HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Hosszú Fred interjú

freddyD 2010.03.17. 09:55

Felkerült egy 24 perces interjú, amiből kiderült jó pár dolog. Az első 10 percet igazából át is lehetne tekerni (ha lehetne tekerni), de utána volt pár infó. Összegyűjtöttem a legfontosabb információkat :

  • Úgy tűnik, hogy június elején jelenik meg az album
  • Megemlíti az Armpit fórumot. Többnyire pozitívan viszonyul hozzá, viszont megint kihagyott az emlékezete, miszerint még soha nem írt oda ;)
  • Combat Jazz-ről azt mondja, hogy a Break Stuff elbújhat mögötte
  • Még nem biztos, hogy az Aaron Lewis dal felkerül az albumra
  • Fred még mindig szóló albumot tervez ?!? Ne már...

Címkék: hír új album gold cobra

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr751846373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2010.03.17. 11:08:50

Olyan negativ vagy,had jojjon a solo album is egyszer, nem halnank bele. Legalabb BLB es FD solo le lenne tudva egyszerre. Valoszinu tehat, hogy abban a bizonyos decemberi twitteres videojaban az a nyalas dallam ennek kepezi reszet.

Nagyon birom Fred intrjuit. Nem tudom mennyire hallgattok hasonlo egyuttesek frontembereitol hasonlot, de legtobbszor unottan, ugyanazt a sablonos szart mondjak el ujra es ujra. Fred interjuiban, akarmilyen rovidek is, mindig van egy kis szin a sablonos mondatok mellett.

btw. Csaptam nagyot homlokomra Armpites resznel: mekkora bamba tud lenni.

Egy nagyon fontos infot kihagytal: juniustol USA turne-korut (szemely szerit ennek nagyon orulok). Ez jopar honapig elhuzodik majd es ha mar szeptemberben/oktoberben Europa, akkor ebbol Del-Amerika nem lesz, viszont Magyarorszag annal inkabb lehet.

Gutty 2010.03.17. 12:56:43

Ohh elbuktam a fogadást....:(
OFF: Wes:

I'm actually sore from working on album art. It's been a very physical ordeal. More tomorrow
-Akkor még ez sincs kész? nah mind1 türelem jo erény...:)

krakkói vonat 2010.03.17. 15:08:14

Ááá. A közös dal Aaron Lewisszal nehogy már ne kerüljön fel! De messze van még június...

Baylee 2010.03.17. 21:57:14

FreddyD:

Mijaza Combat Jazz?

Renátó88 2010.03.18. 08:52:49

Beszarok... Ha Frednek egyszer solo albuma lesz, akkor asszem örökre elássa magát nálam... Milyen faszfej dolog ez... Egy működőképes fasza csapat tagjának szerintem kurva felesleges solo albumot csinálnia. Minden statisztika arra hajaz, hogy ebből csak nagy szopás sűlhet ki.

FxS 2010.03.18. 09:26:13

@Renátó88: korul nem tudom irni, hogy mennyire nem ertek egyet. ez a bizonyos album valoszinuleg nem lenne nagy valami, de hogy a solo albumoknak nincs ertelme...

Anthony3 2010.03.18. 09:59:02

Szerintem sem kellene ilyen nagy ügyet csinálni ebből. Ha esetleg lesz neki én biztos meg fogom hallgatni, és miért ne lehetne jó? Mindíg a legrosszabra gondoltok egyből. Amúgy a linkin park-ból Mike Shinoda is szólóba kezdett, de aztán újra egyesültek. Szóval nem kell itt annyira megilyedni!

squirrelbizkit 2010.03.18. 11:09:22

inkább rendezzen családi drámákat?
Szerintem jó lenne, ha csinálna szóló albumot, bár szerintem az RMV is az.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.18. 16:39:25

@squirrelbizkit: szerintem viszont ha a Limp Bizkit dalszövegeit sem tudja megírni, akkor hogya a fenébe akar még 1 albumot készíteni?
most akkor vagy van ihlet vagy nincs...
ha meg ennyi van neki akkor az csak jót jelent...ha kiad egy szoló albumot..hát adjon nemhiszem hogy ez kölönösebb felháborodásra adna okot.

Gobiakos 2010.03.18. 20:42:54

@Renátó88: Ahogy már Anthony is írta, Mike is megcsinálta a LP mellett a Fort minor-t és működött a dolog (ütős lett!) és utána a LP is ment tovább... No para! ;-)

freddyD 2010.03.18. 20:47:16

@Gobiakos: Nem mintha tartanék ettől, de jó pár ellenpéldát tudnék említeni, ahol beszart a banda, vagy már nem volt a régi.

Pl
-SOAD
-No Doubt
-De mondhatnék akár N'Sync-et is :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.18. 20:52:38

@freddyD: igen de a SOAD egy kicsit másként vélekedik a SOAD ról. egyik nap olvastam egy interjút asszem az énekessel, kérdezték töle hogy van e vmiféle esély rá hogy egyik "ős" tag nélkül ujra összeáll a SOAD.Azt válaszolta hogy a SOAD 4 ember közössége egyik sem pótolható....fredék tanulhatnának tölük..

