HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Gold Cobra: A nagy összegzés

freddyD 2011.06.28. 19:45

Dalról dalra végighaladok és elmondom a véleményemet a számokról, majd a végén egy összefoglaló vélemény:

  • Introbra: Ez a szám több szempontból is furcsa, hiszen meglepő, hogy nem került fel a Gene Simmonsos bevezető, amiről már évek óta szó volt és a zavaros stílusa kicsit emlékeztet a Slipknot- Execute intrójára. És mindez baj? Egyáltalán nem. Az első pár meghallgatás után kifejezetten megszerettem ezt az intrót és sokkal összetettebb, mint ahogy azt hinné az ember az első alkalom után. Élőben is műkódik és van olyan jó, mint a 3$-is intró, amely szerintem az eddigi legjobb.
  • Bring it back: WHAT? WHAT? WHAT? Na igen, nekem ez a kedvenc részem a dalból, már rögtön az elejétől kezdve meggyőzött. John dobja nagyon állat. Az átvezető meglepő és szokatlan de igazából jól működik. Fred rappelése talán nem volt még sosem jó, mint ezen a dalon, és igen, ez egy ilyen letagadhatatlan igazi Limp Bizkit hangzás. Egy bajom van csak a Bring it back-kel: Túl rövid!
  • Gold Cobra: Jó választás volt ebből klipet készíteni, mert egy partidal és összefoglalja mindazt amitől a LB az ami. Szeretem a dalt és biztosan a jobban sikerültek közé kell sorolni, egyedül pár dolgot sajnálok: Szerintem élőben nem működik túl jól, ez a nyugis átvezető nem illik túlságosan és a refrén lehetett volna kicsit változatosabb.
  • Shark Attack: A dal igazi sztárja az instrumentál, Freddel sincs különösebb baj, csak ezen a "Swimming with---- Sharks ain't íííízeeee---They just want to ...kill and ííít mééé..." részen mindig röhögök, mert annyira rossz, hogy már jó. Mintha egy 5 éves rímelne valamit, de szerintem pont ilyennek lett kitalálva. Úgyhogy műküdik. Nem rossz dal, tetszik. Az akkori első belehallgatási lehetőséghez képest sokat fejlődött a dal a jó irányba.
  • Get a life: Na igen, itt van az én személyes kedvencem. Itt Fred rappelése egyszerűen zseniális, olyan flow-t nyom az orrunk alá, hogy képtelenek vagyunk nem bólogatni végig. (Egyébként a dal kicsit emlékeztet a Biohazard - New World Disorder számára). Aztán ez a refrén, hát beszarás. Már egyszeri meghallgatás után tudtam, hogy ez nálam instant klasszikus. A végén az átvezetőnél kicsit megijedtem, mert azért durván kilóg a sorból, de pár alkalom után azt is megszerettem és Lethal mély hangos ökörködése is klasszul beleillik az összhatásba. BRING IT OOOOOOOOOOOOON! (A dal után található interlude sem rossz, tetszik az a beat, de lehetett volna kicsit rövidebb)
  • Shotgun: Elején annyira nem jött be a dal, de jó pár meghallgatás után bizony megkedveltem. A refrén bizony itt is lehetne kicsit változatosabb, Wes szólója kicsit kárpótol érte. A végén a lövések is tetszenek azonban ez a dal sem élő performanszra született...
  • Douchebag: Igazából ezzel a dallal semmi baj sincs, egyedül a refrén kicsit monoton. Nem hiszem el, hogy ennél nem lehetett volna valami ütősebbet összehozni. Jó kis dal.
  • Walking Away: Ezt már ugye ismerjük egy ideje és még mindig hatalmas. Ez a Gold Cobra "Boilere". Tökéletes felépítésű, az égvilágon nincs mit kritizálni rajta. Szerintem nem lehet vitatni, hogy technikailag és összetettségileg ez a dal kimagaslik az egész lemezből. Számomra a Get a life után ez a második legjobb.
  • Loser: Az első nyugisabb szám és a dallama meglehetősen hasonlít a My Way-re. A dal struktúrája eléggé Resulty May Vary stílusú és ott a jobbak közé soroltam volna, itt egy jó közepes. Talán az a baja a dalnak, hogy eléggé kilóg a sorból az ember inkább hallgatna pörgősebbet. (Az utána lévő autotune-os interlude hatalmas! :D )
  • Autotunage: Tetszik az ötlet, hogy kifigurázzák ezt az idétlen effektet, de őszintén szólva még kicsit csalódtam is, hogy alig használják a dalban. Valami jó nagy őrültség elfért volna. A dal attól függetlenül kitűnő, a refrén fülbemászó és Fred éneklése is erős. Gyenge pontja ez az "óóó-jeee...óóó-jeee" áthidalás. Megbontja a ritmust és nem pótolja valami frankóval, mint mondjuk a Get a Life.
  • 90.2.10: Szerintem az album leggyengébb dala, ami leginkább Fred strófáinak köszönhető. Eléggé vontatott, ahogyan az áthidalás (itt is). A refrén és az instrumentál egész jó, kár érte. (Az interlude pöpec. Letagadhatatlan Lethal melódia)
  • Why Try: Talán az album legstarfishosabb dala ami egyáltalán nem baj. Ez élőben nagyon klasszul működik, egy jó kis komolytalan partidal ami hűen tükrözi a banda mindenkori stílusát
  • Killer in You: Ennek a dalnak is van egy nagyon laza "flow"-ja, kicsit olyan mintha dzsemmelnének. Nem egy túlkomplikált dal, egy kis elektróval, egyáltalán nem rossz. Kellett pár hallgatás mire megszerettem, de most már becsülöm és szeretem. Leginkább az utolsó kb 1,5 perc tetszik a szólótól.

