HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Wes is reagál

freddyD 2012.04.01. 23:08

Objektívan beszámol, hogy nagy hiba volt nyilvánosan szennyest teregetni (egyetértek) és a banda él és megy tovább 

Ha elmondhatom a véleményem, kicsit ironikus, hogy olyan valaki beszél itt a bandát károsító tevékenységről, aki nem kevesebbszer, mint 3x szállt már ki...De ez most mellékes

freddyD: wes

Címkék: hír wes

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr134355078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2012.04.01. 23:17:53

szerintem jelen esetben teljesen mindegy hogy wes hányszor szállt ki és jött vissza, ahogy olvasom elég keményen dolgozott ő is azért, hogy ez az egész ne derüljön ki és megoldják maguk között. ez azért a viselt múltját tekintve igen dícséretes, viszont azért ez a kitesszük őket, de megtartjuk magunknak a dolgot, majd visszavesszük őket a turné idejére nekem egy picit sántít. ;/

Hotride 2012.04.01. 23:31:14

Azért Várható volt hogy kiszivárog. Nyilván nem könnyű erről beszélni nyilvánosan csak akkor meg mi kezdünk el variálni, utálkozni stb. Elbaszott helyzet ez az egész, engem már nem érdekel. Focizzák le maguk között aztán meglátjuk mi lesz.

Nekem az jön le, hogy ez már régóta tartó dolog, csak most került napvilágra. És már kivan találva mi lesz, nem nagyon aggódnak, pedig jönnek a koncertek csinálják az albumot. Lehet már van új ember. Én örülnék SID-nek de kevés esélyt látok rá, ahhoz kikéne lépnie a Slipknotbol, ami nem fog megtörténni :) Max az elején besegít de az nem végleges megoldás.

Loverman 2012.04.02. 00:00:46

Ha már WES is ezt mondja akkor régóta nagy problémák lehetnek velük :( Szerintem ez mindegyik tagot érzékenyen érinti és próbálták megoldani. Sok szarságon mehettek át amit mi nem láttunk. Hát ez van, kíváncsian várom mi lesz :(

FxS 2012.04.02. 00:05:20

@Hotride: abban egyet ertek, hogy mostmar tul bonyolult a dolog.

Sokat kavartam/tuk azt amit nem kellett volna. Most megvarom en is, hogy mi lesz. Majd ha nem sikerul megbeszelni, akkor leszek nagyon duhos.

freddyD 2012.04.02. 07:11:10

Túl sokáig úgysem titkolgathatták volna. Legkésőbb mikor fellépnek és egy DJ WhoIsDat? lesz a pult mögött, akkor már mindenki kérdezősködött volna. Lehet, hogy akkor még nagyobb lett volna a visszhang

gosford 2012.04.02. 09:17:11

a turnéról pedig még mindig nincs hír, hogy hogyan fogják lezavarni, erre most már tényleg kíváncsi vagyok.

Hotride 2012.04.02. 10:47:53

@gosford: Rövid távon meglehet oldani, szerintem vendég zenészek lesznek. Ez csak a rajongokkal kicsit kibaszás. Hosszú távon meg vagy visszajönnek vagy nem tudom mi lesz :) Attol tartok h a végén Wes is beleun és kilép a faszba megint.

gosford 2012.04.02. 11:14:20

@Hotride: fred közleménye szerint várják őket vissza, igazából ezzel tényleg nincs gond. de hogy a "semmiből" most hogy fognak túrni két embert, az jó kérdés, folyamatosan az jár a fejemben milyen (lényegében sikertelen) hadjáratot indítottak anno wes pótlására... azt hiszem azzal semmi gond nincsen ha vendégzenészekkel dolgoznak, amiben viszont teljesen biztos vagyok, hogy a közönség most még kritikusabb velük mint valaha. nehéz lesz ebből kijönniük rendesen.

ami még eszembejutott, az a baromira elsikkadt autotuneage (?!) videoklip, hát tényleg, ezzel mi a jóisten lett aztán?

Hotride 2012.04.02. 11:42:59

@gosford: Szerintem erre már találtak megoldást. Én Sid-re gondolok bár nem tudom mennyire ér rá a Slipknot mellett. Vagy még az jutott eszembe, hogy a BLB-böl esetleg. De csak találgatok, nem tudom kikböl áll a banda :) De szerintem ez már levan zsírozva valakikkel. Véglegesen meg nagyon nehéz lesz potolni őket :( Kemény menet lesz, és nem biztos hogy sikerül. De nagyon remélem hogy idővel visszatérnek.

Autotuneage? Szerintem xar lett és nem adták ki. Vagy John-nak olyan belött feje volt, h szégyelték. Na jó ez csak vicc volt :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2012.04.02. 12:03:13

@Hotride: fred sideprojectet csinál siddel. A sideroject az én értelmezésemben nem az jelenti hogy beszáll a bandába...

A slipknotban mondjuk nincs sok dolga, ugy emlékszem 2013ig nem akarnak albumkészítéssel foglalkozni.
Persze vannak turnék...
De azt akkor sem tartom valószínünek hogy beszállna a bizkitbe..

Hogy találnak -e két embert a turnéra?
Szerintem ez a legkisebb gond...

Loverman 2012.04.02. 12:37:34

Amúgy sok mindenre magyarázat ez a történet. Miért van sokszor kuss és nem mentek gördülékenyen a dolgok.

Hát Sid? Szerintem se valószínű de lehet fred rákérdezett. Átmenetileg pikk-pakk találnak valakit aki valamelyen szinten helyettesíti őket. Ez a BLB még egy érdekes felvetés, de én se ismerem a tagokat.

gosford 2012.04.02. 13:46:59

@Loverman: a BLB teljesen más tészta, alapvetően teljesen más zenét játszanak, szerintem semmilyen szinten nincs közöttük bratyizás vagy közösködés az lb tagokkal. :) az első albumnál például a turnés felállás teljesen különbözött a stúdióstól, csak Wes volt az aki "maradt".
egyébként simán el tudom képzelni, hogy Sid beugrik élőre, már ha nincs ütközés Slipknot koncertidőpontokkal (náluk nem vagyok most abszolút up to date), hát a dobos... ő egy nagy kérdőjel.
süti beállítások módosítása