2010.03.18. 20:54:57

@freddyD: nana! SOAD-ot légyszi még ne temessük. nekem még van bennük hitem :D és akkor a System of a Down név megint szép lesz

2010.03.18. 20:56:18

@Chinook: ezt olvastam én is, örültem is neki :) bár akkor ezt vagy azt jelenti, hogy csak akkor állnak össze, ha mind a 4en leokézzák a dolgot, vagy mindenki marad a maga útján...

Renátó88 2010.03.19. 08:45:03

Oké, aláírom... De ha már a Fort Minor-nál tartunk az nem solo album, hanem egy komplett zenekar, nem a Mike hinoda Band, másrészt pedig egy adag szar... Megélt 2 klippet (jó persze meg a 80% ami el nem jut europába, de senkit nem is érdekel) aztán 2hét mulva már azt sem tudták mi az...
Szóval szerintem felesleges lenne egy Fred-nek lejáratnia magát egy ilyennel, sőt én ezért "csodáltam" ezidáig, hogy az "ínséges" pár év alatt sem rukkolt elő semmi ilyesmi szarral...

Hentes21 2010.03.19. 11:19:04

@Renátó88: Fort Minor hosszú idő után végre eredeti cucc volt. Legalább olyan friss mint a La Coka Nostra. Persze aki nem kedveli a stílust, annak nem jön be, de azért az túlzás hogy egy adag szar :)

Anthony3 2010.03.19. 11:29:28

Hentesnél a pont! Szintén ugyanezt gondolom.

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.03.19. 17:30:42

@freddyD: No Doubt-ot én is bírtam régi idejükben, de Gwen szólóalbuma nagyon gagyi lett. SOAD meg már szerintem se fog összeállni...

Amúgy állítólag a Slip-es Corey is szólóalbumot fog kiadni... én végül is nem mondom hogy annyira nagy szörnyűség, de nem nagyon látom értelmét az ilyen fajta szólólemezeknek (pláne hogy Corey-nak még ott van a Stone Sour is)...

Gobiakos 2010.03.19. 19:20:38

@Renátó88: Az már izlés dolga, hogy neked nem tetszik, de attól függetlenül - mint már előttem is írták - újat hoztak és jól hozták. Nekem egyik kedvenc albumom és a többi track talán még ütősebb, mint a két darab klipes dal. (pl.: Feel like home, Pertified, Get me gone, Kenji, stb...)

kismeszes 2010.03.19. 19:57:32

Szevasztok! Nem tudom, hogy hova kéne írnom ez ügyben. Készítettem egy különböző koncertfelvételekből álló "kis videót"... A 9 Teen 90 Nine című szám szól alatta.

www.youtube.com/watch?v=AsOTOCKe7bY

Nézzétek meg, szavazzatok, és várom a kommenteket.:) Remélem nem törlik le a jogok miatt, majd kiderül a későbbiekben.
(Ezt a videót nem klip szerűnek szántam, csak az ilyen jó részeket vágtam be a zene alá. Igaz nem egy mai számról van szó, de szerintem még mindig nagyon király és az is marad!:)) A szerkesztőnek: Remélem nem baj, hogy beírtam "hirdetés-ként", ha az akkor bocsánat és töröld....:) üdv!

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.20. 11:00:03

@kismeszes: üdv
remélem nem sértelek meg azzal hogy én nemigazán tolerálom az ilyen videokat.
Az okot is megmondom hogy miért.Majd ha te elmész egy Limp Bizkit koncertre saját magad felveszed a videot, szenvedsz vele, akkor lenne jogod ilyesmi készítéséhez.Sztem neked sem esne jol ha jönne csak ugy vki és felhasználja a te dolgaidat...
és még oda is teszed hogy te készítetted...te leültél a gép elé és kattintottál 3 at...gratulálok...

Scabee 2010.03.20. 14:36:10

chinook lol :D mintha kismeszes épp gyilkosságot követett volna el :)

engem csak ez a június zavar... miafasz volt ez a január??? akkor mondja azt h. tavasz vége és akkor ahhoz képest a június még ok. de ennyi csúszást nem igaz h. nem látott előre. amikor januárt benyögték látniuk kellett h. mennyi munka van még. ehelyett jött egy mézesmadzag. kösz! amcsi turné.. az jó. csak akkor nem jönnek egyik fesztiválra se ide :(

squirrelbizkit 2010.03.20. 14:52:38

@Scabee: Januárra a kislemezt mondta, az elvileg mostanában megjelenik(csak két-három hónapot csúszik :D)
De szerintem a június már a kiadó miatt van, nem fred xboxozása miatt.

@kismeszes: Nekem nagyon tetszik! @Chinook csak irigykedik :D (egyébként nem 3at kell egy videóvágásánál kattintani)

kismeszes 2010.03.20. 16:06:24

@Chinook: Lehet igazad van, voltam Limp Bizkit koncerten de arra nincs pénzem hogy többre is elmegyek és úgy vágjam össze. A videóvágásnál nem 3-at kell kattintani és nem azt írtam oda hogy az én videóm hanem úgy értettem, -Saját vágású videóm- és nem az én videóim... na mind1, abban egyetértek hogy én sem örülnék neki ha lenyúlnák a dolgaim, de máshogy nem tudtam volna megcsinálni.