DELUXE dalok:

  • Back Porch: Nagyjából ugyanazokat tudom mondani, mint a Killer in You-ra, nem egy zúzós dal. A dallama igen tetszetős. Ez is kilógott volna egy kicsit a sorból, szerintem jó döntés, hogy nem volt rajta a normál albumon.
  • My Own Cobain: Még egy RMV szerű dal, ahol bevallom őszintén úgy a 2/3-ig kicsit untatott a dal, de aztán az utolsó percben összeérik valami nagyszerűvé. Itt is azt kell mondjam, jó hogy nem a normál cd-n van rajta.
  • Angels: Na tessék, még egy RMV klón! Dallamilag nagyon tetszik, Fred szépen énekel, nem tűnik erőltettnek. Itt is igaz mint Cobainnél, az utolsó perc a legjobb.
  • Middle Finger: Nem fogom visszafogni magam, szerintem ez simán pályázhat minden idők legszarabb Limp Bizkit dalára. Ez a dallam nagyon nehezen viselhető el 3 percig, a Getcha Groove On istenkirály ehhez képest. Ez a Paul Wall krapek sem mentett semmit. Pocsék dal, semmi vágyat nem érzek, hogy újra meghallgassam.
  • Los Angeles: Ez sem nagy szám, kicsit olyan érzése van az embernek, hogy régi dalokból raktak össze valami "újat". Nincs semmi a dalban, ami megfogna. Nem mondom hogy szar, de semmi extra. A Gold Cobra nívóhoz képest eltörpül.

 

Összefoglalva: Megkaptunk mindent amit vártunk és én nagyon elégedett és boldog vagyok az albummal. Nem mondom, hogy hibátlan (DJ Lethal megint alulfoglalkoztatott szerintem, refrének sokszor lehettek volna ötletesebbek, Deluxe dalok inkább rontanak az összképen, mint pluszt adnának, jó sok dal nem működne jól koncerten) de ez az album ízig vérig Limp Bizkit! Megint sikerült az nekik, ami oly kevés bandának: Minden lemezzel kiadnak valami új hangzást, anélkül hogy letagadnák valódi énjüket és önismételnék magukat. A Losert kivéve a normál kiadvány végig egy pörgős lemezt nyújt és harmónikusan egy egészt jelképez. Nincsenek rossz dalok, nincsenek igazi hullámvölgyek, nem laposodik el, nincsenek merész zenei kísérletek, ami valakiknek nem jöhet be. E tekintetben szerintem ez a lemez nyújtja a legjobb élményt (még mondanám a Tutp1-et, de az olyan rövid, hogy ahogy bekapcsolom, már szinte vége is).

