HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LB életút: The unquestionable Truth (part 1)

freddyD 2009.07.20. 23:53

Gobiakos elérkezett az eddigi legutolsó albumig, speciel az én kedvenc Bizkit lemezemhez.

Hogy emlékszem, hogy mikor kiszivárogtatták a Truth-ot, túlzás nélkül vagy másfél órán át hallgattam egyfolytában. Lenyűgözött a dal és teszi ezt a mai napig. Kedvenc dalom mellette mégis a The Channel. Milyen csodás volna azt is egyszer élőben meghallgatni.

Arra is emlékszem milyen végtelenül frusztrált voltam lemezvásárláskor. Már az egész EP fenn volt a neten, de én cd-ről akartam először meghallgatni. Aztán (ahogy már a RMV-nél...) én naív hülyegyerek megjelenés napján jártam a boltokat. Ez 2003-ban elég nagy kudarcot vallott (konkrétan másfél héttel később láttam először boltban), de gondoltam, hűha, már EU tag vagyunk, most már biztosan fel is nőttünk egy olyan roppant nehéz feladathoz, hogy egy friss CD boltokba is kerül, de nagy szart. Ugyanaz volt mint akkor, jártam a retkes Media Marktokat, azt a pár még létező cd-boltot, de sehol nem volt az a hülye lemez. Már tiszta ideges voltam. Végül a Sharkban jelent meg először, de persze elkapkodták azt az 2-3 darabot (biztosan közületek voltak a vevők ;) ), azt csak 5 nap múlva jött volna pótlás. Már tiszta idegbeteg voltam. Átmentem a túloldali lemezboltba, ahol csodák csodájára volt egy példány. 4100 forintért. Uhh, mondtam magamban... Ezek egy 7 dalos EP-ért tényleg elkérnek egy teljes árat? Komolyan ott álltam a boltban és nem tudtam mit tegyek. Kicsit váratlanul ért, de ahogy már az 5500 forintos RMV DVD-s kiadásánál, most is azt mondtam, "Anyám... Csak a Bizkitnél...". Szóval megvettem és mai napig ez a rekorderem a lemezgyűjteményemben, ha kiszámoljuk egy cd dalonkénti árát ;)

Ez a lehúzás globális jelenség volt, sokan fel is háborodtak rajta, a Fred is elnézést kért érte, azt mondta, hogy sajnos nincs ráhatása erre. Ők nem ezt szorgalmazták.

Főiskola lyukasórájában vettem meg, emlékszem, hogy mikor visszametróztam, ott hallgattam először a lemezt és a Propaganda riffes részénél tényleg nagyon kevés hiányzott, hogy én a metróvagon kellős közepén ne kezdjek el vadul rockolni, mert beszartam a hallottaktól.

Remek lemez, kár hogy nem lesz második része és az is sajnálatos, hogy Wes már szinte elhatárolódik ettől a lemeztől, amit nem teljesen értek, miközben Rollin'-t ad elő. ?!

Címkék: rajongók

28 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr441257833

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: rascalsdream.com 2018.01.08. 22:02:49

Pain Bone Behind Ear - gratsordetur on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.21. 00:19:41

Mi még mindig magyarok vagyunk sé 1 héttel később jelenik meg nálunk minden mint máshol
Az árakat a kiadó szabja meg (meg persze a boltos h lendítsen az üzletén)
5500 volta legdrágább cd-d? kezdő :D
Amúgy sztem a SO után a legjobb lemzük (max a The Key ami nem anyira jó,de akkor is jó)

FxS 2009.07.21. 01:10:38

Okoskodjak en is!

@The Glue: SO nekem is a kedvencem (ha lehet ilyet mondani egyaltalan...), az altal ismertem meg oket es az el a legelenkebben bennem.

