HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nyílt levél azoknak, akik úgysem olvassák

freddyD 2010.05.24. 20:06

Szeretném leírni pár gondolatomat, hogy hogyan érez egy felnőtt Limp Bizkit rajongó 2010-ben.

Kedvenc bandám a Limp Bizkit. Ezt mindenki eldöntheti, hogy lassan a 30 felé tipegve ez menő vagy cikis dolog, nem érdekel. Az és kész. Ebben persze nagy szerepet játszik a zenéjükkel kapcsolatos nosztalgia, az életérzés, a koncertek.

Ennek ellenére nem tudom és nem is akarom elfojtani csalódottságomat, ami így a jelenben lezajlik ezzel az együttessel kapcsolatban. Már több mint 10 éve követem rajongóként a pályafutásukat, pénzt és energiát nem kímélve. Akkor hoztam létre ezt a blogot, amikor nem sok jele volt, hogy a pöcsölésen kívül valami is kialakul majd.

Persze lehet mondani, hogy tavaly óta sok dolog történt. Volt egy turné, azóta hallottunk egy új dalt és van egy új honlap, amely azonban inkább egy közepes minőségű Wordpress blognak nevezhető.

Minden ami 2009-ben még reményt adott arra, hogy tényleg egy ütős bandaként térjenek vissza a köztudatba, most 2010-ben több mint meglepő lenne.

Az idén zajlott dolgokra egy jó kifejezés van: amatőrizmus.
Akár közepes sikerű és minőségű bandánál jobban zajlik valahogy a szervezés, mint ennél, amely 50 millió lemezt adott el. Hogy a francba lehet ez?

Kész röhej, hogy egy nyamvadt megjelenési dátumot nem bírnak kiröffenteni. Mosolygok, mikor ilyeneket mondanak, hogy "Még nem tudjuk mikor jelenik meg". Mégis ki fogja megmondani? Győzike? Rendben van, hogy nem akarják elsiettetni, de akkor előre kellett volna gondolkodni anno, vagy tűzzenek ki saját becsületük megőrzéséért egy mondjuk novemberi dátumot és mindenki megkönnyebbülhet.

Megemlíthetném még azt a végtelen impotenciát, hogy saját hazájukban nem bírtak 6-7(?) év után összehozni egy turnét, anélkül, hogy ne égették volna le magukat. Megemlíthetném a csodás LBGC szarságot, megemlíthetném azt a tényezőt, hogy az új szerény minőségű honlapot ingyen(!) csináltatták meg egy fazonnal, amelyen ez szerintem meg is látszik. Már az jelképes az amatőrizmusra, hogy kiadnak két letölthető hátteret, mindkettő kocka motívummal és baloldalt-jobboldalt fekete csík van. Persze ez legyen a legnagyobb bajunk, de mondom: jelképes.

Az Armpitben amióta bekerültem a moderátori körbe, sok olyan kiábrándító dolgot tudtam meg a banda két "legfontosabb" emberéről (főként Fredről), hogy számomra lehetetlen úgy tisztelni őket, mint ahogy azt tettem mondjuk 8-10 éve. De ezt a viselkedést már egyre többször nyilvánosan is produkálja, úgyhogy nem is kellene ehhez moderátori státusz, hogy észrevegye az ember.

Mindezeket azért írom, mert jelentenek nekem valamit. Nem fikázásból mondom, hanem őszinteségből. Egyszerűen csak annyi a vágyam, hogy szedjék végre össze magukat, ne folytassák ezt az önégetést, viselkedjenek úgy ahogy azt más bandák teszik a rajongóikkal és szóljon végre minden a zenéről.

Csak hogy az együttes iránti érzéseimre ez ne legyen érvényes, hogy
"Life is something that may change me, but I can't change that, so fuck it"

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr92028422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Durst Papi 2010.05.24. 20:36:38

kinek a meggyötört szavai ezek?

dafi723 2010.05.24. 20:38:45

Nekem is pont ez a kedvenc idézetem LBtől, amit a végére írtál. őszínte szavak és érthető.

lars 2010.05.24. 21:31:46

Vagy bekéne lassan ismerni,h nincs többé LB,és hivatalosan is feloszlani a picsába,mint csak erőlködni már lassan 5 éve,és nem megújulni,hanem még mindig a Take a look-ot nyomatni a legnézettebb tv műsorban nagy visszatérés címen.

SZEPFIJU 2010.05.24. 22:23:26

hiába kiábrándító a dolog, amint kijön az uj album egyből elfelejtődnek ezek a gondolatok (főleg ha jo lesz) persze egyetértek sokmindennel.. de hajrá!

squirrelbizkit 2010.05.24. 22:53:20

milyen kiábrándító dolgot tudtál meg? Mármint vannak ilyen "belsős", mocskos történetek?