Hogy ez a legjobb albumuk? Ezt nem tudom kijelenteni, ez évek múlva fog kiderülni, de szerintem ez az album kifejezetten erős és örülök neki, hogy ezt még megélhetem. Ez a cd teljesen ízig vérig Limp Bizkit, talán emiatt sem került végül fel egyetlen vendég sem. Amit egyáltalán nem bánok.

8,5/10

Nektek hogy tetszik? Írjátok meg a véleményeteket, szívesen kirakom őket bejegyzésnek! Így megmaradnak és nem vesznek el

Címkék: gold cobra összegzés

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr273020793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2011.06.28. 20:14:23

abszolút egyetértek, talán a loser értékeléseddel annyira nem, én konkrétan végigröhögtem az egész dalt, tényleg van egy borzalmas loser életérzés a dallamban (mármint jó értelemben) egyébként nem tudom ki említette, de valóban van egy black light burns- animal dallam átemelés benne. :D
a deluxe számok abszolút felejthetőek -számomra-, a back porch instruja nagyon jó viszont. a middle fingert minden oldalról letagadnám.

ami meglepett hogy egyrészt tényleg a kritikusok is elég jól fogadták a cuccot, de a fanok is, kevés negatív visszhangot olvasok. illetve sokan az új lp album mellé állítják mint pozitív ellentét, tényleg mintha 2000-ben lennénk ;D

Hotride 2011.06.28. 21:17:34

Ez korrekt elemzés. Nekem a lassú számok is bejönnek, pl Loser. Kidob a csajod pl tök jó rá szenvedni :D Qva nagy feelingjük van, csak olyan élethelyzet kell hozzá, de jó hogy vannak. Néha jól jön és mégse egy érfelvágós Coldplay. Middle Finger se annyira rossz, ahogy bevan állítva, kicsit olyan gangsta rapes (2pac) feeling. De mint ha nem is bizkit szám lenne, csak Fred néha belerappel. Get A Life meg minden idők egyik legbetegebb száma :D Counterfeit-nek is ad egy pofont. Nekem a Back Porch is bejön, igazi party song.

Amikor bejeltették, h visszatérnek mert akkora szar ez a mostani zeneipar kicsit kételkedtem bennük. De megcsinálták. Ebbe a stílusba talán még a Korn albuma veszi fel a kesztyűt de az is gyengébb és sokkal izzadságszagúbb. Többiek alázva vannak. Tökéletes lemez nincs, ha még egy évig stúdióznak, lehet hogy jobb is lett volna, de ezt már kikelett dobni, és megérte ennyit várni.

Lassú rész után szétbaszok mindent szerintem beáldozták, h az átlag rock zenét szeretők számára is hallgathatóbb lemez legyen. Get A Life kicsit kárpótol minket ezért. Egy csomo ismerősőm hívott, aki nem is bizkites, hogy nagyon odaver az új album. Szóval lehet, hogy igazuk volt. Mégis megmaradt izig vérig bizkit lemez, nagyot alkottak, újra felülhetnek a "trónra". LOVE

bizkitman 2011.06.28. 21:24:13

@gosford: Asszem én voltam :D.Nekem az az egyik kedvencem+autotuneage+douchebag a kicsit monoton refrén ellenére :D

Chris.Dywant 2011.06.28. 21:53:14

egy tipikus Limp Bizkit album, Bizkitesebb nem is lehetne :D
egy két helyen volt egy kis mellék fogás.
egy kicsit csalódás volt, de olyan mint ha a gyerekünk lenne csinálhat faszságokat akkor is kibaszottul szeretjük xD

therealbizkit 2011.06.28. 22:36:18

Sikerült feltöltenem a nevezésemet.. enjoy! ;)

www.youtube.com/watch?v=jPqpSaWCCxM

ASDani 2011.06.28. 23:18:40

"Igazából ezzel a bajjal semmi baj sincs" HEHE:D
bocs

mealanight 2011.06.29. 06:56:22

Szóval:

