HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Új Kerrang cikk: Fred és Kurt

freddyD 2011.06.16. 07:08

freddyD: interjukurt

Címkék: interjú fred

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr632988086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorre126 2011.06.16. 14:12:52

Hát sajnos nem sokat értek belőle, tömören miről van szó?

GoldenPuffs 2011.06.16. 15:32:04

." Mi ketten nagyon hasonlítunk, nekem is megvan a magam keresztje. Anno megfertőzött a költészete, az életfilozófiája és persze a zenéje is. Ebben az új dalban ismét kifejezhettem mi az, ami rág belülről"
ÁMEN!

na ezért imádom a limp bizkitet :)
a legjobb banda komolyan :D
Kurt Ccobain és a Grunge müfajnál nincs jobb ,de ahogy látom mégis :) még pedig Fred Durt és a Limp Bizkit :D

matheusthemaggot 2011.06.16. 15:32:51

Fredet és Cobain-t i szeretem. Nyugodj békében Kurt!

- Bocs, hogy nem ide tartozik, csak szeretném megkérdezni, hogy mi szám címe (a metal számé) a RPCJS-s Barbie Super Modell videónak. Ma nekiálltam megnézni pár RPCJS videót (újra) is rábukkantam erre a számra. Előre is köszönöm! -

Amúgy a Gold Cobra-t már megrendeltem a CD Pincében.:DD

GoldenPuffs 2011.06.16. 15:37:27

:) jól tetted a rendelést de én inkább simán csak megveszem a boltba :D szerintem az nagyobb érzés :D

szerintem nem gond :) biztos megmondja FreddyD :D

freddyD 2011.06.16. 16:18:57

Én még kivárom, hol veszem meg. Gondolom boltban megint csomó idő, míg kapható lesz (bőven júliusban), a cdpince talán hamarabb leszállítja a külföldi importot.

Legegyszerűbb az volna, ha pályáznátok a nyereményjátékra és kaptok ingyen ;)

@matheusthemaggot: Insane- Eat your brain

RozsaTomi 2011.06.16. 16:25:56

@freddyD: Cd pince-ével az a baj,hogy drága.
csomó cd-re rárak lazán néha akár 700Ft pluszt is.
Amúgy ajánlom a media markot meg saturn-t nem mindig de van amikor nagyon olcsón adnak rohadt jó cd-ket

freddyD 2011.06.16. 16:39:00

@RozsaTomi: Ha a boltban átveszed, nincs semmi extra költség (azaz a normál kiadás 4590 Ft már a tiéd).
Ha nem bp-i vagy, persze már más tészta.

Media Markt egy nagy fos, ott a választék szánalmas, csodálkozék, ha árulnák egyáltalán. Saturnról nem tudok nyilatkozni, de mivel ugyanaz a tulaj, mint a Media Markt, gondolom ugyanilyen az üzletpolitikájuk

GoldenPuffs 2011.06.16. 16:57:52

:) FreddyD :D csábitó az ingyen Gold Cobra :(( de nincs itthon kamerám amivel megtudnám csinálni a videót hogy miért és mi volt a lp-s élményem :)
az lp-s kazettámat bele mondanám =DD :D dejóó

freddyD 2011.06.16. 17:01:11

@GoldenPuffs: Akkor vegyél fel hangüzenetet mikrofonnal, akár mobiloddal és rakj alá egy lb képet és töltsd fel úgy a videót. Nem kell nagy technika hozzá

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.06.16. 17:57:44

Freddy én már elküldtem nkeed nem tudom megkaptad? Szalamandrac a címem

RozsaTomi 2011.06.16. 18:27:05

@freddyD: Nem tudom, de én csomó jó cd-t vettem media markt-ban negyed annyiért mint a rendes "cd boltokban"

GoldenPuffs 2011.06.16. 18:51:08

:) Freddy megprobálom akkor megcsinálni :D
bocs hogy ennyire nem érdekelt de hova kell majd elküldeni?
süti beállítások módosítása