HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Ez volna az új Gold Cobra borító?

freddyD 2011.06.01. 21:35

Na neee... O.o

Mi lett a régivel?

Valahogy nem tudom elhinni, hogy kevesebb mint 1 hónap van hátra a megjelenésig és nem ismerjük megerősítve a borítót és számlistát. Videóról nem is beszélve.

Címkék: spekuláció

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr552950058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2011.06.01. 21:43:06

nyaf nyaf nyaf, szerintem mindkét borító király ;)
ezek a butacsaj fejek büntetnek, én mondjuk fanja vagyok Wes pingálásainak, a videóval kapcsolatban most nem értettem ezt a hirtelen felszólalást, tudtommal pont pár nappal ezelőtt forgattak. ;)

gosford 2011.06.01. 21:48:25

...arról mondjuk nem is beszélve, hogy szvsz a RMV borítója a top 50 legrosszabbul sikerült cover EVÖR-ben azért erősen benne van. ;D

Chris.Dywant 2011.06.01. 21:49:37

ha Gold Cobra... legalább a képen lenne valami arany szín :D
de tényleg nem rosszak Wes féle festmények :D

Limp-Action 2011.06.01. 22:09:06

Universal Music Hungary
Kedves Universal Hungary! Egy nagyon fontos kérdésem lenne, az új Limp Bizkit album Gold Cobra kapcsán, Magyarországon is 2011.06.28 kán jön ki????? fontos lenne tudnom mert pont 28 káig vagyok otthon de előtte, aznap szeretném megvenni az új albumot Magyarországon! a választ elöre is köszi ezt a hir. A válasz! A lemez elméletileg a boltok polcain lehet a megjelenés napján, de ezt igazából ott helyben tudják megmondani, mert minden üzletnek saját beosztása van arra vonatkozóan, hogy a beérkezés után mikor teszik ki az árut. De a mi oldalunkról biztosan ott lesz.

FxS 2011.06.01. 23:21:06

Szerintem ez nem annyira album, mint single borito. En azt tartom a legvaloszinubbnek, hogy ez annak a szamnak lesz a boritoja amihez most a klipp is keszul.

Gobiakos 2011.06.02. 00:59:06

Nem tetszik. Kár...

Kelnor 2011.06.02. 05:58:30

Singlere elmenne...

Loverman 2011.06.02. 08:28:24

Én is kislemez borítónak tudom elképzelni, régi zsírabb volt. De sztem a Shotgunhoz forgatnak, úgy h passz. Ha mindent tudnánk mindig az unalmas lenne, valahol jó ez a találgatás, várakozás, izgalom :D Lényeg, h jön az album ez a sok maszlag már nem érdekel, azt csinálnak amit akarnak.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.02. 09:19:57

khmm...szerintem a logo nagyon béna. Egyébként most azt gondolják hogy csak úgy lehet eladni valamit ha ribancokat raknak az elejére? A régin is volt egy...azzal még kibékültem valahogy bár az se érettem minek oda, ezen meg van három, meg egy "forever alone" szerencsétlen aki bámulja öket....hát szerintem az RMV borító ennél százszor jobb...

gosford 2011.06.02. 10:08:21

jajajajajjj általános lehangolódás megint, egyébként lehet simán a borító belső részének egy lapja, vagy akár a deluxe verzióhoz is köthető.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.06.02. 11:09:55

Nekem bejön ez a borító bár a logó nem a legjobb, de remélem nem ezzel a képpel akarják megvásárolni a vevőket hozzá. Meg ja az arany hiányzik a képből.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.02. 11:36:18

@gosford: ha kitesznek egy képet ami nem tetszik (szar) akkor mitől legyek feldobva?:D

Hotride 2011.06.02. 12:14:27

Szívj el egy dzsangat egyből felleszel dobva, nem kell it sírni mindenen wazzeg :P

freddyD 2011.06.02. 12:43:04

Nem hiszem, hogy sírás ez, néhány embernek csak nem tetszik és kész. Én a képpel ki is volnék békülve, de ez a logó nagyon ócska.Az összes eddigi közül messze a legrosszabb.

Az meg hogy nincs videó meg számlista szerintem nem nagy elvárás így 26 nappal megjelenés előtt... Nekem különösen fájó, mert nekem kellenének ezek az infók egy fasza dolog miatt, amit a blogra szerveznék.

Loverman 2011.06.02. 13:01:26

Maga a kép karakteréhez jobban passzol ez a rajzolt logo, mint a hagyományos. De nem egy nagy alkotás, fura h csak odavan baszva, valahogy nem áll össze.