Introbra: A nevéből ítélve, valami mást vártam. Ütősebb, ötletesebb intróra számítottam.
bring it back: A szám maga nagyon üt, talán a kedvencem is lehetne a GC-ről, ha nem csak 2 versből és 2 ref-ből álna.
Gold cobra: Jó szám. Se több se kevesebb.
Shark attack: Jó ez a gitár téma, de hogy erre alapozni egy egész számot??!! A vége felé az utolsó ref helyére elfért volna valami bizkites kitörés, vagy valami változatosság. Amúgy karakteres nóta.
Get a life: isten!!
Shotgun: Személy szerint inkább ezt választottam volna első klippes számnak, talán ehhez a GC klipphez jobban is álna. Amúgy jó szám, csak már meguntam.
Douchebag: Valamiért a head for the barricade-re emlékesztet. Az album első etapjából ez tetszik a legjobban.
Walking away: Nálam ez a szám a kakukktojás. Az egész albumról ez az egyetlen szám, ami akkora slágerfaktorral rendelkezik mint pl egy my way, vagy egy rearranged. Egyértelműen a kedvenc számom az albumról.
Loser: Érdekes, egyáltalán nem tetszett ez a szám első hallgatásra, viszont 5-6 hallgatás után beérett nálam, bár nem a lemez erőssége.
Autotunage: Én ezt tettem volna kezdőszámnak. Szépen összeállt ez a szám, fred meglepően jó énektémát talált ki, és hát igen az autotune csodákra képes :D.
90.2.10: A legelején kívűl semmi sem tetszik ebben a számban.
Why try:Nekem túl monoton ez a szám, tavaly sem tetszett- reméltem hogy változásokon esik át de ugyanazt kaptuk.
Killer in you: Inkább lett volna helyette egy outrobra.

Összegzés: Alapvetően jó album. Egy személyes problémám van, hogy akkor okozott volna igazán nagy meglepetést ha max 2 számnál többet nem mutattak volna az albumról. De így hogy az album jórészét ilyen-olyan formátumban, minőségben hallottam (walking, why try, shark attack, douchebag,GC,shotgun) nem lepődtem meg, pedig ha nem hallgattam volna szarrá eddig ezeket, akkor most így egy csokorban nagyot ütött volna. Kaptam 6 számot amiről fogalmam sem volt mindeddig, de ebből is csak csak a get a life meg a autotunage az amit még egy ideig biztosan nap mint nap meghallgatok. Nálam az album 10/7,5.

mealanight 2011.06.29. 07:00:18

Jah bocs Deluxe: Mindegyik szám felejthető....

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2011.06.29. 10:38:09

Nem nagyon csípem ezt a rapper metált, de a Limp Bizkitet mindig is szerettem. Van néhány szám az új albumon, amit szívesen meghallgatok (Loser, get a life), de annyira nem nyűgözött le. Sok a kommersz szám... pl. why try.
Mondjuk lehet, hogy azért nem jön be, mert mostanában "igazi" metált szoktam hallgatni, a LB inkább régebben volt favorit.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.06.29. 13:08:04

szerintem:

