HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Turbózzuk fel a LB wikipédiás oldalát

freddyD 2009.07.27. 13:49

Elnézve a banda magyar wikipédiás oldalát, azt kell mondjam, sajnos elég szegényes. Gondoltam ki más, mint mi pofozzuk fel az egészet. Jó kiindulási alap volna például Gobiakos diszkográfiás sorozata, amely kicsit átírva megfelelő is volna.

Ha csak 5 ember innen elvállal külön külön részleget, akkor már szépen feltuningolhatjuk.

Ki venne ebben részt? Ki csinált már ilyet? Ki ért ehhez?

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr291270958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2009.07.27. 15:27:38

A Boiler-es részt benne én fordítottam kb 1 éve le.
De mostanában nincs időm és türelmem se hozzá :(

gosford 2009.07.27. 16:22:37

na ha már itt tartunk Wes wiki oldalát is lehetne frissíteni mert a mostani kritikán aluli.

FxS 2009.07.27. 16:23:00

Regebben javitgattam angol, magyar es roman cikkeket is, de mostanaban sokkal jobban odafigyelnek arra, hogy rendesen le legyen minden hivatkozva, mint magara a cikkre, azert hagytam ott. Amugy a Roman verziot probaltam anno forditani angolrol, hivatkozasok hijjan ki is toroltek az egesz cikket (nemcsak az en bejegyzeseimet) kb 1 hetre ra :)

Orulok, hogy ezt szorgalmazzatok, tenyleg nagyon jo dolog; de keszuljetek felkotni a gatyat rendesen ;P

A "Magyar rajongói hírblog" kulso hivatkozasert pedig kap egy kocka csokit aki berakta :D

A magyar konnyuzenei portaltol egy bizonyos Opa-val vegyetek majd fel a kapcsolatot mindenkepp.

Abri55 2009.07.27. 18:37:38

engem se hagyjatok ki szívesen elvállalok egy két részt:D Csak legyen kiírva ide a blogra, hogy ki mit cisnáljon!

gosford 2009.07.27. 22:56:28

picit más, de a segítséketeket kérem, hátha van ötletetek...
szóval végre szeretném megvenni az első két albumot rendesen, tudtok valami boltot vagy ilyesmit ahol emberi összegért hozzá lehet jutni? nézegettem pár helyen és irreálisan drágának találtam... :|

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.27. 23:02:27

Én szívesen besegítek ha kell valamiben (mondjuk az albumoknál)

Gobiakos 2009.07.28. 01:54:22

Kösz freddyD, hogy újfent megemlítettél. Ha gondolod, összehozok egy shortcut verziót az írásaimból, és meglátjuk, mennyire lesz életképes. Persze majd bele lehet nyúlni (szabad forrás rulez) + érletmes infókkal felturbózni. Hmmm?

freddyD 2009.07.28. 09:52:55

@The Glue: Azta. Ez tényleg nagyon korrekt ár. Aki enyiért sem vesz cd-t, az megérdemli...

@Gobiakos: Okés. Szerintem csak a te személyes véleményedet kell onnan kiollózni, hogy objektív legyen, azt a maradék már csak apró bővítés

gosford 2009.07.28. 11:03:05

@The Glue: beng. mindig náluk nézek mindent elsőként, nemrég még kétszeres áron adták ezeket a cd-ket ;)) de ez így több mint korrekt, köszi az emlékeztetőt :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.28. 11:16:54

@freddyD: @gosford: Igen szerintem is nagyon korrekt az ár, csak most nem tom megvenni őket mert most már egy másik Cd-t vettem (ami anyiba kerül mint ez a 3 együtt+ 500):D

gosford 2009.07.28. 18:01:59

nyehe most néztem a kijevi interjút, olyan vicces hogy cirillbetűvel írták a nevüket :D

вес борленд, фред дерст
;DDD

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.08.01. 23:12:25

Én is benne volnék a dologban, csak egyet tisztázzunk: Wes hol született? Mert én már olvasta, rengeteg változatot, a magyar oldal Nashville-t ír de nem vennék rá mérget...
süti beállítások módosítása