HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Kell a szavazatod

freddyD 2009.01.18. 17:00

Segíts a magyar LB Tribute bandának, hogy felléphessen az idei Pannónia Fesztiválon!

Nincs más dolgod, mint elmenni erre az oldalra, kitölteni a 2 első rubrikát és a harmadikhoz beírni, hogy "Heads For The Barricade".

Ha elérik az 500 szavazatot, akkor felléphetnek. Neked 20 mp, nekik egy életre szóló élmény (lehet). Segíts rajtuk

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr82885566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FFZoli 2009.01.19. 19:33:59

Nem hallottam még őket, távolság miatt nem is valószínű hogy fogom, de ennyit megtehet szerintem bárki.

Én ha egyszer hasonló helyzetbe kerülnék mint ők (adná az Isten) örülnék az ilyesminek. Szóval hajrá fiúk!

Hentes21 2009.01.19. 21:38:08

Jesz vote megy, viszont van új myspace blog üzenet, de nem igazán értem hogy mi akar ez lenni... Valakinek valami ötlete?


Glitch
Current mood: annoyed

I think we are experiencing some sort of glitch with the comments. It tells you that we have to approve the comments, but we have no new comments and we have never chose to use that option (approving comments). We just let things be posted no matter what. I am trying to get to the bottom of it. Bare with me. Thanks. Fred LBFP


Fixed It
Current mood: adventurous

I think I fixed it. Let's see. Fred-LBFP

Hentes21 2009.01.19. 21:40:19

Ja felfogtam, csak annyi, hogy a kommenteket valamiért el kellett fogadniuk, de most már autómatikusan megjelenik minden amit írnak a drágalátos rajongók..:d

sorry, felesleges bejegyzés volt..

freddyD 2009.01.19. 22:49:53

Igen olvastam én is, de szerintem nem tragédia, ha ennek nem szentelek bejegyzést

Hentes21 2009.01.20. 17:09:03

na tehát akkor wes:)

lars 2009.01.20. 18:01:59

olvastad többiek blogbejegyzéseit?

Hentes21 2009.01.20. 20:11:49

ja, hát nemtudom... végülis stimmel, csak nem értem miért van ez a 45 siteon való nyomulás
süti beállítások módosítása