HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nézd meg Fred "The Truth with Evan Jealous" kisfilmjét

freddyD 2008.11.16. 16:43

Ha minden igaz (Wes állítása szerint), a "The unquestionable truth (part 1)" EP-nek a promós pénzéből Fred inkább leforgatott egy kisfilmet és a Truth-nak egy no-budget klipet forgatott:P

Szóval 3 részben feltöltötte youtube-ra a kisfilmet, ahol többek közt Wes is szerepel.
Megéri megnézni, szerintem marha jó lett, sztoriját nem akarom lelőni. Angol tudás persze ajánlott. Ja és Freden a paróka meglepően jól áll.

 

Címkék: fred

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr93762510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2008.11.16. 20:12:03

ja ezt már láttam nekem nem tetszett de az mind1:)
másra forditottam volna azt a lét amit ebbe tettek!
Fred uj filmje Ice C-bal már fenn van a neten!

freddyD 2008.11.16. 20:31:39

Bizkorn

Légyszi ne hivatkozz illegális letöltésekre. Majd ha megjelenik dvd-n,mozikban a Longshots, majd megnézem/megnézzük?(?)

BizKoRn 2008.11.17. 16:10:48

ja jo ok igazad van!
de ha+jelenik azonnal tedd ki hirbe:)

* mino 2008.11.19. 02:09:42

azta ezt nem is tudtam. erre képes volt elbaszni a truth klipjére szánt pénzt? sosem értettem miért van a truthnak olyan klipje aminél még én is jobbat forgatok mobillal

* mino 2008.11.19. 02:13:08

amúgy mi ez a kisfilm? nemértem
süti beállítások módosítása