01 - Introbra – nem rossz intro de az eddigi lemezeken lévően sokkal ötletesebbek voltak, ez kicsit semmitmondó
02 - Bring It Back – visszatérésükkel kapcsolatos szám, nekem nem jön be, lehetett volna egy ütősebb számot írni erre a célra
03 – Gold Cobra – címadó dal, nem rossz de nem szoktam hallgatni
04 – Shark Attack – az elején ötletes a közelgő cápára emlékeztető dallam, de nem tetszik a szám, a bridge remélem direkt lett ilyen mert nagyon dedós
05 – Get A Life – az 1. szám ami tetszik az albumról, a szám végefelé lévő "Dont let the world bring you down" rész kicsit lecsillapítja a kedélyeket, Wes nyugtató gitárdallamával és végül Lethal poénkodásával tökéletesen zárul a szám
06 – Shotgun – nem rossz de nem tetszik
07 – Douche Bag – beszólogató szám szintén, a sokadik az albumon, nem unják még?! nekem ez sem jön be
08 – Walking Away - 2. szám ami tényleg tetszik az albumról, van benne minden, az igényes értelmes dalszövegtől kezdve a Wes gitár solón át a torokszaggató üvöltésig, príma
09 – Loser - ez a szám is nagyon jó, 3. kedvenc az albumról (lehet magamra is ismertem benne :P), a szám végén meg egy tényleg poénos átvezető a következő számra
10 – Autotunage - ez a szám is tetszik, 4. kedvenc, bár nagyon nem szól semmiről, tehettek volna bele több autotune-t, és végülis olyan mint egy fluor mizu szám, de mégis jó, kivéve az Ó jeah részeket, remélem klip lesz belőle
11 – 90.2.10 – nem jött be nekem, de a végén lévő Lethal rész oltári jó
12 – Why Try – 5. kedvenc, Fred jól leoltja az alsókategóriás reppereket
13 – Killer In You – a refrén nem rossz de ez sem a kedveneim közé tartozik, utolsó szám létére nem igazán zárja le az albumot

a bónusz számok közül a Back Porch tetszik csak, nagyon jó az alapja és az egész szám is

összegezve: nem lett rossz lemez, mert végülis minden szám jó valamiért rajta, de én sokkal többet vártam, ez a na mi majd most megmutatjuk nektek mi a zene 2011ben is nem sikerült tökéletesen, de örülök neki hogy ebben a 2011es zeneileg kb 0-án álló évben egy ilyen lemez jött ki. de azt hittem hogy Fred így a 40es éveinél járva egy komolyabb albumot hoz ki több mondanivalóval és kevesebb fikázással, a banda többi tagja viszont hozta a formáját rendesen. másik hiba volt hogy ennyi várakozás után ki nem hallgatott bele a kiposztolt részekbe, így már szinte az album 3/4ét sejtettem hogy milyen lesz.
de jó hogy visszatértek, még nem volt olyan napom eddig hogy az album felét nem hallgattam volna meg

dafi723 2011.06.29. 14:10:01

Én is megosztanám a szerény véleményemet. Sikerült nekik egy olyan albumot kiadni, amit tudok egész nap hallgatni és félóránként másik szám ragad meg a fejemben. :)

A számokról a véleményem megegyezik Freddy-ével, csak voltak számok amiket többször meg kellett hallgatni, mire leesett, hogy mit is akartak ebből kihozni.

Amit sajnálok, hogy engem ez az album a földhöz vágott volna akkor, ha nem ismerem már az album felét... Lásd why try, walking a stb. szóval sokkal ütősebb lett volna összességében ha mondjuk csak ismerjük a Gold Cobra-t oszt joccakát.
A zenéről annyit, Frednek vannak nagyon jó részei, és vannak kevésbé Pl. Los angeles? (nem értem ezt a számot) Örülök Wes Szólóinak végre megmutatja magát igazán.
Továbbá alapokról annyit, hogy vannak király basszusok. Én legkritikusabb most Johnnal vagyok, mert ő akkorákat dobolt az elmúlt albumokon hogy leesett az állam... de most hiányolom a kibontakozását, egyedül Autotunage-ben mutat végre valamit. Nem azt mondom, hogy rossz amit csinál, mert abszolút profi pl. Loserben egy nagyonegyszerű groove van de azt ő megcsinálta úgy ahogy az oda kell. Egyszerűen hiányolom a nagy John Ottos dobolásokat pl. Take a look around, Boiler...
Ennyi nálam Gold Cobra 10/7
LBF

GoldenPuffs 2011.06.29. 15:45:34

Konkrét Vélemény Freddy
én is nyolc és felesre érzem az egészet

azért irtam valamelyik posztonál is hogy ez a middle finger ez elég volt egyszer és hoggy eddig az nem tetszik
a TÖBBI HATALMAS mindet imádtam vannak kisebb hibák de semmi nem tökéletes : ) megengedhető

a middle finger volt nekem csalódás mert azt hittem hogy valami olyan zuzós szám lessz amit sosee fogok elfelejteni "középső ujj" waaa már a névtöl is bepörgök... :D erre mit kapunk?
nagy 0át valami gagyi reppet valami noname repperrel eggyüt :D