Gobiakos 2010.05.24. 23:01:51

Értem a felháborodás okát és idén jubiláló, 10 éves töretlen rajongásom okán magam is kissé csalódott vagyok bizonyos dolgok miatt, amit egy egykoron profi(!) csapat most eldurrogtat a médiába. DE!!!! Mindennek ellenére SZEPFIJU szavaival kell egyet értsek: ha végre valahára kiizzadják magukból a Gold Cobrát, akkor minden addigi sérelem és rossz szájíz mintegy varázsütésre meg fog szűnni (persze nem 100%, hogy mindenkinél) és őszintén tudunk majd örülni az új LB anyagnak.

TIBI567 2010.05.24. 23:15:55

Igazság szerint én mindig (én is most jubilálok -10 év basszus!) úgy voltam a Freddel, hogy pont attól hiteles, hogy egyszerre akar nagyon sikeres Playboy-villás rocksztár, és a felszínes életet megvető művész-izé lenni, és ebből a küzdelemből mindig képes valami -szerintem- eredetit szülni nem feltétlenül a szövegekben, hanem az egész lényében, ami pont emiatt k. irritáló is tud lenni, főleg akkor, amikor össze-vissza ígérget, és maga sem tudja mit akar.

Nekem csak az a bajom ezzel, hogy nem érti meg- pont az igazi rajongókat, akik a sok szar mellett is kitartottak mellettük (mellette), veszi semmibe, és a csak érdeklődő tömeget szolgálja ki, akiknek ugye úgyis mindegy mi mikor jön ki az album, koncerten meg a legnagyobb slágereket akarja aztán kész. De mi lesz azokkal, - mint én is pl.- akiknek a Bizkit nem party-metal, hanem annál több? Miért nem lehetett végig elnyomni mondjuk a Stuck-ot a Volton? (Az igazi rajongók úgyis ismerik nem?) Ezek a dolgok borítanak ki.

Gobiakos 2010.05.24. 23:21:29

@TIBI567: A Stuck-os dolog nekem is nagy szívfájdalom volt! :'-(

Scabee 2010.05.25. 00:25:43

"Life is something that may change me, but I can't change that, so fuck it"

???
nem az időről van itt szó élet helyett?
bocs ha tévedek.

amúgy meg /agree a post

S0und 2010.05.25. 09:11:01

Amúgy ebbe semmi fikázás nincs, aki meg az irományt annak veszi az butuska.

"Az idén zajlott dolgokra egy jó kifejezés van: amatőrizmus. " röviden és tömören

Engem az érdekelne hogy Wes most mint gondolhat. Ugye azért hanyagolta BLB-t, mert rájött nem olyan fun egyedül irányítani egy bandát. Visszament a "tutiba", erre az még szarabbul alakul, hiába ott az X éves "tapasztalat". kucckucc

TBoy15 2010.05.25. 11:49:51

énis nagyon elvagyok keseredve, amiatt h mi történik jelenleg, de énis csak szépfiju mellé tudok állni és azt mondani, hogy ha tényleg nagyon ütős lesz az album akkor minden okés lesz, főleg ha berobbannak egy mégfaszább szingle klippel. láttátok amúgy wes fellépését japánban azzal az X (?) nevű bandával? elég komoynak tűnt.

gosford 2010.05.25. 12:09:20

Az albummal kapcsolatban: jogos valahol a felháborodás, de egyébként nem értem. "Valamikor nyárra" van kiírva a dolog, az őszi turné pedig már atombiztosan kobrás lesz. Hiába nyavajgunk egy dátumért, ha nincs itt az ideje akkor nincs itt és kész. Inkább izzadjanak rajta még x időt, mintsem legyen ez egy elbaszott marketinges fiaskó vagy a kiadó telhetetlensége. A rajongóknak is tartoznak annyival, hogy nem egy fost dobnak ki GYORSAN, mert már bocsánat, de gyorsan csak befosni lehet. ;D Egyszóval lehet egyedül vagyok ezzel, de teszek rá hogy június 15-én, vagy augusztus 21-én jön ki az album, engem a minősége érdekel, pont.

