HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Hírcsokor

freddyD 2010.03.12. 16:34

Kezdem unni, hogy sosem tudok valami ütős hírrel szolgálni, ezért ezeket a másodrangú akármiket összegyűjtöttem ide, mivel önmagában nem szentelnék nekik bejegyzést

  • Fred adott megint egy-két interjút. Itt van az anyag. Bevallom, nem nagyon figyeltem oda. Gondolom elmondta, hogy mennyira halálos a kobra
  • Ősszel ha minden igaz lesz két orosz koncert is. Forrásként láttam egy ciril betűs oldalt, amiből nem sokat értettem Lehet, hogy éppen az anyámat szidta. Ezen kívül még van két másik USA fellépés is.
  • A mérges fanok ezek szerint már Wes-t is megtalálták, mert twitteren ennyit írt : Tegnap befejeztem a gitárokfelvételeket, most az album grafikáján/kinézetén dolgozom. Megfelel? Fura, hogy ezek szerint az instrumentális részek sem voltak készen? Vagy át kellett dolgozni őket? Ki tudja. Az meg gáz, hogy pont őt csesztetik
  • Fred akar egy turnét a Wu-Tang Clannel. Ha engem kérdeztek, ne éljétek bele magatokat. Wes biztos tökre örülne neki
  • Raekwon után valami Paul Wall-t is studiójába invitálta Dörszt. Megnézhetném ki ez a fickó, de annyira nem érdekel.

A hosszú hétvégén nem leszek online, úgyhogy ha valami történne, csak hétfő este tudok róla írni

Címkék: spekuláció

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr291834615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2010.03.12. 16:39:05

azt az orosz oldalt közzétehetnéd, hátha ki tudok belőle hámozni valamit :)

freddyD 2010.03.12. 16:45:59

@gosford: Ha tudnám hol volt :/ Volt vagy 3-4 napja

freddyD 2010.03.12. 16:47:56

Armpiten találtam ezt itt
newarena.spb.ru/afisha/#event/3393

Ha jól látom már jegyeket is lehet ott rendelni, úgyhogy valóban koncertezhetnek ott

gosford 2010.03.12. 17:03:40

@freddyD: hát nincs sok info. de igaznak tűnik a dolog.

nookie95 2010.03.12. 18:16:32

bírnám ha összejönne Wu Tang Clannel a turné és jönnének EGYÜTT mo.-ra :D de ennek az esélye kb. 1 az 1000000-hoz :P paul wall és raekwon ugye meg jó zenét csinál tehát szar nem lesz az album garantáltam :P

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.03.12. 18:20:35

ezekszerint még mindíg nem csapatban dolgoznak...fred elképzel vmit aztán lesz ami lesz..

S0und 2010.03.12. 18:35:19

"Tegnap befejeztem a gitárokfelvételeket, most az album grafikáján/kinézetén dolgozom. Megfelel? Fura"... fura hogy én ezt nem látom twitteren

freddyD 2010.03.12. 18:53:59

@S0und: @joelndraper Update: I finished guitars yesterday and am working on the artwork. Happy?

S0und 2010.03.12. 21:34:59

rohadjak meg, de tényleg nem láttam ezt a postot, pedig átolvastam mielőtt jöttem ide ríni.

Limp-Action 2010.03.13. 21:43:39

@freddyD: Bocsi hogy ki javitlak de már 5- darab USA koncert dátumvan!
1.(2010.04.24.Tampa! 2. (04.30.Memphis! 3. 05.01.Frisco! 4. (05.22.Columbus! 5. (07.18.Cadott a fesztivál cimei és az info: www.rock-fest.com/index.cfm www.thebealestreetmusicfestival.com/bealestreetmusicfestivallineup.htm AZ info a Német kollégáktól a cim! www.lbunderground.net/
süti beállítások módosítása