CombatJazz meg baromi jó név csak hát ... mos az is repp ? nanmár :'(

Bizkit23 2011.06.29. 17:13:49

Jah az külön tetszik hogy az LP mellé állítják sokan az új albumot, az LP kalap sz*rt nem ér már, míg a Bizkit még mindíg odavág, de mindíg is éreztem hogy a Bizkit erősebb banda:) most aztán mehet a revans akár csak 10 évvel ezelőtt;)

Loverman 2011.06.29. 18:03:27

@Bizkit23: Én ezt már tíz évvel ezelött éreztem,de akkor mindenki kiröhögött. Már akkor érezhető volt, h ez müanyag amit tolnak. Mára beigazolódott, hogy igazam volt. LP egy hulladék banda lett..

Azért hihetetlen, hogy szinte hozták a régi szintet, mégis valami újat csináltak. Összes nu-metal banda akikkel együtt indultak mára kiégtek, vége. Szóval respect, én meghajolok előttük!! Műfaj egyeduralkodó királyai !

TBoy15 2011.06.30. 01:57:58

nna frissen most szálltam ki faterom kocsijából ahol szarrá zúztam a hangfalakat, mivel most hallgattam először az albumot :D

Introbra: nem értem :/ zajos, nem ötletes.. lehet h még 20x meg kell hallgatnom h "lássak" benne vmit.. mind1 csak egy intro..
Bring it back: jaaaaaaaaaahahaaaaajjjj!!!! LB IS BACK!!! :D nagggyon odavágott a szám, majdnem kifejeltem a szélvédőt! először kicsit fura volt nekem az átmenet a számon belül.. olyan volt mintha 2 különböző számot raktak volna össze... de ez nem számít mert így is nagy lett...mármint rövid, ami talán az igazi baj vele.
Gold Cobra: imádom! a klip óta folyamatosan fülig érő szájjal reppelem, ez lehetne egy tökéletes LB szám ha Lethal nem szart volna bele (ebbe is)...
Shark attack: tetszett. erős négyes de ötöst nem adnék rá. ahogy freddy mondta tényleg vicces volt a lassú rész, olyan volt mintha egy gyerek találta volna ki a szöveget. nem tudom miért van bennem ez a gondolat de ha ezt a számot hallgatom mindig az kavarog bennem h wesnek kellett volna írnia a szöveget :D ne kérdezd miért.
Get a life: még nem hallgattam meg elégszer, érdekes, odabaszós szám. sajnos jelenlegi állapotban nem tudom elemezni. még 20x megkell hallgatnom. az interlude meg mivolt???? :D fordítást kérek!!!
Shotgun: jó szám PONT. (itt is kivoltam akadva lethalra amikor a végén csak huzogatja a bakelitet)
Douchebag: wááh nagyon bejött mikor rendesen hallottam az egész számot. miután elolvastam wes kommentjét a számról h ez azoknak szól akiket basztattak suliban és a bully-k mindig csesztették őket... hát ezek után a "IMA FUCK YOU UP" sokkal jobban átjött. mikor éppen vki megakar téged verni és szétver az ideg akkor tényleg csak ennyit mondasz. nagyon átjött a szám, egyik kedvencem, főleg az intrójával. ötös.
walking away: uuuuuuuuuh hát itt éreztem azt a kocsiban h nem szabad egy helyben állnom a meki parkolójában :D elindultam és 100nál ordítottam az uccsó percet végig. nagy élmény volt. nem szeretném széthallgatni ezt a számot, mert ahhoz túl jó. és ahogy a többiek is mondták, kilóg a sorból, nagyon össze van rakva. hatos :)
Loser: kellemes szám, átéreztem a szövegét és tényleg ilyen depis időszakokra jó egyáltalán nem rossz. interlude vicces :)
Autotuneage: ez ilyen instant party shit szám, bár hamár volt egy ilyen bevezetője meg a címe is ilyen akkor mér nem használták az effektet többször a számban? (vagy erősebben) tetszett amúgy de nem hagyott mély nyomot.
90.2.10: AMENNYIRE BELEKEZDENEK...annyira elbasszák a számot. ez speciel nekem nem jött be. de az első 20másodperc tiszta libabőr érzés.. nem ehhez a számhoz készült a felvezetés :/
Why try: a kiadás napjától ismerem, hát megkellett hallgatnom kb 10x h nagyon bejöjjön mert először nagyon monotonnak tűnt és egyszerűnek. mostmár szívesen hallgatom és nagyot néztem mikor hallottam h egy sort átírtak a számban :D
Killer in you: eddig felejtős, mert szintén túl monoton nekem, de mivel még kevésszer hallottam ezért nem is elemzem.
extrák röviden: back porch - felejtős.
my own cobain és angels mind2 szerintem szép szám, amikor kicsit lágyabb lelkű napom van, lehet h meghallgatom :P
middle finger: 1perc után már vártam h mikor lesz vége.
Los Angeles: erre még azt mondom h felkerülhetett volna a rendes albumra de akkor már túl sok lett volna a zúzós szám. nem rossz, vicces a szövege, de nem klasszikus.
Combat Jazz: én nagy hiphop fan vagyok de ez nem jött be :/