@squirrelbizkit: Köszi, örülök hogy tetszik! :)

bizkitman 2010.03.20. 16:53:18

@kismeszes:Nekem tetszik, bár a kép eléggé pixeles.

Hentes21 2010.03.21. 16:00:48

@Chinook: Ja, kicsit dúrva költségekbe kényszerítenéd az ifjú padavan-t :)
Ennyi erővel mit keres az oldal a blog.hu-n. Építsél saját szervert.. sőt építsél egy külön internetet, ne azt használd föl amit már más informatikus kitalált :D:D

@kismeszes: Nekem tetszik a videó, csak így tovább

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.21. 17:50:57

@Hentes21: szar a hasonlat, már megbocsáss.A blog.hu arra van kitalálva hogy blogot csinálj,NEKED van kitalálva, ahogy a web2 is..
hogy ez jo vagy nem jo abba ne menjünk bele.
Aki felvette a LB koncertet nemhiszem hogy hivatalosan kijelentette hogy tessék ittvan az használja fel aki akarja és amire akarja...
félre ne értsetek nem kismeszes személyét támadom, vele semmi bajom nincs...nemis ismerem, viszont a fél jutub ilyen összevágott izékböl áll, és mikor a youtube leszedi akkor megy a sírás hogy "jajj a köcsög jutub mindig letiltja a videomat " blablabla...

gosford 2010.03.21. 20:28:36

köcsög jutub mindig letiltja a videomat!!!4444négynégynégyfour

dafi723 2010.03.21. 20:49:07

köcsög jutub áááááá itt a sok zöldség ááá! :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.21. 22:48:35

ugylátom nagyon tetszik nektek ez a két szó...

TBoy15 2010.03.22. 00:29:32

off: amúgy hamár beszéltünk koncertekről is.. jön valaki metallica koncertre májusban?

BizKoRn 2010.03.22. 17:12:42

szavazzatok ti is!
én Slashra szavaztam a kor tisztelete miatt de nektek ott van Fred apo is:)
senki nem jön Method manra?
1edül képviselem majd a Bizkit vonalat!?!csalodás

velvet.hu/blogok/kockahas/2010/03/21/keressuk_a_legszexibb_metalost/

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.03.22. 17:39:26

@BizKoRn: Henry Rollins atyánkra ment a voks :D

Hajnal Pappa 2010.03.22. 21:56:20

Ehhez az összevágott videós témához:
Marha jó dolog ilyet összevágni, el van vele az ember, legalább gyakorolja az editálást. DE ha lesz valami saját filmed és meglátod, hogy más felhasználta a felvételeidet, a kedve szerint szétcincálta
és még az ő nevét is írta a végére, nulla forrásmegjelölés...Azért az nem olyan jó érzés!

Csődör Johnny 2010.03.22. 22:04:17

oh Istenem, komolyan azon vitatkoztok, hogy mit szolnak azok akik felvették egy koncerten? leszarják!!!!! sőt, lehet hogy épp még örülnek is neki.

ez nem warezolás. felrakta a netre valaki, publikálta, ergo bárki teljesen jogosan felhasználhatja és még csak a forrást sem kell odarakni.(itt jegyzem meg, hogy ezért nem követ el szabály/törvény sértést a napiszar, mert a kiscsitrik saját maguk rakják a netre a masztizo videójukat... ez pont ugyanaz)

ennyi erővel az összes youtube videó szentség törés, szálljatok már le a földre

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.22. 22:06:35

@rollerpig: nemérted a lényeget...én meg lusta vagyok elmondani még 3x...

amugy az uj Gorillaz albumrol mi a véleményetek?

squirrelbizkit 2010.03.22. 22:19:42

@Chinook: eddig csak a Stylo-t hallottam. Nem mondanám, hogy szar, de ha nem lenne Bruce Willis a klipben, nem tetszene. :D

TBoy15 2010.03.23. 04:17:06

@squirrelbizkit: BRUCE WILLIS? ezt csekkolnom kell azonnal! :D:D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.03.23. 14:30:09

@Chinook: Stylot hallottam és szépen fogalmazok ha azt mondom : nem nagy eresztés

Hajnal Pappa 2010.03.23. 21:43:18

rollerpig: attól, hogy valamit a netre teszel, még nem köztulajdon. Szerinted miért kell a fotóknak, cikkeknek, bárminek a forrását megjelölni?? Miért vízjeleznek képeket? Myvip az más tészta, ott annyi az egész, hogy benne van az oldal szabályzatában, hogy amit kiteszel utána nem élhetsz követeléssel, ha felhasználják! Jutub más tészta, volt már belőle feljelentés, közvetlen környezetemben is...a videó ugyanúgy szellemi termék! Közreadhatod, de ha felhasználják, akár perelhetsz is!
süti beállítások módosítása