű le menni de a visszautazás még rosszabb meg drága is

gosford 2009.06.10. 12:39:24

Hát igen. mondjuk ha választanom kell, akkor vonattal mennék pestről. vagy amit a pestiek javasolnak többségben. ;D egyébként ezen kívül is minden más eshetőségre nyitott vagyok.

gosford 2009.06.10. 12:44:13

Ja, fontos: és ha már vonat, voltak annyira észnél hogy indítanak majd Volt-vonatot:

A GYSEV Zrt. idén első alkalommal indít különvonatokat a VOLT fesztiválra, hogy együtt utazhass barátaiddal! A 6-800 férőhelyes szerelvények a fesztivál idején (július 1. és július 4. között) naponta egy alkalommal indulnak Budapest Keleti pályaudvarról és Sopronig csak Budapest Kelenföldön és Győrben állnak meg.

A VOLT fesztivált követő napon (július 5-én) a GYSEV 2 különvonatot közlekedtet Sopronból Győrön át Budapestre, hogy a hazautazásod is kellemesen teljen.

A VOLT vonatokra minden olyan kedvezmény igénybe vehető, mint a menetrend szerinti járatokon, de pótjegy (220 Ft) váltása kötelező, így biztosított lesz mindenki számára az ülőhely és a kényelmes utazás. Ajánljuk, hogy menetjegyedet – amely bármely vasúti menetjegypénztárban megvásárolható – elővételben, lehetőleg menettérti útra váltsd meg, hogy sorban állás nélkül, jó hangulatban utazhass a fesztiválra, majd haza!


Szal, ha a vonatra esik a választás, ezt érdemes bepróbálni.

BizKoRn 2009.06.10. 15:22:26

bérlet már zsebben kocsival megyünk de sajna tele vagyunk pedig szivesen vittünk volna pár jo arcot vagy csajt;)
nem is baj ha a lusták nem jönnek több hely marad nekünk a zuzásra!

gosford 2009.06.11. 13:45:29

most ástam bele jobban magam és baszki, tényleg elképesztő drága. ha bérlek egy sárkányrepülőt, esküszöm hamarabb ott vagyok és jobban kijövök mint így:DDD ehh.

¨°º¤ø„¸LB_Boy¸„ø¤º°¨ 2009.06.11. 15:48:19

Én elvileg Jövő hét elején veszem a jegyet haverokkal, azt go vonat és reszkess VOLT!!!!! :D

gosford 2009.06.11. 15:57:53

többiek sehol akik egyedül mennének pestről? o.o

Durst Papi 2009.06.11. 17:49:07

@gosford: ha elmész a nyugatiba és felrakod magad az egomi vonatra, akkor tudnég segíteni. neked is egyszerűbb, nekem meg valamennyivel olcsóbb az út

persze csak ha érdekel... :-)

gosford 2009.06.11. 18:00:27

@Durst Papa: esztergomban legalább nagyjából ismerős vagyok :D benne vagyok egyébként, meglátjuk mit mondanak majd a pestiek. :) köszi :)

gosford 2009.06.11. 18:03:19

@Durst Papa: és így én is olcsóbban kijönnék és mindenki jól járna. meggondolandó :)

Durst Papi 2009.06.11. 22:23:54

@gosford: jólvan. még van időd :-D
süti beállítások módosítása