HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Bécsi videó montázs

freddyD 2011.07.06. 21:41

Címkék: bécsi koncert

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr373045498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2011.07.06. 22:11:38

szivecskék a szememben.

Gobiakos 2011.07.06. 22:23:54

Jó kis videó lett, bár (és ez nem a videós hibája) közel sem adja vissza az ottani hangulatot!

NEKTEK IS OTT KELLETT VOLNA LENNETEK, LBF HUNGARY!!!!!! :-(

GoldenPuffs 2011.07.07. 09:22:41

@Gobiakos: egyenlőre azon bajlodom hogy veszprémbe majd holtudom megvenni a GC-t :S

de komolyra fordítva itt szülök rinyáltak volna miböl hogy mennyi hogyan ...
inkább azt a hisztériát majd késöbb akarom megélni :D
ha lesznek magyarországon 1213214 % hogymegyek

cxsak most Gold Cobrát várom valahol a közelbe meglehessen venni

teszkóba direkt lementünk :D hát persze hogynincs
mondjuk gondoltuk is hogynincs xD

GoldenPuffs 2011.07.07. 09:39:01

és egyedül mentél amugy Freddy?

gosford 2011.07.07. 10:06:34

@Gobiakos: főleg az utcai afterparty hangulatát nem adja vissza amit letoltunk koncert után :DD
de egyébként úgy örülnék ha a kobraturnéval még a közelünkbe tévednének, idén erre már 0 % esély van kb. ;/

Gobiakos 2011.07.07. 10:12:04

@gosford: Ja, hát nem sok rá a sansz...

Az after tényleg kemény volt!

Isti az "A38"-nál: "Sétálunk megint??? Aludtaaaaam!" :-D

freddyD 2011.07.07. 10:13:31

@gosford: Mondjuk 3 kobrás dallal itt nehéz kobraturnéról beszélni ;)

Egyébként lehetett találkozni a bandával koncert után... Hülyét kaptam, mikor megtudtam és láttam a képeket. Ott dolgozók jól félretájékoztattak...

@GoldenPuffs: Egyedül mentem, de ott találkoztam a többi magyarral, többek között gosforddal és gobiakossal. De majd írok beszámolót

gosford 2011.07.07. 10:30:09

@Gobiakos: :DDDD
@freddyD: az ott dolgozók mindig félretájékoztatnak, általában a tömeget kell követni... hol jöttek ki amúgy? ott ahol mi bementünk?
azért a német setlistet szépen telepakolták kobradalokkal, nem értem itt mért nem fért bele még 1-2. ;/

freddyD 2011.07.07. 10:57:51

@gosford: Az volt a fura, hogy tömeg sem volt. Igazán körbejárkáltam még ott a B komplexumot és nem tudom hová mehettek.
Armpiten egy szerb csóka készített csomó közös képet meg minden de nem bírja elmondani, hogy hová ment...

Na mindegy.
Egy tippem van, hogy egyszerűen bementek a mélygarázsba

Furcsa egy setlist volt, mert a fotón nincsen se n2gether és Full Nelson sem. Tehát hozzáadtak még pluszt (hogy mennyire spontán, azt nem tudom), GC számokra már nem tellett. Nookie-ra sem. Szerintem nagyítóval kéne keresni olyan fellépéseket az utóbbi 10 évben, ahol nem volt nookie

gosford 2011.07.07. 11:20:51

@freddyD: erősen az a gyanúm, hogy a jó 15 perces csúszás miatt maradt ki legalább két szám még úgy is hogy a setlistről is lemaradt pár. lol. mondjuk nookie nélkül meglettem volna ha legalább egy get a life-fal leszedik az arcunkat ;/

TBoy15 2011.07.07. 12:44:06

szép munka Freddy nagyon tetszett a vidi!
@gosford: get a life-ot szerintem nem sok koncerten fogják elnyomni, az iszonyat sokat kivehet Fredből. (szerintem)

gosford 2011.07.07. 12:58:26

@TBoy15: hát igen ;( nem véletlen mondjuk hogy ilyen szempontból a pollution volt a nyitó nóta, ahhoz kell egy kis tüdőmunka :) de ezeket leszámítva a koncert <3 volt.

GoldenPuffs 2011.07.07. 15:43:26

szóval röviden tömören marha jó volt a koncert
"öröm és bodottá" :D
hát igen nookie az alap nóta még az új album után is :/
azért Freddy kicsit para lehetett elemnni egyedül koncira :D