@freddyD: Jopofak vagytok! xD Nekem ismerosom van zeneboltban. Joelore leadtam a rendelesem es ugyis kb 1 honapra erkezett meg RMV XD nezzetek neha megkeletebbre is, ne csak nyugatra :)) (itt jegyeznem meg, hogy nem ertem, hogy miert van az embereknek baja a RMV-el; tok jora sikerult - kell a valtozatossag minden egyuttesnek. Creamer, Phenomenon es Eat You Alive siman vetekszenek a regi szamokkal az en szememben. BBE-t csak azert nem huzom le mert reszben paromat koszonhetem a szamnak... mind1). TUT1-al kapcsolatban mar ovatosabb voltam, haverral megrendeltettem neten ;P En szeretem a Rage-et is, de nem ertem miert hasonlitjak hozzajuk, annyira nem is hasonlit. TUT1 tenyleg elkepeszto album, es kellett ahhoz, hogy bebizonyitsak, hogy igazi (es nem is akarmilyen) muveszek. De (sajnos?) kell a dallamossag is. Kell az, hogy egybol es minden szam benned maradjon a "straith in your face" hatas miatt. A zene erzelmeket kell atadjon, nem feltetlenul kell mindig melyre mennie a mondanivaloval (persze nem art, sot - igen, most magamnak mondtam ellent). Amugy nekem is a The Channel a legmaradandobb; de a tobbi is hihetetlenul jo (meg a The Key is - LB az egyetlen olyan egyuttes amelyiknek barmikor, barmelyik szamat meg tudom hallgatni - meg az Everythinget is xD). Te sokkal jobban tisztaban vagy a dolgokkal, de azt honnan tudod, hogy nem TUT2 kovetkezik? Szerintem az a sok felhalmozott es felbehagyott anyag hat majd rajuk. En azon is gondolkodtam, hogy azert nem volt semmi az albumrol, mert azt a kovetkezo turnekra tartogatjak. Most csak bemelegitettek (bennunket is), jon az Underground LB 2 EP gyorsan, hogy legyenek uj szamok es legyen mivel tovabb turnezni, majd egy komplexebb jovore. De nekem mind1, orulok, hogy lesz egyaltalan valami :D
Meg gyorsan annyit, hogy 1) ugye Wes annak idejen azert ment el eloszor, mert valami kiserletit akart, majd csak azert ment vissza mert azt csinalhatta es ujbol elment, hogy kiserletezgessen tovabb. Igazabol nem jott be neki a nagy vilagmegvaltas, tul van a kiserletezgetesen, latja, hogy amit regen csinalt az nem csak popularis, hanem jo is. Miert ne elvezne azt akkor jobban? 2) The Truth-ot nem pont az LB.com tette kozze hamarabb, hogy meglegyen ez az underground feeling? (Ugy emlekszem elobb a szamot lehetett hallani, amit sokan rip-eltek; majd a videot is ott lattam leghamarabb.)

FxS speech over.

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.07.21. 16:07:02

Én a megjelenés napján meg tudtam venni a TUTP1-et a Headbangerben... az enyém volt az utolsó, hehe :) (vagy lehet, hogy ez másnap volt?)

Wes nem hiszem, hogy csakúgy elhatárolódik a lemeztől egyébként. Anno, amikor kilépett a RMV előtt, próbálta megvalósítani a saját zenéjét (aminek sok köze nem volt a bizkithez) itt meg ott, de nem sikerült neki eléggé. Ezért visszament a bizkitbe, és olyan számokat írt, amik kicsit bizkitesek, de a beteg mivoltuk inkább Wesre jellemző, mert úgy látta, hogy csak itt van meg a tér, hogy megvalósítsa magát. Frednek nem is tetszett a dolog annyira, a számok felére írt csak szöveget, úgyhogy az lett a vége, hogy kijött part1 néven a fele, és ennyi. A szövegek nagyon nem tetszettek Wesnek (főleg a The Story-é), meg hogy a számait így hagyják a süllyesztőben (egyik kedvence a The Machine Gun, ami azóta is ott porosodik felvéve, ének nélkül). Úgyhogy megint elment, megalapította a saját zenekarát, a Black Light Burns-t, végre vezéregyéniség lett, fogytak a lemezek. Soha nem lett belőle mainstream, de ezt ő se akarta. Helyette lettek kisbuszos rock and roll turnék, ahol végre bebizonyosodott (önmaga számára is), hogy a saját stílusának is van helye, jó az, amit ő csinál; és nem is biztos, hogy a teljes önmegvalósításhoz a Bizkit kell. Olyannyira bejött, hogy Manson is elhívta gitárosnak, ezzel pedig azt hiszem, mindent elért, méghozzá bőven, amit szeretett volna. Közben ő is idősebb lett, a bizkit átértékelődött benne (mint a többi tagban is), és már nem úgy áll hozzá, hogy neki csak és kizárólag itt kell megvalósítania magát. Rájött, hogy ez egy baromi jó zenekar, és neki megvan ott a helye, de nem kompromisszumok nélkül - kompromisszumnélküliségre ott a BLB. Rájöttek mind az öten, hogy a világ legjobb poprock zenekarában zenélnek. És innentől már máshogy fogták fel a dolgokat, ez is látszott az egész mostani turnén. Felnőtt a Limp Bizkit, és mivel ők a saját baromi jó poprock zenéjüket fogják ezek után is játszani, ezért mondta Wes, hogy a TUTP1 olyan kicsit, mint egy aggresszív agyszétkúrás.

