HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Még egy kis Lethal tekerés a szarkereken

freddyD 2012.03.23. 18:25

Jó volna, ha valaki más is szólna már erről valamit. Ez a kommunikáció egy vicc. Állítólag készülnek az új dalok, de kb mindenki más városban van :S

Címkék: spekuláció dj lethal

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr934335630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lars 2012.03.23. 19:28:22

Lethal egy baszott kemény többnapos tripen van,ennyi.

freddyD 2012.03.24. 07:08:47

Nagyon idegesít, hogy mi történik éppen...

Fred meg ilyent csiripelt, hogy

"
Fred Durst ‏ @freddurst

Bizkit live in LA. CITY OF ANGELS!! http://instagr.am/p/IiYrQSrLG9/"

Közben meg csak Fred és Wes van rajta. Bizkit alatt én mást értek

gosford 2012.03.24. 13:03:47

én feladtam már az egész dolognak a követését és a novarockról is letettem, bár nem feltétlen Lee nyavajgása miatt.
visszatértünk a régi szép időkhöz úgylátszik :)

KoaX 2012.03.24. 14:20:14

Mért paráztok? Kell a hype az új albummal kapcsolatban.
Kurvára elhasaltak a GOLD COBRA-val.
Tudom, ez egy Bizkit blogon szentség törés, de akkor se lett az, amit én elvártam.
Vannak rajta jó számok, de egy éppen csak közepes album lett.
Truth part 1-hoz hasonló lenne a kövi album azt mondom, OKÉ ez zene.
Szerintem akkor is csak emiatt van, máshogy senki nem foglalkozna velük.....
És ne essék félre értés, imádom a Bizkit-et még mindig, de az előző album akkor se volt nagy durranás....

U.I.: Aki szerint pöcskoszorú vagyok, aki nem szereti a bizkit-et, Olvasson vissza, régen RozsaTomi néven komoltam mindenhol.....

gosford 2012.03.24. 15:24:59

@KoaX: szerintem itt senki sem a hype-ról beszél, vagy hogy a gold cobra így, vagy esetleg amúgy. illetve maradjunk annyiban, hogy talán a gc is picit jobb mutatókat hozott volna a megfelelő kommunikációval, azt pedig szerintem egyetlen értelmes zenekar sem engedheti meg a rajongóival, meg szerintem magukkal szemben sem, hogy az egyik tag egy acid triphez hasonló tüneteket produkálva pörögjön napokig twitteren bullshitgenerátorral felszerelkezve, miközben fredék bárgyúvigyorral produkálnak valami izét egy stúdióban. valamit nem kéne tán erre reagálni? mert ez a személytelen személyeskedés lee részéről hogy úgy mondjam majdnem olyan gusztustalan, mint a banda kollektív semmittevése.
ez van, hype vagy nem hype, független ez a múlt vagy a következő dalok minőségétől azt hiszem. jobb lenne összekapni magukat.

Hotride 2012.03.24. 15:59:56

Szerintem meg mindenki teszi a saját dolgát, amikor itt az ideje és van valami konkrétum arról tudni fogunk. De sok mindenhez ihlet meg idő kell. Egyedül LEE-t nem értem mi a fax baja van. Valamiért megvan kattanva..

Nem tudom mit vártok, hogy minden héten adjanak ki valami hivatalos közleményt meg egy új számot? Meg minden neten terjengő fasságra reagáljanak? Előző évtizedbe már megszokhattuk, hogy nem így mennek a dolgok :)

Engem az idegesít, hogy rébuszokba beszélnek. Mondanak egy baszott jól hangzó mondatot és abba 1000 dolgot bele lehet képzelni. De ezt is direkt csinálják és ez se újdonság :)

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2012.03.25. 11:01:59

szerintem ez mind annak az eredménye , hogy ezt a bandát nem barátok alkotják akik 12 éves koruk óta együtt zenélnek, hanem csak összejönnek néha csinálnak egy albumot azt csá, amivel amugy semmi baj nincs, csak így köztük a kommunikáció nem az igazi.
Lehet hogy lethalhoz nem jutott el valami infomáció és ugy érzi hogy leszarják vagy ilyesmi, közben meg lehet hogy nincs is semmi ilyesmi..
süti beállítások módosítása