pár gondolat: tetszett az album, nem csalódtam, bár szinte az összes jó számot már ismertem róla. legnagyobb bajom Lethal-el volt. nem értem ezt az embert. mondjuk h tőle vártam a legtöbbet ezen az albumon mert be is ígérte nekünk h szétfogja keverni a lemezt.. mintha szószerint leszarta volna az egészet, ezért iszonyat mérges vagyok rá, pláne h még az a "DJ LETHAL" interlude a 90.2.10-ben SE sikerült jóra, inkább átugrom legközelebb. a borító miatt is szomi voltam :( :D nekem ez nagyon nem jött be de hát ezvan.. nem a borítót hallgatom, az ipodomon meg majd lecserélem az első verzióra ami 1000x jobban tükrözi a lemezt :)

mondjuk adok rááááááááááá.... egy 8,4-et hogy ne ugyanannyi legyen mint Freddy-e de egyet értek vele :)

Bizkit23 2011.06.30. 02:28:39

@Loverman: Hát igen Fred-ék még mindíg tartják a szintet és ez a nagy szám, mert a többi banda mind korcsul el, meg egyre szarabb..az utóbbi időkben a nu metál bandák közül egyedül náluk érzem azt hogy van bennük még kraft! Úgyhogy Limmp Bizkit 4eva!!

Bizkit23 2011.06.30. 02:49:50

nagy hevembe eggyel több m-et írtam a Limp-be:D szóval Limp Bizkit 4evaaaaaa!!!:D

Loverman 2011.06.30. 17:18:17

Azért azzal vitatkoznék, hogy a tutp1 bármilyen élményt is ad. Az egy szar lemez, WES is megmondta! Ez már rendben van.

freddyD 2011.06.30. 18:26:23

@Loverman: Már nem azért, de Wes a 3$ kivételével minden lemezre azt mondta, hogy szar...Szóval a véleménye annyira nem mérvadó számomra

Limpeti 2011.06.30. 18:38:15

Szerintem is az egy tévút volt, nagyon nem állt nekik jól. Fred végig eltorzított hangját én 5 percig nem tudtam hallgatni, már ott bukott az egész lemez. Ez nem az ő területük, hasonló műfajba Korn, RATM stb alázza a tutp1-et, szóval örülök hogy visszataláltak önmagukhoz..

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.06.30. 19:20:18

itt van az egész : the-glue.blog.hu/2011/06/30/limp_bizkit_gold_cobra

de a lényeg :
Introbra : Sztem egy semmitmondó intro,idegtépő csak. (kb olyan mint a Slipknot intrói)

Bring It Back : Az agresszív gitár tetszik benne ,de Frednek ez az érdekes hangú rappelése annyira már nem.A dalt a hallgatható kategóriába sorolnám.

Gold Cobra: A címadó dal első hallásra még annyira nem fogott meg de, aztán...Szerintem az album egyik húzó dala.