Ámen xD

eq (törölt) 2009.07.21. 16:12:00

szerintem: ...én nemt'om, de valahogy John (kib@szottul) hallható hiányát valahogy senki nem jegyezte meg, ami kissé elszomorít. Vagyis ok, hogy Wes nem volt OTT a RMV albumon, de John nagyonis odatette magát akkor, most meg mindenki be van szarva, hogy "WOW, WES milyen elvont dolgot alkotott...". Aztán kaptunk valami Sammy phaszomtudjakit, de ez édeskevés, ha már valami jobb még korábban elindult. Fred nyihog ezen az albumon, baromira elvont is és kétségkívül Zach hanglejtései "inspirálták". Nem kell NAGY RATM rajongónak lenni, hogy visszahalld ugyanazokat a hanglejtéseket. Nem probléma, hiszen a '96-'97-os időszakban meg Chino Moreno (Deftones) meg J.Davis "hallható vissza a 3dolláros korongról", bár a rappelése mai napig (azóta is) egyedi. 1-2 szám tetszik a korongról, de számomra nagyon elvont (pedig Wes fanatic vagyok). Sajnálom, hogy a beszámolóban nem esett szó arról a video-ról, amin John látható, kiborulva, szétb@szott arcal jó after-osan kitudja milyen drogoktól. Hát ez volt, istenem, bőgtek is eleget a szitu miatt, ugye nem kell senkit emlékeztetni Fred könnyes szemeiről. Nem kell ebből az időszakból Pt2, kössz szépen.

Gobiakos 2009.07.21. 16:28:14

@eq: Igen, így volt. Johnnak drogproblémái voltak, csak nem mertem (?) beleírni a bejegyzésbe, csak utalás-szerűen: "...John Otto személyes okok miatt mindössze egy szám erejéig (The Channel) dobolt a felvételek alatt...".

freddyD 2009.07.21. 17:53:49

Wes visszatérése előtt (elég keményen), illetve most turné alatt is rosszakat beszélt az EP-ről. Pedig Tutp1 alatt tiszta odavolt, lehetett is látni a cd-n lévő videón, hogy ő ezt most nagyon komolyan veszi és apait anyait belead az egészbe (music is my religion).

John hülye ügye konfliktushoz vezetett, amelyre Wes úgy reagált, hogy beszervezte Sammy Sieglert, hogy álljon be cserének. Erre pár éve fény derült.

Eléggé aggódtam John miatt, azon a videón is rettenetesen nézett ki azokkal a foltokkal az arcán meg ilyenek. Szerencsére összeszedte magát és a srácok is segítettek neki.
John hiányát nem vélem felfedezni az EP-n (szerintem itt a dob kisebb szerepet kapott, mint egy RMV-nél), Lethalből is kevés volt. Nevét fel sem tüntették a cd-n, pedig azért hallhatóan közreműködött, igaz nem annyira feltűnően.

