HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Hogyan viszonyul az átlag magyar a Gold Cobrához?

freddyD 2011.07.04. 18:42

A szavazást lezártnak tekintem, jöjjön a konklúzió:

Az átlag magyar az albumot letöltötte, igen jó 8/10-re értékelné és leginkább a Walking Away-t bömböltetné, de a 90.2.10-t legszívesebben továbbnyomná. Szerinte nem éri meg a deluxe edition, mert bár a Back Porch és az Angels is jó szám, a Middle Finger olyan közutálatnak örvend, hogy habzó szájjal vinné vissza a boltba, ha nem töltötte volna le.

Összességében egy jó albumnak tartják, de nem a legjobbnak.

(A részletes eredményeket megnézhetitek itt "View"-ra kattintva)

Címkék: szavazás

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr343039091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDani 2011.07.04. 19:09:17

épp azon gondolkoztam tegnap hogy nagyon jó lett az album... Van egy csomó együttes (magyarok is) akik nem birnak megújulni, és általában elcseszik, mert akarnak újat mutatni de nem úgy jön össze. Szerintem ez a cd remek lett, és tudtak újat mutatni nekem jópár számban, amik nagyon illenek a limp bizkithez.
nem a legjobb de az egyik legjobb LB lemez ez, és büszke vagyok a bandára. Remélem lesz még pár lemezük mielőtt még hiteles az egész. Azért írom mert 50-60évesen nem biztos h hiteles a my generation, rollin ... stb. még 40évesen elmegy, főleg hogy fred az új klipben nagyon fiatalos.

gosford 2011.07.04. 19:12:48

nem szavaztam, de mindennel egyetértek. ;D

Chris.Dywant 2011.07.04. 21:15:27

skacok nem tudom mi a bajotok a 90.2.10-el..:D

matheusthemaggot 2011.07.05. 08:48:45

Először én sem bírtam a 90.2.10-t, de meghallgattam még párszor és nekem átjött. A Middle Finger-t meg nem vinném vissza a boltba, szerintem nem vészes.
Szerintem se éri meg a deluxe azért a +4 számért.
De a Black Porch tényleg jó!

Nem is tudom már melyik a kedvenc albumom. Talán a Starfish. De ez az album rögtön utána jön!:D

Abri55 2011.07.05. 09:36:53

@Chris.Dywant: komolyan én se értem... A Loser és a Killer In You a leggyengébb dalok, míg a legjobb a Douche Bag. De természetesen ez csak az én véleményem ;)

freddyD 2011.07.05. 09:41:31

@Abri55: @matheusthemaggot: Szerintem ott csak a refrén jó. Maga Fred szövegelése idegesítő és a végén az átvezető is elég gyenge :/

Nem olyan szar, hogy továbbnyomjam, de véleményem szerint a (standard) lemez mélypontja.

BizKoRn 2011.07.05. 20:05:03

emberek mindenki ide
nuskull.hu/lemezkritikak/limp-bizkit-%e2%80%93-gold-cobra/

Durst Wants To Resurrect Nu Metal With Limp Bizkit, Korn and Deftones
Tour

Csődör Johnny 2011.07.05. 20:18:20

@BizKoRn: results may vary sztem kurvára nem volt bukás , behind blue eyes például ÁLLANDOAN ment a rádiókban meg a tv-kben, de az eat me alive is sokat szólt... innentől igazából már annyira nem érdekelt mit írt a cikkíró, mert ez elég elfogult kijelentés volt.

BizKoRn 2011.07.06. 10:19:43

szerintem se volt bukás bár nem ezért hanem mert voltak rajt orditoan zsirkirály cuccok és pár gyengusabb engem nem zavar nem lehet mindeng übercsászárt lerakni az asztalra
süti beállítások módosítása