Shark Attack : Laza rappelős szám,igazi Starfish feeling. Party dal a javából.

Get a Life : Visszafogottabb rappelős szám a refrénig. Igazándiból ennek a számnak csak a refrénje tetszik,de az nagyon, marhára bejön ez üvöltözös refrén.Az átvezetőt meg simán ki lehetett volna hagyni...

Shotgun : Ez az a szám ami elsőre sem jött be és a véleményem azóta sem változott róla. Ez is olyan hallgatható szám mint, a Bring it Back. (De egész jó benne ez a puska pufogtatás :P )

Douchebag: Jön a szokásos Borland riff és ráépített Fred rap. Ez a szám egész jó,bár nekem olyan Fred rappje mintha felvétel közbe találta volna ki. (Lehet szerintetek faxságot beszélek de, nekem olyan freestyle-osak a versek)

Walking Away: Ez a legjobb szám az albumról. A felépítése is elég tetszetős, a rappen sincs semmi kifogásolni való és a gitár egyenesen csodálatos (Wes szólójával együtt). Sajnos élőben ez a szám annyira nem müködő :( . Azt kell mondanom egyébként hogy, a szám első verziója/mixelése jobbra sikeredett mint a végleges verzió,szóval én maradok az "original " számnál :P

Loser : Az album legrosszabb száma, nekem kifejezetten nem tetszik.Első hallgatásnál az elején még valami faxára vártam (köszönhetően a My Way-es pengetésnek),de aztán jött a nagy semmi...

Autotunage: Egyálalán nem tetszik, kicsit olyan funky-s beütése van a számnak.

90.2.10 : Kicsit nekem olyan az elején a gitár mint a Metallicának a My Apocalypse intrója. Ez is ilyen party hangulatú dal,nekem ez sem jött be igazán.

Why Try: A Cobra/Walking duó mellett a legjobb szám az albumon,elsőre nekem kicsit fura volt,de pár hallgatás után nagyon megtetszett. Talán ez az album legpörgősebb dala,élőben kiváló nyitásnak.Ebbe a számba is kicsit belenyúltak újramixelés során (de annyira talán nem mint a Walking Away-be).

Killer in You :Ez sem nyerte el túlzottan a tetszésemet,nem is nagyon tudok róla beszélni.

Bónusz dalok :

Back Porch : Ez olyan semmilyen szám ,beszélni sem tudok róla nagyon és tetszeni sem tetszik.

My Own Cobain : Ez egy RMV beütésű dal, nem nagyon fogott meg, ez egy visszafogottabb szám.

Angels : Enyhén van Results May Vary beütése, 1000% hogy, még az RMV időszakban írták mert mind zeneileg,mind szövegileg kilóg az album többi dala közül. Ez szám egy könnyen emészthető pop-dalra hasonlít és egész dallamos.

Middle Finger :Számomra az album legnagyobb csalódása,mert amikor megláttam a címét azt hittem valami faxa metálos zúzos/ódaszólogatós szám lesz. Erre kaptunk egy ilyen underground rappes vmi xy nevű emberkés rap számot. Hát erre azt tudom mondani hogy: "Middle fingers in the fuckin air!" De még mindig jobb mint, a Red Light/Green Light

Az album összességében elmegy,annak nagyon örülök hogy, a srácok hozták magukat a kellő mennyiségben megújultak,de nem vágták sutba a múltjukat (mint egyesek...) Az album nálam összességében nézve az 5 pontból 3,5-öt ért el.

Hotride 2011.06.30. 19:27:01

@The Glue: boccs de ez egy értékelhetetlen gyenge elemzés :D feléről beszélni se tudsz, ha beszélsz azzal se mondassz semmit :D LoL

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.06.30. 19:43:09

nem készültem zenekritikusnak...

BizKoRn 2011.07.05. 20:02:53

emberek mindenki ide
nuskull.hu/lemezkritikak/limp-bizkit-%e2%80%93-gold-cobra/

Durst Wants To Resurrect Nu Metal With Limp Bizkit, Korn and Deftones
Tour
süti beállítások módosítása