@FxS: Jaja, Truth-ot a banda előre kiszivárogtatta. Hogy lb.com-on, azt már nem tudom, de az a legvalószínűbb

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.07.21. 18:06:29

Igazatok van, John baromira hiányzik a tutp1-ről, nem is tudom, miért nem írtam oda. Ja, mert Wes-rő volt szó. A pótló srác tulajdonképpen nem sok mindent csinált, kis gyakorlással még én is eldobolok bármit arról az albumról. Cserébe ez is adott egy jó kis underground feelinget az albumnak, hogy kettőnégy az arcodba, csakhát ha az embernek van egy John Ottoja, aki magasan (de magasan) a legjobb dobos a mainstreamben, akkor kár, hogy egy ilyen eléggé semmitmondóan doboló srác van a lemezen.

Nagyon jó, hogy rendbejött, és hogy ezért a célért jött rendbe. Rock and roll!

(És a creamert (meg a lonely world-öt pláne) lethal-on kívül john teszi naggyá egyébként. olyan "telten" dobol, hogy pótolja a rendes, vastag gitársáv hiányát, ami azért elég durva. Van ott gitár is, de az nem sok.)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.07.21. 18:07:35

Ja, amit akartam:

Limp Bizkit will play the Kerrang! Week Of Rock on August 1 at London's HMV Forum.

Sok lekötött koncertdátumot akarok, még, még még! xD

eq (törölt) 2009.07.21. 18:18:10

pl. a the truth alatt nem érzem john hiányát, de amikor az ember utólag meghallja azt a verziót, amit ő dobolt volna ( www.youtube.com/watch?v=dO5Q9w ), akkor azért sajnálom, hogy nem az az 5 ember írta azt az albumot, teljesen mind1, hogy kinek a vezénylésével. Egyébként gobiakos jó lett az írásod, nincs vele gond, tetszett! A the truth klipjében john dobol?

eq (törölt) 2009.07.21. 18:20:29

fenébe, nekem nem működik a link, amit küldtem, de teljesen mind1, mert a dortmundi the truth-ot akartam példaként feltűntetni.

Limpeti 2009.07.21. 20:36:15

Önmagában nem rossz ez a lemez, de ez nem a limp bizkit. Nekem hiányzik belőle az a hip-hop, rap stb beütés, amitől olyan egyedi ez a banda. Ha ilyen stílust akarok hallgatni, akkor feltudok sorolni rengeteg zenekart. Szal nem rossz de ez egy tévút az biztos.

freddyD 2009.07.21. 20:45:36

@eq: Jaja, ő dobolt a Truth videóban. Régebben kinyomozták emberek képkockákból

@lars: Nem rossz. Ha én LB tetkót akarnék, én is a fát akarnám

eq (törölt) 2009.07.21. 20:55:02

@freddyD: köszi az info-t! Igen-igen, én is a képkockák alapján őt véltem felfedezni, de innentől nekem már magas az a korszak a limp bizkit-ben. Köszönjük gobiakos-nak, hogy feldobta ezt a témát, mert legalább megtudtuk, hogy ki mit gondol erről a nagyon nem egyértelmű időszakról. Aki még esetleg nem látta, itt a végszó: www.youtube.com/watch?v=dLccmPtA3GU

Bandi1.2 2009.07.21. 21:20:13

Júj, már fostam, hogy nem lesz hetedik rész, pedig tudtam. :D Na végre! Maximálisan egyetértek, amellett nekem is a kedvenc albumom.

Szerintem viszont egyáltalán nem hasonlít a ratm-ra -azon kívül hogy a borítón egyből az ugrott be-, csak frednek a hanglejtése (vagy nemtommije) hasonlít zach-ére.

Az RVM meg nálam teljesen rendben van, csak ki kellett volna cserélni a lonely world-öt és a down another day-t. Meg persze kibaszni a francba a let me down-t.
Nekem speciel nagyon sok kedvencem van rajta,mint pl. eat you alive, gimme the mic, underneath the gun, almost over, the only one, phenomenon.

