HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Első napi összegzés

freddyD 2009.05.21. 08:38

Túl van mindenki az első koncerten és hogy még a fellépés alatt és tényleg pillanatokkal a koncert után, már volt nézhető anyag is (kép, videó) az egyszerűen bámulatos. Az Armpit fórum a nagy rohamtól beszart, nem hiszem, hogy ez nagyon változni fog a turné során, úgyhogy úgy néz ki, hogy amikor a jenkik végre alszanak, mi is hozzájutunk infóinkhoz.

Az előző két bejegyzésben láthattátok a képeket, videókat. Mit gondoltok róluk?

Fred piros sapkája valóban az a reklámsapkaszerű valami, Wes kosztümje meg olyan beteg, mint fénykorában :D

A srácok a koncert elején meglehetősen rozsdásak voltak, később azért felélénkültek, de Fred valahogy nem volt annyira tele elánnal, mint ahogy szokott. Ilyen dinamitmentes Counterfeit kirobbanást én még nem láttam. Ennyire megöregedett volna? :P

Fred hangja nagyon jó volt, talán a Truth-nál kevésbé nyers, mint az albumon, de őszintén, ezt a luxusproblémák közé sorolnám. Maga a setlist rendben volt, igaz, azért pár dolgot én kicseréltem volna:

04. Show Me What You Got
Leginkább erről tudnék lemondani. Sosem volt nagy kedvencem, nem is értem, miért erőltetik koncerteken.

06. Almost Over
Fura, hogy előadták, gondolom Fred ragaszkodott hozzá. Mondjuk vicces nézni, ahogy Wes adja elő más számát, de egy Eat you alive-ra elcseréltem volna

11. Just Like This
Nincs bajom a dallal, csak ez is meglep, hogy egy ilyen greatest hits szerű turnén ezt is berakták, hiszen annyira nem nagy sláger

19. Rollin'
Sajnos úgy néz ki, ez most is elkerülhetetlen. Szerintem ez a dal élőben egyszerűen nem életképes, hülyén hangzik, emlékszem, hogy kicsit csalódott is voltam a budapesti koncert után, hogy pont ez volt a nagy finálé. Egy Tutp1 dalt szívesebben fogadnék a Rollin' helyett.

Ez itt az én személyes véleményem, írjáték le a tiéteket is!

Ma már Litvánia várja őket

Címkék: comeback

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr91134887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gobiakos 2009.05.21. 10:19:20

A videókat nem néztem, majd a hétvégén otthon.
Amúgy a felhozatal (amiket te is említettél):
Show me what you got - Óriás kedvencem, remélem nálunk is eltolják majd...
Almost over - Felejtős, de ha nagyon muszáj...
Just like this - Sosem volt nagy sláger, de piszok jó kis nóta
Rollin' - Jogos a felháborodás, de végülis egy nagyon jó kis bulizós headbangelős nóta.

gosford 2009.05.21. 10:19:56

teljesen egyetértek veled.
tutp1ról remélem többet bedobnak majd Volton, arra jobban kiváncsi vagyok mint a bihájndblúájzra.
az almost over helyett én is eat you alivera voksolnék, 100x jobban horzsol.

Scabee 2009.05.21. 10:22:11

show me what you got nekem sem kedvenc. just like thisnek örülök. szerintem ptrgős jó hangulatú szám. rollinnak sem örülök abszolút azon a véleményen vagyok amin te
és az almostot is eat youra cserélném :)

gosford 2009.05.21. 10:23:26

azt nem lehet, hogy mi állítsuk össze a setlistet szavazás útján?XD

Scabee 2009.05.21. 10:34:39

wes vezetéknélkülije rögtön a mygen alatt megadta magát? :D:D

Davis02 2009.05.21. 10:34:46

nem tudom emlékeztek -e rá, de Fred egyszer írta a twitteren ,hogy két setlist lesz. Egyik a headliner koncertekre,egy pedig fesztiválokra. Tehát valószínűleg mi egy hasonló,de kicsit más és rövidebb setlistet kapunk majd a volton.

Scabee 2009.05.21. 10:39:21

ez miageci. néztétek a hotdog videót? a zúzda után azzal kezdi h. you like to burn me on the inside. kimaradt a you like to think thast im an animal.

de a többiek egész jól levették :D

freddyD 2009.05.21. 10:52:28

@Scabee: Dehogy maradt ki, a nézőkkel énekeltette

Scabee 2009.05.21. 11:14:05

@freddyD:
micsoda gyökér vagyok nemtom miért nem vettem észre..
vagy inkább arról van szó asszem h. rég hallgattam meg a számot és elfelejtettem, hogy ott mielőtt visszaszáll a bassz a dob meg minden csak fred meg a gitár van a juvanafakmilajkanenimölnél :D

jójó sry /me iz gyik

Scabee 2009.05.21. 11:14:48

mert komolyan 2x is visszatekertem de az énekeltetős rész mögé. és így nem értettem mivan:D

Scabee 2009.05.21. 11:16:59

amúgy wes nem joker?

http://indafoto.hu/rosszpcjatekok/image/4121397-c799e4d7

image.hotdog.hu/_data/members1/913/183913/images/kepek_illusztraciok/ledger-joker.jpg

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.05.21. 11:52:46

setlist: leginkább a Livin' It Up-nak, Boiler-nek, Full Nelsonnak örülök, a Just Like This-t nehogymár kivegyék, nekem az egyik kedvencem, Show Me-nál ugyanez a helyzet, én nagyon szívesen meghallgatom élőben, bár érdekes lesz hogy a SO-n szereplő vendégtagokról fog dumálni... meg kell mondjam őszintén, én Behind Blue Eyes-nak is eléggé örülök, Almost Overt pedig szerintem is leválthatnák Eat You-ra, ha már Greatest Hits turnéról van szó akkor meg főleg! Ja és TUTp1-ről valóban többet kéne, pl. nyithatnának Propagandával, továbbá új számokat is nagyon szívesen hallgatnék!