@gosford: ááá :D Get a life al én úgy vagyok hogy marhára bekéne ahoz pörögni xD

remélem héten valahol már tájékoztatnak a cd rölhogy van valahol : / aztán dobom a képet ;)

az biztos hogy legjobb érzés ugrálni bizkitre
amikor Pannónia Fesztiválon voltunk itt Várpalotán
széttomboltuk magunkat Depresszióra meg Kalapácsra ilyenekre.. nagyon jóvolt

gondolom milyen egy Limp Bizkit :P

GoldenPuffs 2011.07.07. 15:46:42

egyébként Rohadt mázlistááák vagytok :'DDD GosFord és Gobiakos
a pengetőt még tesóm is megcsodálta :D
mondta is hogy marha szerencsések vagytok
de nekem két tippem van :D
vagy elkaptátok ami lehetetlen a köbön xD
vagy vártátok mig a tömeg kimegy és pengetőt kerestétek :D

gosford 2011.07.07. 17:49:54

@GoldenPuffs: az én történetem az hogy konkrétan megverekedtem egy pengetőért amit Wes dobott ki még koncert közben és két ugrálás között a földet böngésztem mert azt láttam hogy odaesett, mikor vége lett a bulinak csak akkor láttam hogy mégis elkaphatta valaki ;D utána Wes kidobálta a maradékot is, jöttek a technikusok akik a többi pengetőt és dobverőt szórták szét, meg Gabe aki ásványvizet dobált mindenkinek ;D akkor mentem előre a kordonhoz és néztem körül, konkrétan a lábam előtt de a kordon másik oldalán volt a pengető, elkezdtem hé hé hé!-zni a szekusnak, majd kalimpálni a pengető felé, mire a mellettem lévő ötven ember ezt észrevéve szintén elkezdett mutogatni (itt egy surmó ki is szakította a fülemből a fülbevalót ;/), de a srác jófej volt, elkapta a kezemet és direkt a tenyerembe adta a cuccot. :)
Ákos barátunk pedig konkrétan csak lepillantott a földre és ott termett előtte egy, itt megjegyezném hogy mellettünk még két magyar srác bulizott akikkel a koncert végén akadtunk össze, ők randomban a földet böngészve szintén találtak egyet ;DD éljen a magyar különítmény! :D

GoldenPuffs 2011.07.07. 18:21:33

éljen a magyar gyüjtögető nomád életmód :D:D:D

aa basszus és direkt szakitotta ki a fülbevalod?? vagy véletlen neked ment ilyesmi? és ki is jött?

gosford 2011.07.07. 19:00:53

@GoldenPuffs: nem, ha direkt lett volna akkor leszakítottam volna az arcát. ;D hát ő is kalimpált a pengetőért és a fülembe kalimpált helyette ;D

BizKoRn 2011.07.08. 18:36:31

GoldenP éljen soká Vp :)
tescoba sose keress jo lemezt:D
emberek mindenki ide
nuskull.hu/lemezkritikak/limp-bizkit-%e2%80%93-gold-cobra/

Durst Wants To Resurrect Nu Metal With Limp Bizkit, Korn and Deftones
Tour

orsadam 2011.07.10. 19:48:44

@gosford: A két random tag egyike én voltam :D Az én pengetős sztorim az volt hogy láttam asszem My Way közben, hogy Wes dobott egyet felém de az arcom mellett elrepült...megfordultam és egy félmeztelen csóka extázisban nyomta mögöttem és nem vette észre, hogy megtapadt az izzadt mellkasán. :D Éltem az adott lehetőséggel és lekaptam róla ő meg észre sem vette. :D
Nem sokkal később próbáltam mobilal csinálni néhány képet meg videót, csak beindult a zúzda, telóm meg repült, úgyhogy a hátlapot buktam, a többi esszenciális része szerencsére meglett.
Koncert után éppen azt próbáltam keresgélni a földön de "csak" egy 3DBY pengetőt találtam amit odaadtam a haveromnak. :D
Kifele menet elmentünk pössenteni egyet és utána már sajnos nem találtunk Titeket :( Pedig egy jó after belefért volna.
Ui: ti találtatok valamit nyitva éjfél után?

gosford 2011.07.10. 22:18:19

@orsadam: :DD tudtam en hogy meg osszefutunk :D semmi nem volt nyitva, csak egy elegge lehuzos bart talaltunk, de aztan az utcan kruzoltunk randomban az elso metroig ;D veletek mi lett aztan?

Gobiakos 2011.07.11. 22:28:01

@orsadam: Ehh, én még mondtam is gosfordnak, hogy a földön mintha egy teló hátlap lenne, de aztán mivel a pengetőkre voltunk ráfeszülve, így az nem is nagyon izgatott tovább minket/engem. Akkor ezek szerint tényleg az volt, ráadásul a tiéd... :-P

orsadam 2011.07.17. 22:38:24

@gosford: Mi először a metrómegálló budijában ittunk vizet, de aztán az is bezárt :D a random krúzolás nekünk is megvolt jódarabig aztán meg már nem bírtuk lábbal meg ideggel sem hogy nincs nyitva semmi az égvilágon, úgyhogy visszamentünk a buszpályaudvarra ahol megpróbáltunk aludni, de túlságosan fáztunk. Az eredeti terv, hogy iszogatunk helyi arcokkal a koncert után elég rendesen megbukott, de még az is, hogy legalább egy jó dönert betolunk korareggel a buszindulás előtt. Hozzáteszem megkérdeztünk egy-két arcot közvetlen koncert után, hogy mi van nyitva ilyenkor, ők meg fapofával rávágták, hogy semmi. Hát igazán hihettünk volna nekik :D

@Gobiakos:
Van ilyen, nembaj cserébe kaptam pengetőt:D Jó biznisz volt :D Na meg a koncert sem volt szar... :D
süti beállítások módosítása