gosford 2009.07.21. 21:35:24

Emlékszem hogy Spanyolországban voltam mikor betévedtem egy netcaféba és unalmamban felmentem lb.com-ra, és totál minimál oldal volt pár képpel, rajta Wes... először törölgettem a szememet, hogy valószínűleg nem jól látok, aztán üvöltöttem egyet, a spanyol tulajsrác még oda is rohant hozzám hogy mi a fene van :D, aztán elmagyaráztam neki...
Aztán tűkön ültem, hogy mi lesz a végeredmény és engem... lelombozott. Már az RMV-vel sem voltam 100%-ra kibékülve, de nekem ez nem állt össze egy egységes masszává, Fred hangját pedig egyenesen rühellem a The Truth kivételével. A legtöbb alap jó (a The Channel pedig egyenesen új vokáltémákért ordít nálam, mert azt a nótát is imádom, de FD mintha lassítót-blokkolót szedett volna), de...
Szóval, most hogy láttam/tuk őket élőben és érzem a régi pávört, szeretnék egy odabaszós albumot végre. Köszöntem a megértést. ;D

gosford 2009.07.21. 21:37:44

@gosford: + itt szeretnék üzenni, hogy _akarok_ egy BLB koncertet is hazánkban, vagy ha nem itt akkor a környéken. _hardkórfanatiküzemmód_

gosford 2009.07.21. 21:42:36

+ a John témához hozzászólva, szvsz az igazi LB hangzásnak ő az egyik igazi alapköve, mert Wes egyszerű ám nagyszerű riffjeit ő bolondítj meg a groove-os ütemjeivel (a legbetegebb testátmozgatós témája nálam a Boiler, nem is csodálom hogy eddig nem játszották élőben ;)), szóval erről az albumról az ő hiánya (is) ordított nálam. Lehet azért mert dobközpontú a hallásom és szeretem John stílusát... de akkor is;)

Gobiakos 2009.07.21. 23:56:09

Köszi a dícsérő szvakat, jól esnek.

Amúgy a (nagyon) közeljövőben nekem is lesz egy Limp Bizkit tetoválásom. Az alább linkelt képen látható ábra lesz színesben, felirat nélkül.
www.mostmusic.co.uk/158limpbizkitbasebalhat.jpg

FxS 2009.07.22. 09:13:45

@Gobiakos: :D azt a design-t imadom

@eq: mind1, hogy mi jon; CSAK LEGYEN MAR!

freddyD 2009.07.22. 10:13:36

@Gobiakos: Áhh, én akkor már az új logót preferálnám. Vagy mint mondtam, a fát

Gobiakos 2009.07.22. 12:29:45

@freddyD: Új logó??? Most én vagyok lökött vagy tényleg mi van???????

Gobiakos 2009.07.22. 13:54:56

@freddyD: Jaaa, hogy ez! :-)
Megbeszéltem magammal, hogy feliratot nem csináltatok. De ha mégis felirat lett volna, akkor viszont minden bizonnyal ez:
i321.photobucket.com/albums/nn389/kenshiRFF/LimpBizkit.jpg

Corle 2009.07.22. 14:16:02

@Gobiakos: csípem ezt a képet én is, a szobám ajtaján rajta is van egy ilyen kisebb méretű poszter formájában.

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.07.25. 15:18:10

Hát... az én véleményem erről a lemezről: sokan szeretik ezt a lemezt. Én nem. A legnagyobb baj vele hogy nagyon hosszúak a dalok. Ez nem lenne baj, ha elég változatosak lennének, de ezek meg kell mondjam szerintem elég monoton hangzásúak. A Truth persze tényleg nagyon jó, (a vége felé mondjuk kezdtem azt is kicsit megunni) de pl. a Surrender és a Story nagyon nem jöttek be. Tudom nem sokan vannak így vele de nekem a Key is nagyon tetszik (végre egy rövidebb szám), a Propaganda, a Channel és a Priest elmennek. Az sem tetszett nagyon, hogy politizálnak a szövegeikkel és komoly mondanivalót akarnak belevinni, egyszerűen nem áll jól nekik ez. Mindig is volt mondanivalója a szövegeknek (nem is kevés) de azért nem vették ezt a dolgot olyan komolyra, és pont ettől szerettem. Teht mondom én nem nagyon szeretem összességében a lemezt, mondjuk nem is utálom, kb. 5/10-et adok rá, de ez csak az én véleményem.
süti beállítások módosítása