TBoy15 2009.05.21. 14:21:41

hát az almost overt énis lecserélném de én vagyok az egggyetlen a világon aki szeretné h egyszer elnyomják koncerten a phenomenont?? az lenne akkora zúzás mint a my generation (szerintem). már nagyon várom a koncertjüket. kár h nem nyomtak mostis 1 metallica számot mint régen. valaki megkérhetné west h egy master of puppetst vagy sanatoriumot nyomjanak el :P persze ezmár csak cseresznye lenne a tejszínhabon :)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.05.21. 14:41:25

@TBoy15: Phenomenont játszottak itt anno, qrvajó is volt^^

Srácok, szerintetek hányszor öltözött át Fred a koncert alatt? Ötször? Hatszor? Kb minden második számnál más ruha van rajta lol

BizKoRn 2009.05.21. 15:47:29

szerintem nem leszz ennyi dal eltolva a Volt-on röviditett müsort kapunk amolyan Fesztivál dalokak!
de hát ez van

Hentes21 2009.05.21. 16:02:54

Tényleg valahogy nem volt meg az igazi feeling. Remélhetőleg javulnak a turné végére. Viszont a Truthban nekem valahogy nem tetszik amit John nyom. Az eredeti jobban ment a számhoz.
Volton valsz. rövidebb lesz a setlist, de az is lehet hogy addig írnak valami újat, mert pl. a significant other számok az beállások alatt születettek többnyire.

A lee-s interjúban érdekes volt, hogy nem ők találták ki hogy európába jöjjenek. Úgy néz ki mégiscsak a kiadó áll a történet mögött. Szóval a turné sikerétől is függ, hogy mi lesz a jövőben...

BizKoRn 2009.05.21. 16:13:29

te jo isten Fred Guns'n'Roses-t énekel:)
beszarás!zsir!
szerintem sikeres leszz a turné

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.05.21. 16:51:13

Na én a Livin It Up-ot cserélném a HFTB-al
Az AO néha jöhet de helyette lehetne The Propaganda,mondjuk egy Sour-nak is örülnék,vagy Még Gimme The Mic,Armpit,vagy ha annyira ugrálni szeretnék 9 Teen 90 Nine

Bandi1.2 2009.05.21. 17:05:18

Full Nelsonnak és a truth-nak nagyon örülök. Just Like This szerintem nem egy jó dal, a rollin nagyon király, de mint bizkit számot nem nagyon bírom, az igazi kedvencem a priest. :)

gosford 2009.05.21. 17:19:03

egyébként én titkon azt is reméltem, hogy egy BLB nóta besunnyoghat, ha már Wes szolidaritásból játszott valamit a RMV-ről ;D

squirrelbizkit 2009.05.21. 19:14:26

@gosford: Erre én is gondoltam, hogy mekkora poén lenne, ha Fred énekelné valamelyik BLB dalt, de egy csomó embernek ismeretlen lenne szerintem és youtubera már úgy töltenék fel, hogy "new bizkit song" :D

Amúgy én nagyon meg vagyok elégedve a koncerttel,
a setlist nekem különösen tetszik, mert kompromisszumos. Azért mindenki megkapja a magáét(meg nem biztos, hogy mindenhol ugyanezek lesznek).

Fred hangja pedig szinte hibátlannak tűnt, nagyon letisztult. Viszont érezhetően visszafogta magát az üvöltéseknél, de végül is ez érthető, mert ma este megint szüksége lesz a hangjára(azért durva tempót diktálnak)...

ju offa 2009.05.21. 19:15:36

elég erőtlen volt ez a hepaj.

végig néztem.

DE,

néhol fel-fel szakadozik,de nem is várhatjuk hogy ilyen kibaszott nagy kihagyás után erőlködjenek,mert a 4-5szám után lélegeztetőre kapcsolhatnák a bandát kb. állóképességük koncertről koncertre fejlődik majd.

a számok összeválogatása a legnehezebb.mind1ik albumról kell valami.

almost over...hm...hát aki érti a szövegét az rá jöhet fred miért erőlteti.
just like this meg alap.nekem mindig woodstock 99 jut eszembe.

és a propagandát is bebaszhatnák repertoárba

korogyi 2009.05.21. 19:29:04

Hát remélem h megtartják a Show Me What You Got-ot, a Just Like This-t, meg a Counterfeitet, nekem azok a kedvenceim :))

gosford 2009.05.21. 21:42:38

@squirrelbizkit: szerintem tökjó lenne, én pártolnék egy BLB számot. Leszámítva, hogy eleve imádom azt a bandát. :)

2009.05.22. 16:07:39

húú egy Black Light Burns Lie-tól még jobban kómába esnék. Azt sem tudom, hogy van erőm ezeket a mondatokat bepötyögni, elöbb még a puszta tudattól a padlón fetrengtem. Aztak*rvaaaaaaaaa! és ezek az állatok jönnek VOLT-ra! áááááá :b
mindjárt sirok örömömben...
süti beállítások módosítása