HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nagy nap a mai

freddyD 2009.05.20. 05:07

2004 nyara. Ekkor volt utoljára koncertje a Limp Bizkitnek. 2005 május. Ekkor jelent meg utoljára albumuk. Még ha csak egy EP is volt. E két dátum között és főleg után marhára nem volt jó az együttes rajongójának lenni. Az állandó bizonytalanság, ellentmondás, nemtörődés, hazugság sok korábbi fant elidegenített a bandától. Szerintem többé kevésbé minden igazi nagy rajongó is eljutott arra a pontra, hogy azt mondta, "Na jó, most már kapják be". Én is sokszor úgy voltam vele, hogy feladtam minden reményemet, hogy lesz belőlük újra valami. Attól függetlenül mindig ott voltam, vártam hátha, hátha... Faltam minden legkisebb infót, amely hitet adhatna. De évekig semmi... Csak a frusztráció.

2008 végén jöttek a reménysugarak (persze folyamatos bökkenőkkel), de érezni lehetett... Itt valami most már csak történni fog. És meg is történt.

A Limp Bizkit mára a (megmaradt, hűséges) rajongókat olyan bánásmódban részesíti, hogy erről álmodni sem mertünk volna. Benne vagyunk a folyamatban, sosem volt ilyen egyszerű kapcsolatba lépni velük, beavatnak mindennapjaikba. Idén készülni fog a lemez, de ami jelen pillanatban a legfontosabb:

Hölgyek urak, a Limp Bizkit, "Unicorns N' Rainbows" turnéja a MAI NAPPAL elkezdődik.

Kezdődjék az őrület!

Címkék: comeback

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr331132472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

squirrelbizkit 2009.05.20. 07:27:56

Jól esett ez a kis szöveg így reggel. Köszi FreddyD!
Én már nagyon izgatott vagyok! Valami bootleget csak készítenek balti testvéreink... :D

Gobiakos 2009.05.20. 12:14:44

Valóban jó kis iromány lett, grat hozzá!
A másik dolog pedig: én sosem adtam fel a reményt, hogy még egyszeregyütt láthatom őket az eredeti felállásban a 2004-es Sportarénás Mike Smith-es felállás után. Aztán jött a hír Bécsről, és nemsokkal később Sopronról! Azt hittem kiugrok a bőrömből! H.I.H.E.T.E.T.L.E.N. É.R.Z.É.S.!!!

LB is in our country again! :love:

Gabehun · http://webprobaweb.extra.hu 2009.05.20. 13:43:17

Hello!
Tudom nem ide kéne de ti akik kimentem a VOLT-ra nem tervezitek hogy csináltok a koncertről egy jó minőségű videót?Szerintem sok otthon maradt "családtag" örülne neki.

lars 2009.05.20. 14:34:57

nem közvetítik élőben valahol?Már az MTV se nyal be nekik??

freddyD 2009.05.20. 14:35:09

@Gabehun: Az ilyet hátulról jó rendes videókamerával, de én elöl akarok lenni, úgyhogy max mobillal, digitális kamerával fogok próbálkozni, de a hang garantáltan csak recsegésből fog állni

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.05.20. 15:30:04

...hát engem is nagyon meghatott ez az írás... de lényeg hogy újra itt vannak!! annyira örülök én is ennek!! LB négy evör!!!!

2009.05.22. 15:46:14

basszus! orgazmust kaptam az írás olvasása közben... aaaaaah
süti beállítások módosítása