Freddel kapcsolatban: mindig is seggfej volt és valószínűleg az is marad. Mindig voltak piti kis húzásai amivel abszolút nem nőtt a szememben emberileg,de mivel nem ismerem személyesen és valószínűleg nem is fogom, ezért ezt leszarom. A zenéjét szeretem, hogy a piti kis seggfejsége ellenére mégis egybentartja a bandát és kurva jó élő showkat tolnak- én ezért szeretem őket, mert a stúdiómunka egy dolog. Tehát: engem a zenéje érdekel és nem az hogy egy segg, felőlem birkát is égethet nyílt színen, majd megeheti a maradékot, ha emellett jó frontember.

Az USA koncertekről: szerintem a szervezőket és menedzsmentet kéne fosozni emiatt, nem a srácok kilincselnek X állam X ajtaján, hogy helloka, jönnénk fellépni. Szervezzék újra a bulikat és pont. Jó hangulatban tolják a koncerteket, pozitív a visszhang eddig úgy nagyjából, nekik inkább ezzel kell törődniük, szvsz.

A honlapról: nem az évtized honlapja ez tény, én sem vagyok oda érte. De igazából annyira nem is mozgat meg az egész, amire kell arra jó. Pár infó fentvan, turné fentvan, community fentvan és kész. Minden másra és naprakészebb, közelibb dologra ott a twitter.

És valaki kérdezte hova lettek az emberek és kommentek... nos én pont emiatt a gyászhangulat miatt nem szívesen írogatok mostanság, persze lehet az örök optimista gondolkodásom az ami mostanában nem ide való. Sry. ;)

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.25. 13:11:03

Az hogy pontos dátum nincs kiírva engem se érdekel igazán.

Az viszont annál inkább, hogy Fred az albumokon és a való életben két különbözö módon viselkedik. Szerintem ez elég összeférhetetlen.

Engem -gosfordal ellentétben- igen is érdekel, hogy ne legyen már a magán életben egy szarházi köcsög...

Kb olyan minthogy vizet prédikál de bort iszik...(igen megfordítottam) :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.25. 14:11:57

@gosford: oké.de akkor ne ígérgessen felelőtlenül h ekkor meg akkor lesz maxi meg album.Mondjon egy jó távoli időt ,azt ha előbb kész lesznek akkor annak meg mindenki örül.
@TIBI567: Ez a turné nem a fanoknak szólt. Ez egy (ilyen fradis :D) "Come back" turné volt,inkább a tömegeknek szólt h újra itt vagyunk és akkor tudjátok ezeket a számokat mi csináltuk. Az lenne egy igazi fanoknak szóló turné amikkor előszedik a "nem annyira ismert számaikat" (mit tom én pl. Nobody Loves Me stb.) amit tényleg a fanok ismernek leginkább

BizKoRn 2010.05.25. 14:39:29

én meg sajnálom a Slipknot basszerosát :( !
limp meg olyan amilyen!ez van!de szeretjük:) ez a fö!még igy is!bár nem várok sokat az uj albumtol de már nagyon várom!eddig az öszes elökerült uj notábol 1jön be!ez nem jo arány!de akkor is már epekedve várom mert ez a Bizkit és ez az én bandám(is)
örülök h még nem jelenik meg mert igy reményem van hogy még jobb lesz mint amit eddig hallottam

2010.05.25. 16:03:29

hát egy csomó dologgal egyetértek, meg egy csomóval nem.

majdnem két éve ismerem őket, ha úgy tetszik, elég fiatal vagyok LB-fanság terén, ennek ellenére imádom őket. volt, hogy napokig a youtube-on lézengtem, csak hogy megnézzem akár ugyanazt a számot, más helyszínen, máskor a guglit nyűttem, csak hogy egy olyan képet lássak végre, amit addig még nem láttam. sokakat a bandából kábé istenként tisztelek a profizmusuk és munkásságuk miatt, és nem a Rollin' stílusú számokról beszélek.
az én agyamat is felcseszi, hogy mindenhol csak a Rollin'-okat tolják (nem rossz szám, sőt, de azért mégis...). és ahogy @The Glue: is írta, Nobody Loves Me meg egy rakat old-school dal kéne. a Stuck VOLT-on annyira felpumpált, erre a körülöttem levő tömeg meg pislákolt, hogy ez mi? ugyanez a Sour-nál! a tököm ki van ezzel.
azt vártam, hogy "jesszus, ezek visszatértek! hát mekkorákat fogok én ugrálni és üvöltözni erre meg arra a számra!". és most tényleg csak vegetálnak.
Én ismerem az összes számukat, Én szeretem őket igazán, Nekem akarjanak a kedvemre tenni, ne a "há' tolják a Májvéjt is!" emberkéknek.

