HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Finn moshpit

freddyD 2009.05.27. 21:32

Remélem VOLT-on sikerül kikerülnöm, nem szeretem őket. 

Címkék: comeback

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr111147693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.27. 21:53:16

hát nem tudom, szerintem a Limp Bizkit egyáltalán nem az moshpites zene. Sokkal inkább ugrálok rá, de sztem mondjuk szemüvegemet odaszigszalagozom a fejemhez, mert félek, hogy valamelyik állat leveri rólam :b

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.05.27. 21:55:06

jaja, mosh sokkal inkább death metál koncertekre való

BizKoRn 2009.05.27. 23:06:07

szerintem valo ez ide is de ha elakarod kerülni ne álj a szinpaddal szemben a 3.ik sornál hátrébb mert akkor nem uszod+:)

gosford 2009.05.28. 10:34:30

naná hogy való bár én nem annyira csípem ;D

FFZoli 2009.05.28. 14:25:39

Való nem való, akkor sincs értelme. Én jobbszeretem élvezni a koncertet, mint eltörni 2 lábat.

nahol 2009.05.28. 16:32:02

akit zavar, a mozgás, az ne álljon elöl...sajnálom, de alap, hogy az első sorban hátulról nyomnak, mint a állat, kicsit hátrébb mosh. hátul nyugi van, látsz mindent, vszinuleg a hangzás is ott lesz a legjobb...
megjegyzem, én ott leszek elöl a volton és mozogni fogok:)

gosford 2009.05.28. 17:15:52

Wes előtt akarok lenni, nincs mese. :D

2009.05.29. 15:20:31

nem azt mondom, hogy mozdulatlanul nézd végig az egészet, mert ha itthon hallgatom, egyedül is ugrálok rá. De már így se vagyok egy szép gyerek, fogak, szemek, fülek, borda és főleg arc nélkül meg aztán tényleg nem lenne esélyem sehol sem. Ugrálni fogok mint állat, és természetesen én is az első sorban akarok tombolni, de nem akarom a kedvenc bandám elött eltörni a kezem...

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.05.29. 16:12:49

Hát nem mindegyik számra lhet pogózni de mondjuk én a (pl.Prpagandára-re) szíves rugdaloznék

nahol 2009.05.29. 20:38:12

KuRi91- hány koncerten tört el bármelyik említett testrészed?
egy lb koncerten a tömeg...hmm nem veszélyes.
itt eltörhet: http://www.youtube.com/watch?v=O_cnoyEo_qA

de itt is csak, ha balfasz vagy. nekem eddig alegdurvább sérüléseim: lila foltok, fájó arc(de nem dagadt fel) fájó láb, kéz, izomláz (brutális)

2009.05.30. 14:32:25

@nahol: még szerencsére egyen se, és azt is tudom, hogy egy LB-s tömegtől nem kell félni, de ha éppen jól érzem magam a koncert kellős közepén, tököm akarja, hogy hátrarántsanak, bele a népbe. Ráadásul a videóban moshpit van, ami nem egyenlő a pogóval. És őszintén, utóbbiban tök szívesen benne vagyok. De a moshpitben nem. Mert a moshpitben igenis kiverhetik a szemedet vagy a fogadat...
süti beállítások módosítása