HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Friss spekulációk, meg egy kép

freddyD 2009.08.18. 12:20

freddyD: wmb8sx

Egy ember, aki ott volt a Kerrang Awards-on, beszélt picit a srácokkal. Kiderült pár érdekes dolog. Ezek nem hivatalos infók, úgyhogy lehet, hogy csak megint valaki szart kavar, de azért az, hogy közölt egy eddig nem ismert képet, az azért biztató. Kattintsatok a képre, elég nagy méretben is megnézhető (1200x1600), úgyhogy aki kiváncsi Wes SZTK szemüvegére, ott megtekintheti szép nagy méretben.

Egyébként ezt a blúzt nem tudom kiheverni

És akkor jöjjenek a spekulációk/infók

  • Az album már meg van írva, már csak fel kell venniük (lehet ezért is olyan biztosak benne, hogy ősszel már USA turnéjuk lesz??)
  • Az USA turné után könnyen lehet belekezdenek egy világturnéba ( :O)
  • Az új album elég kemény lesz, kis funkkal és groove-val
  • A TUTp2 kijön, de az album után ( :<> ) <- Ez egy még ledöbbentebb arc akar lenni
  • Fred beszélt Robb Flynn-nel és mondta, hogy nekik nem volt közük ahhoz, hogy mit műveltek a fellépésükkel. Flynn ekkor megkérdezte, mi a kedvenc MH számuk, de Fred kitért a válasz alól (Ehh ;) Mindig ezt csinálja egyébként... Amikor pár hónapja interjúvolták meg az UFC-vel kapcsolatban, Fred csomót mondta, hogy nagy UFC rajongó, azt amikor megkérdezték melyik a kedvenc sportembere, nem tudott válaszolni ;) )

Címkék: kép spekuláció

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr491317327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2009.08.18. 13:19:45

1) hagyjatok mar azt a "blúzt"; szerintem jo a szine es a mintaja XD

2) TUTp2 YEEESSS! Ezen alkalommal szeretnek okoskodni ismet. Par hete en azt tippeltem, hogy egy gyors TUTp2 utan jon egy amerikai turne, azutan egy komplexebb album es azutan ujabb vilag turne. FxS lenni buszke, hogy ez a tipp (habar icipicit santit :P) jonak mondhato XD Igy legyen lotto otosom Olaszorszagban :))

3) Vilagturne majd sztem inkabb Del-Amerikat fedi majd le jobban.

korogyi 2009.08.18. 13:49:30

Csak jöjjön be mindegyik spekuláció :D Nem jönne rosszul még egy bizkitkoncert jövő nyáron :D

a "még ledöbbentőbb arcot" meg szabadalmaztasd :DD

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.08.18. 15:06:15

Öhmm... 2 hónap alatt fel tudják venni a lemezt + mixelés, utómunka, miegyéb??? Aztán még egy USA- meg egy világturnéhoz is lesz erejük?? Hmmm akkor bizony ügyik... Aztán funkos albumnak pedig naggyon naggyon örülnék!! TUTp2... háát... ugye nekem megvan a véleményem a TUTp1-ről, remélem ez majd jobb lesz. Aztán az is jó lenne, ha kibékülnének Flynn-ékkel...

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2009.08.18. 17:32:02

Hát eléggé furcsa ez az őszi USA turné + új album dolog. Szerintem vagy egyik, vagy másik dolog jönne össze, de ezt így együtt nagyon nehéz elképzelni.

Majd kéne valami poszt erről a Rob Flynnes dologról, mert nekem ez nem tiszta. Most mi van velük?

És Wes miért ilyen fura ruhákat hord? :D

BizKoRn 2009.08.18. 17:36:04

nem értem miért van ennyit foglalkozva wes öltözékeivel szemüvegével!?! mi ez lány pop öszze rakott csapat hogy erre kelljen figyelni?na mind1
ha kész az album és csak fel kell venni arra elég lenne egy hét is lásd elsö album kb:)de én ezt kétlem és mindez csak pletyka!persze annak jo:)de ennyi
világkörüli turné amcsi turné?hmm
amcsisat el tudok képzelni de szerintem még az eddigi dalokbol
de ne legyen igazam:)

freddyD 2009.08.18. 17:40:06

Szerintem kicsit pihenjenek album után, mert Wes beleőrül a sok Rollin'-ba azt megint kiszáll a végén

Corle 2009.08.19. 14:01:57

Szerintem esélytelen, hogy az USA turné után belekezdenek egy világturnéba, kicsit tényleg sok lenne.
Az első pont meg remélem hogy valóban igaz bár azért az sem tűnik olyan biztosnak, de hát reméljük, csak jöjjön minél előbb az új album^^

Scabee 2009.08.19. 19:09:34

de ez nem blúz bazeg.
ing.
vagy te blúzokat hordasz freddidiiii?

mellesleg télleg elég homok szerű dehát ilyen ez a popszakma.

Nyejo 2009.08.19. 21:17:00

@Scabee:
popszakma? lolwut
lehet hogy én vagyok eltévedve, de idáig úgy tudtam bizkit nem pop.
o.O

FxS 2009.08.19. 23:30:17

@Nyejo: ha az alapokat nezzuk a zene ket fele: "popular" vagy "classic"; uh nem sertes a megjegyzes 8-B (de elismerem, a "pop"-ot manapsag masra hasznaljak a koznyelvben, uh ebben az ertelemben hulyen jon ki) :P

Scabee 2009.08.20. 00:21:44

ez csak egy szólás-mondás... nem hallottad még?
nem úgy kell érteni h. szerintem a bizkit pop és a kurva anyámat...
nem tartom annak.

Scabee 2009.08.20. 00:22:20

@Scabee: mármint az "ilyen ez a popszakma"

Durst Papi 2009.08.20. 08:22:47

a jó öreg Ford Fairlane bácsi mondottam hogy ilyen ez a popszakma, miközben ővolt a MR. Rock'N'Roll detektív :D

Nyejo 2009.08.20. 10:14:04

bocsi srácok én ilyenekre nem emléxek ;-D

Durst Papi 2009.08.20. 18:11:11

pedig ez felejtehetelen :D

Bandi1.2 2009.08.22. 17:13:44

tutpt2? most jöttem haza, kicsit elszontyolodtam, mert rendet raktak a szobámban, de esküszöm mindjárt elkezdem kergetni a farkam! nem tudok várni!

Taraj (törölt) 2009.08.22. 17:46:30

Annyira éreztem, hogy ősszel lesz itt mozgás. Új album tuti fix lesz addigra sztem, mert már volt szó a korong stílusáról. Ezután promózni kell, tehát irány az usa. Aztán szerintem téli szünet, és majd csak tavasz környékén kezdik a világturnét. TuT2 meg kacsa XD
süti beállítások módosítása