ezzel szemben viszont majdnem hogy csak imádkozok a GC-ért, mert ha tényleg kidobnak egy minőségi albumot, és már eleget promózták magukat ezzel a gréteszt hicc turnéval, na akkor jöhet az igazi hardkór móka, amikor tényleg a seggünk is ki lesz nyalva Bizkit téren. KÖNNYEZNI FOGUNK A GYÖNYÖRTŐL! (legfeljebb csalódom, és megint meghallgatom a 3DBY-t)

@gosford: gosforddal meg egyetértek, szarok rá, hogy mikor kivel mit csinál Fred, ha koncerteken továbbra is ennyire fel tudja húzni a tömeget és a hangulatot. a zenészek egy idő után elszállnak maguktól meg a pénztől, nagytöbbségük nem jó ember. de amíg jó zenét csinál, addig én hallgatom.
(ha szerény és rendes muzsikusokkal akartok találkozni, beszélgessetek Road-ékkal, Isten Háta Mögöttékkel, Óriásékkal, vagy Turbo-ékkal. ezt tapasztalatból mondom. IHM-ék tündériek, utóbbi banda zenekarának dobosától meg kaptam diós kürtöskalácsot :D:D)

@BizKoRn: én is sajnálom. az egyik agy volt a bandában. RIP

gosford 2010.05.25. 16:30:19

@The Glue: ugyan, az a gond, hogy mindent véresen komolyan vesztek. A lemezkészítés mindenhol "ígérgetésekkel" jár, ha csúszás van az csak azt jelenti hogy még dolgoznak a számokon. Én annak jbban örülök, ha kicsit még ködös a dolog, minthogy kitűzik, legyen ikszedik hó ikszedik napja és addig _muszáj_, hogy összedobjunk valamit.
Amúgy persze értem én mit sérelmeztek, csak kicsit fel van fújva a dolog és rettentő kritikusak vagytok. Nem baj ha vannak elvárások, csak ne menjen át ez apokaliptikus hangulatba, mert ez már azért túlzás. ;)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2010.05.25. 18:14:36

Nem tudom. Szerintem egyáltalán nem rossz a helyzet. Nem tudom, mit szeretnétek másképp, vagy mi nem tetszik... a honlap nagyon fasza lett, nekem tetszik úgy ahogy van (az egész gold cobra baromság szóösszetételből kurvajól ki van hozva a design), az meg külön jó dolog, hogy egy rajongó csinálta meg. Twitteren folyamatosan írogat fred meg wes is, úgyhogy van update is ezerrel. Az USA-beli turné nem érdekel, valaki valszeg emiatt repült, de ahhoz sok közük nincs a srácoknak; Európába meg úgyis jönni fognak.

Én egyedül attól tartok, hogy nagyon nagy gáz lesz, ha maga a lemez nem fog kurva nagyot szólni (márpedig a Why Try nem szól kurvanagyot azért). Szerintem magával a körítéssel semmi baj nincs a világon, inkább a lemez lehet gáz majd. Dehát csak nem :) Olvastam a Deftones-szal példálózó nyílt levelet, az meg egy nagy baromság.

squirrelbizkit 2010.05.25. 20:19:02

Szerintem túl negatívan álltok a dologhoz. A másik meg az, hogy szerintem attól, hogy Fred közli velünk az infókat attól még nem sok köze van a dolgok alakulásához.

Ezt viszont nézzétek meg! (magyar)
www.youtube.com/watch?v=8lYh8p9cH0M

SZEPFIJU 2010.05.25. 20:20:07

En azt is el tudom kepzelni hogy direkt a szarabb szamokat hozzak nyilvanossagra eloszor, hogy az igazi nagy szamok nagyobbat ussenek. Ha már az elejen lelonek a poent mindenki egy nagyon jó albumra szamitana = csalodas lenne. Igy pedig nincsenek akkora elvarasok.

Amugy en a no sex et hallanam szivesen:) albumon meg a relax-et

BizKoRn 2010.05.25. 20:35:02

szepfiju remélem igazad leszz én is bizok vmi ilyesmiben ki tudja remény hal meg utoljára
Gapi Why Try-rol 1et értünk

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2010.05.25. 20:56:25

@Scabee: igazad van, time is smth to make change me but i cant change time so f it :)

2010.05.25. 21:18:22

@GapingSoul: köszönöm

érdekes összehasonlítás, bár a srác eléggé ki van hegyezve mindenféle bakira. myspace-es rész viszont kurva jogos, akárhogy is nézzük. lassan egy éve ez van kint.

