HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LB a Rock Band-ben

freddyD 2009.12.18. 20:36

Korábban már volt róla szó, jővő héttől azonban tényleg "előadható" a Build a Bridge Ps3, Wii és X-Box konzolokon. 2 dolcsi a letöltés ha minden igaz, annyira nem értek ezekhez.

Egyrészt örülök, hogy felkerültekm, de ritka béna a dal választása... Nem pörgős és ami a legfontosabb, alig ismeri valaki, így meg ki a franc fogja letölteni? 

Aki nem tudná mi ez a Rock Band-es cucc én egyszer részt vettem egy ilyen performanszon.

Címkék: letöltés

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr161607713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.12.18. 22:43:23

remek dalválasztás, csak egyetlen kérdésem van:
MIÉRT EZ?!
:D

gosford 2009.12.18. 22:49:13

hehe most nézem az OW videót, keményen gyepáltad a bőrt ;DD kipróbálnám én is, csak picit zavar hogy nem nagyon hajaz a rendes dobszerkóra a cucc. és a kedvenc számomat toltad Bon Jovitól \m/ lol

freddyD 2009.12.19. 08:32:05

@gosford: Kösz :P Szerintem pedig messze a dobolás a legélvezetesebb az összes lehetőség közül. Mondjuk ott is voltak nagyon brutál dalok, ahol nehéz volt követni a teendőket.

Az a dal Jovitól nekem is az egyik kedvencem tőle

Corle 2009.12.19. 09:20:31

Build a Bridge háát érdekes, jó szám egyébként, de tényleg vagy 30 olyan számot tudnék mondani ami előnyösebb lett volna.
Na mind1 úgysincs semmilyen konzolom:P

gosford 2009.12.19. 10:56:15

@freddyD: amúgy nem értem mért nem lehetett a felületeket a dobhoz hasonlóan elrendezni, a guitar heros féle változatban sem értettem ezt. de azért kipróbálnám. :)
süti beállítások módosítása