HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

A tejes lisszaboni fellépés

freddyD 2012.05.27. 07:34

Címkék: élő

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr714548505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.05.27. 07:39:09

Jó kis egy óra volt, az biztos

gorre126 2012.05.27. 11:59:21

Az első 5 percről lemaradtam, de még azzal együtt is elég rövidke volt. Az Offspring-et már nem is néztem, mert rohadtul lefogta a gépet ez a live stream.

korogyi 2012.05.27. 12:31:35

2009-es VOLT óta most néztem először végig bizkit koncertet élőben és hát nem bírtam ülve maradni :D a közönség is eszméletlen jó volt

gosford 2012.05.27. 19:12:00

Lee megint hisztizik twitteren. :(

freddyD 2012.05.27. 19:22:54

@gosford: Nem tudom, miért kell ez most...

Azt sem tudom elképzelni, hogy mi az isten zajlott ott közöttük. John jóval instabilabb embernek tűnik, őt meg 1-2 visszafogadták. Nem kéne ezt folytatnia, mert a végén tényleg már csak DJ Skeletor marad nekünk és az fos.

Mert valljuk be őszintén, tegnap sem csinált az szinte semmit, azon kívül hogy samplerezett. Semmi scratch, még a My Generation féle szkreccselés is az albumról volt

Hajnal Pappa 2012.05.28. 06:44:56

nem véletlen rejtegetik szerintem, most csak annyi a feladata, hogy lemenjen a műsor a samplerekkel. Sos beugró lehetett, még jó, hogy nem kap nagyobb teret, meg szerintem neki is új ennyi ember előtt zenélni. Inkább az a kérdés, mit tud majd hozzátenni az új zenékhez, ha hozzátesz...

gosford 2012.05.28. 10:40:00

@freddyD: engem nem is igazából dj skeletor személye érdekel, hanem az amit lee megint lerendezett twitteren. már múltkor sem értettem, hogy ezt mért nem lehet privátban elintézni (és most eltekintek attól hogy esetleg megpróbálták, csak fred híres-hírhedt egója szólt közbe) és akármi is a vége, egy közös közleményt kiadni... de legalábbis nem bivalybasznádi parasztot játszani aki most ért haza traktorral a szántásból.

arról szót sem ejtek, hogy igazából arról is mélyen hallgattak, hogy lee nem tart velük (most akkor ne számítsuk ide a twittert és társait),persze valószínűleg a fesztiválközönség 90%-a úgysem veszi észre a hiányát.
az, hogy a rajongókkal/zenéjüket szeretőkkel nagyon nem korrektek, nem lep meg, mert folyamatosan ez megy évek óta. de hogy magukkal szemben sem, ez elkeserít.
azért remélem a novarockon jó bulit tolnak majd - mindenesetre most már úgy érzem nagyon jól döntöttem, hogy nem dobáltam ki rá egy valag (igazából amúgy sem létező) pénzt.

gorre126 2012.05.28. 12:35:02

Hard Target ‏@hardtargetmusic
@freddurst break stuff pt 2 is ready for your blessings
süti beállítások módosítása