Hajnal Pappa 2010.05.26. 00:30:02

Túl van ez a cikk kicsit lihegve...Jön majd lemez, amikor jön, akkor majd meg lehet hallgatni, mit kell ezen fosni? Kit érdekel a honlap, meg az amcsi turné, gyenge menedzsment van a banda mögött, szerintetek minden apróságot megvitat az egész zenekar??Kb beleszólása sincs. Már annak is örülni kéne, hogy visszatértek, mindenki újra élheti a tinédzserkorát,mi van akkor, ha döcögősen indul a dolog??? EZ IS CSAK EGY ZENEKAR!!! Olyan elvárásokat állítotok fel, hogy hihetetlen.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.26. 13:00:58

@ewok36: mivel egy profi zenekarról beszélünk (bár néha nem úgy tűnik) így ehhez a szinthez sztem reálisak az elvárásaink. Jó oké tnyleg nem ők tehetnek róla h el lett baszva az amcsi turné (bár akkor cseréljenek menedzsmentet). És nem is amiatt izgulunk h lesz-e lemez vagy sem (mert lesz),hanem h jobbra-ígérgetnek mindenfélét és azokból jó ha a negyede rendesen teljesül.

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2010.05.26. 13:26:57

@The Glue: de eddig pont az volt a baj, hogy nem ígérgetnek, mert nincs megjelenési dátum már mióta, nem? (Azt meg, hogy fred belemondja egy homemade videóba, hogy február, meg nyár, meg mittudomén, azért reméletm senki nem vette komolyan :))

arx 2010.05.26. 13:39:27

Én sem vagyok elkeseredve. Igazából a LB nem kurvult el mint a többi banda. Nézzük meg a Metallica, Rolling Stones stb nagy nevek világturnéit. A színpad, a show, a helyszínek, a díszletek, a promóció, weboldal, minden apró elem hatalmas pénzekből menedzselt, megtervezett dolog.
Nekem kifejezetten tetszik, hogy a sok médiasztár között a LB-nél megmaradt egyfajta garázs-zenekar feeling :)
Itt nincsenek buzi stylist-ok, pénzéhes menedzserek, csak pár korosodó jóarc, akik próbálnak a végső visszavonulás előtt még összehozni vmi jópofát. Nekem ez igenis bejön.
A motivációjuk tényleg némileg gyengült, de ne felejtsük el, hogy elég sok pénzt kerestek az elmúlt 15 évben, így nem lételemük a bevétel. Szerintem ezzel mi is így lennénk a helyükben :)

gosford 2010.05.26. 14:20:53

@The Glue: De most komolyan, ha már profi ZENEKARRÓL beszélünk akkor most ők mit nem csinálnak komolyan? Szar koncerteket adnak, elbasszák az összes számot? Arany konfettik helyett petárdákat, kézigránátokat és dinamitot dobnak a közönségbe? Kijelentik hogy nem is ők játszanak, hanem az egész playback?

Ne vicceljetek már. Évekig TÉNYLEG semmit sem csináltak. Egy éve majdnemhogy megállás nélkül tolják a koncerteket és a küszöbön a lemez. Komolyan azon pörögtök, hogy Fred feltételes módban beszélt egy megjelenési időpontról? Valóban, ez legyen a legnagyobb bűne és égjen el a pokolban.
;)
Amúgy pedig nem igazán tudtam dekódolni hogy mi az a rengeteg ígérgetés amivel előálltak és nem teljesült. Lemaradtam valamiről?

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.05.26. 15:47:47

Én ezzel a gosford kommenttel értek egyet itt felettem.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.27. 17:13:46

jó az már lehet tényleg sok volt ...

Hajnal Pappa 2010.05.28. 01:26:35

Gosford mondja a frankót!
Másik unalmas dolog mindig az első lemezzel jönni. Tudom király dolog volt olyan zenékkel menőzni, amit más nem ismert, de könyörgöm, nem a legkiforrottabb, legpopulárisabb album a 3$, sokkal kevesebb emberhez jutott el, mint a többi cuccuk, ne várjátok már el mindig, hogy a koncerteken arról nyomjanak.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.28. 14:40:38

@ewok36: miről beszélsz ?
Alapjába manapság egy csicska vagy,ha nem menő zenét hallgatni...
2. minket (legalábbis engem) nem érdekel h melyik szám mennyit megy a rádióba vagy mennyire ismert mert LB fanok vagyunk és nem csak az ismert számok érdekelnek

Hajnal Pappa 2010.05.28. 20:26:42

Több ízben is olvastam ilyet és a mostani negatív posztok után kijött belőlem. Ne vegyed légyszives személyes támadásnak, nem tartom számon, kinek ez a véleménye, de nem egy olyan hozzászóló van, aki csodálkozik, miért nem a régi, "alig ismeri valaki" dalokat játszák a koncerteken.
süti beállítások módosítása