HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Az első Golden Cobra (mármint az album) kritika

freddyD 2011.06.07. 20:09

A Metal Hammer-es firkászok már meghallgathatták az új albumot és tetszett nekik

Címkék: új album gold cobra

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr572965568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2011.06.07. 20:23:39

meglepően pozitív visszhang, biztos hogy bizkit kritikát olvasok? :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.07. 21:54:23

@gosford: igen, nekem is valami ilyesmi volt az első gondolatom...:)

Nekem személyszerint eddig 2 dal jön csak be, a walking away meg a douche bag...valahogy ez a rappeléses cucc már nem hoz lázba annyira mint régen :)

Eddig 5 számot hallhattunk + 1-2 intro a 12 számos albumról...hát még van rá esély, hogy megtetszik :)

lehetőleg most nem kérek a fujjogásból, hogy így vagyok negatív meg úgy...köszi

matheusthemaggot 2011.06.08. 21:52:48

Nem sokat értettem belőle, de remélem is, hogy jó lesz.:D
Meg tök jó lenne, ha lenne megint olyan szám, mint anno a N 2 Gether Now, Getcha Groove On, vagy a Red Light-Green Light. Szerintem nagyon nagy fílingje van ezeknek.:D

gorre126 2011.06.08. 23:32:46

@matheusthemaggot: Szerintem azt a típust most lil vájnnel akarják megvalósítani, csak nem fog sikerülni :S
Mondjuk bármit mondtok én örülök hogy az albumon lesz, mert így biztos többek figyelmét fogja felhívni, még ha a közös szám nem is lesz olyan jó, végülis majdnem minden albumon van legalább egy szám ami nem tetszik...
süti beállítások módosítása