HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Összegezzünk

freddyD 2009.02.13. 09:23

Nem lehet kétséges, hogy Bizkit szempontból a tegnapi nap volt a legjobb már sok sok éve óta. Utoljára ilyen a The Unquestinable Truth part 1 megjelenésekor lehetett.

2 éves blog "pályafutásom" alatt sem írtam még ennyi bejegyzést egy nap és ha minden igaz, itt olvashattátok legelőször magyarul a nagy bejelentést. Blogon látogatottsági rekord volt, regisztráltak új emberek, terjesztették a szót, amit ezennel is köszönök. Én magamnak nem írnám ezt itt, tényleg jó volna, ha ez itt a magyar rajongók gyülekezési pontja volna, elsőszámú magyar hírforrás.

De térjünk rá a bandára. VOLT-os hír valami hihetetlen, ilyenre még álmodni sem mertem volna, nagyon durván robbant a bomba, érdekes, hogy nem szivárgott ki előtte semmi.

Wes Borland visszatérése most már fix, de bevallom őszintén, tartok tőle. Miért?

Nem tudom, hogyan működhetne ez. 2008-ban végig azt mondta, hogy nem szereti a Bizkit zenéjét (kivéve az első 3 $ Bill albumát), nem szeretett a bandában lenni és nem jön ki jól Freddel. Hogy fog ez most menni? Hirtelen megszereti a dalokat? Vagy továbbra is utálja őket, csak lejátssza őket pénzért? Mert azért nézzük reálisan a dolgot, szerintem a pénz lehetett az első számú tényező, amiért újra visszajött. