HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Na mit adtak elő a Tonight Show-n?

freddyD 2010.05.11. 08:00

Take a Look around

Az fellépést itt letölthetitek HD-ben. Több mint 300 mega, addig töltsétek, amíg lehet

UI: A HD fájl valami nevenincs formátum én nem is tudtam rendesen lejátszani. Itt egy másik, ez csak 53 MB és mp4-ben van. 

A jó öreg AVI ennyire kiment a divatból? 

Címkék: letöltés élő

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr551991613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBoy15 2010.05.11. 08:10:53

nem volt rossz, élőben megnéztem egy ultrahipermegaszuper HD tv-n a koleszban :P nem töltöttem le nem tom h benne van-e de Fred pózolásra Jay mögött nagyon nagy :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.11. 08:48:28

nekem teljesen jol mükszik az elsö link is....lejátsza ...semmi gond vele....

akinek nem játsza le tegyen fel K-lite-codec et..:)

gosford 2010.05.11. 09:51:21

nna most nézem, Fred úgy néz ki mint egy raj cigánygyerek azzal a fuxszal a nyakában :D
Wes a végén LOL ;D

Hentes21 2010.05.11. 10:18:02

Ilyen jó minőségben még nem láttam őket :)

Gobiakos 2010.05.11. 13:53:23

Tetszett, annak ellenére, hogy magam is azt a tábort erősítem, akik úgy vélik: úgy nóta kellett volna erre a fellépésre. Mind1. Wes nyúzásai a 2. verse-ben királyak voltak!

LB Zoli 2010.05.11. 15:25:17

wes és sam is jol zuz,sam laza a végén ahogy ledobja a bass-t

ju offa 2010.05.11. 19:14:24

bele néztem egy kicsit, de csak mosolyogni tudok már ezen. :)

freddyD 2010.05.11. 19:17:49

Utálom, hogy ezt mondom, de ez a fellépés borzalmas volt. Elhiszem, hogy kicsit volt a színpad, de könyörgöm, lassan 40 éves koruk ellenére inkább 50-nek tűntek. Az egész előadásmód puhapöcsű volt, ami számomra megmagyarázhatatlan, hiszen tudomásom szerint most voltak először ebben a kultikus műsorban és akkor így leszerepelnek...

Szerintem már magában az, hogy minden létező más banda ott új dalt adnak elő, erre ők egy lassan 10 éveset. Ha időközben nem adtak volna ki új dalt, azt mondom, hogy oké, tartják magukat az eredeti tervükhöz, de úgy, hogy van egy Why Try ez blama.

Ha én meg egy korábbi LB fan lettem volna és meglátom ezt, hogy egy 40 éves pasas egy ilyen kínos nyaklánccal ugrabugrál (inkább csak bugrál), akkor már csak nosztalgiából sem fogom követni a további sorsukat.

Kár érte. Persze attól még szeretem őket :P

Durst Papi 2010.05.11. 19:25:31

tényleg gáz hogy nem valami új finomságot dobtak a népnek, de ettől függetlenül még jó, bár mr. durst tud jobbat is.

SZEPFIJU 2010.05.11. 19:48:00

@freddyD: 1. Lehet aki nem olyan nagy LB fan, az nem tudja hány évesek. fredet festett szakállal nem nézném 40nek...

2. Lehet meg lett mondva hogy adjanak elő valami populáris számot amit sokan ismernek. Vagy konkrétan meg lett határozva hogy ezt a számot.

3. Miből látod hogy 50évesnek tűnnek??

Azt a láncot én sem értem. nem is néz ki jól, és égő is. Szerintem annyira nem műsorba való zenekar a LB. Látszik hogy nem tudnak mit kezdeni azzal hogy nincs közönség.
Ez kb csak arra volt jó hogy reklámozzák magukat... Az más kérdés hogy szarul sült el...:(

SZEPFIJU 2010.05.11. 19:49:12

nincs közönség azt úgy értem hogy nem ugálnak ott a rajongók.

freddyD 2010.05.11. 19:57:18

@SZEPFIJU: Jobb bandáknak ilyenkor a szabadban felépítenek egy külön színpadot, ahol aztán tényleg ott toporzékolnak a rajongók.

Hogy miért tűnnek ötvennek? Alig mozognak. Főleg Fred. Pedig tréningnadrágja van, szóval nem gátolta semmi a mozgásban ;)

Gutty 2010.05.11. 19:58:46

Annyira vártam a Why Try-t....:(

S0und 2010.05.11. 20:39:09

Hány ember lelkébe gázolok bele azzal, ha azt mondom, hogy ez szánalmas? Mármint hirtelen nem is tudom. Odamentek Leno-hoz, majd 25 négyzetméteren előadják azt, amit "rá 3 nap múlva" újra elpróbálnak adni egy fesztivál szimpadon. Rendben van, hogy valamiből meg kell élni, meg hogy sok rajongónak már az is elég, hogy láthatja őket. De egy komolyabb együttes, aki komolyabb szinpadi show-val áll elő, még egy fesztivál alkalmával is, az tuti nem húzza majd magával a szinpadi showját, egy picsa kis tv stúdióba. Persze, akinek a műsora akkora, hogy két tenyéren elfér, az megteheti.

Amúgy az bosszantott fel, hogy a teljes szinpadi felállásukat bezsúfolták arra a 25 négyzetméterre, Wes köpködött, és verte a gitárral a cineket, mintha 10.000 embernek játszanának.

S0und 2010.05.11. 20:41:31

10 év után, nem hiszem hogy az összes megújjulást a gitáros maskarájának kellene képviselnie.

Bár ők csak a káposztát akarják újra megmelegíteni, úgy ahogy hátrahagyták.

Lehet rossz napom van, ki tudja...

MACHiNEHEAD (törölt) 2010.05.11. 20:45:16

Kicsit hiányolom az elejéből a powert.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.11. 22:09:06

"10 év után, nem hiszem hogy az összes megújjulást a gitáros maskarájának kellene képviselnie. "

leírtad a lényeget....

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.05.11. 23:10:27

Habár részben egyetértek az előttem kritizálókkal, én örülök, hogy Fred megint egy jobb, vállalható formát hozott. Wes maskarája is odavág, és szerintem elég nagy zúzás volt ez, bár Wes gitárja halkabbra lett véve.

Nem lett ez olyan rossz szerintem. Elfogadható. :D

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.05.11. 23:14:20

Plusz: nem kő mindenbe belekötni. :D És szerintem a Jay Leno által lett kiválasztva egy lájtosabb, nem káromkodós dal. Ezért lett Take a Look Around

TBoy15 2010.05.12. 02:38:39

@NY124: melletted állok :) a nyaklánc meg kicsit érdekes volt, Fred csak átakart menni egy kicsit óckúl-ba :P
süti beállítások módosítása