FxS 2011.06.02. 13:35:59

Ugy tunik ez tenyleg az album boritoja. A regi pedig nagyon ugy nez ki, hogy a deluxe verzio boritoja lesz.
Amugy en sem ertem ezt a negativ hozzaallast: elobb a regi borito nem tetszett senkinek, most pedig ez. Oszinten, elso ranezesre nekem sem tetszett jobban mint a regi, annak megiscsak van egy komoly rock album kinezete, de miutan kezdtem en is felfedezni az osszefuggeseket a szamok cimeivel es a dalszovegekkel, kezdett megtetszeni. A logo sem kulonleges, de igazabol avval sincs bajom.
Szerintem nem kellene ilyen hamar farkast kialtani.

@freddyD: tracklist hianyaval egyet ertek, videoeval nem - az jo ha megjelenes kornyeken jon ki.

gosford 2011.06.02. 14:24:36

@Chinook: még mindig azt mondom mint eddig, az általános lehangolódás ami folyamatosan megy az album körül valami borzalom, főleg hogy lassan itt lesz már a kezünkben. nem mondtam hogy fuss a ház körül hat kört örömödben a borítótól, ha nem tetszik, hát nem. de őszintén megmondom, ilyen negatív fanbázissal még életemben nem találkoztam, de igazából tojok rá. a megmondóemberek maradjanak otthon, én pedig csakazértis meghallgatom élőben is a kobrát, még akkoris ha ez lesz a borítója. ;)

RozsaTomi 2011.06.02. 14:32:47

Őszintén szólva nekem más az értékrendem.
Zene,hangzás,Booklet,Borító.
Kit izgat,hogy most melyik lesz?! Jön az új LB ez a lényeg csak.
Nem izgat,hogy nincs kint klip vagy szám lista amúgy is utálom mikor kiraknak a megjelenés előtt több számot meg stb. Én még a Shotgun-t és a walking away-t sem hallottam és nem is fogom csak majd akkor mikor itthon berakom a cd-t!
Izguljunk csak kicsit,hogy jó legyen a zene és kész.

GoldenPuffs 2011.06.02. 16:05:16

bocs nincs kedvem most olvasgatni a kommenteket
De az én megjegyzésem erre hogy ez a rajz nem rossz
de valami arany szint rakhattak volna bele

nekme egy bajom van ezzel...
Hogy kib@szott ocsmány ez a LIMP BIZKIT logó...
beleolvad a saját betüibe

gorre126 2011.06.02. 19:34:18

Kaptam a hivatalos honlapról körlevelet, be is kópipasztézom ide

LIMP BIZKIT IS BACK - GOLD COBRA IS COMING JUNE 28TH

Hey Limp fans! After their first single "Shotgun" rocketed to #1 on the iTunes Rock Chart on release day, Limp Bizkit proudly announces the release of their new album GOLD COBRA on June 28th! The album will come in several configurations. The standard release will feature 13 new songs while the Deluxe Edition (available digitally only) will feature 16 new songs. Additionally, fans can purchase a physical CD that has 17 original songs exclusively at Best Buy, and that same release of 17 songs will be available digitally at Napster.com.

As a fan you get a sneak peek of the standard album cover and track listing - check it out below! Get the latest news at www.limpbizkit.com and stay tuned to your inbox for more updates coming soon!
Facebook Twitter MySpace StumbleUpon Digg
LIMP BIZKIT IS BACK - GOLD COBRA IS COMING JUNE 28TH

STANDARD ALBUM TRACK LISTINGS:
1. Introbra
2. Bring It Back
3. Gold Cobra
4. Shark Attack
5. Get A Life
6. Shotgun
7. Douche Bag
8. Walking Away
9. Loser
10. Autotunage
11. 90.2.10
12. Why Try
13. Killer In You

TBoy15 2011.06.02. 19:51:04

@Gorre126: pont ezt akartam énis elküldeni. a coverrel énsem vagyok kibékülve :/ arany szín sehol és a logo béna... ajánlom h ez csak egy kislemez borítója legyen.

Loverman 2011.06.02. 20:08:33

Mindenhol az terjed, hogy ez a sima verzió borítója,a másik meg a deluxe, szóval jobb ha megbarátkoztok vele. Most már kilehet rakni a track listet, legalább az zsír, h kapunk elég sok számot :D

gorre126 2011.06.02. 22:06:24

@Loverman: "Deluxe Edition (available digitally only)"
Ez valahogy nem áll nekem össze, minek egy teljesen más borító, ha úgyis csak digitálisan lehet megvenni?

FxS 2011.06.04. 10:13:06

@Gorre126: "Additionally, fans can purchase a physical CD that has 17 original songs"
süti beállítások módosítása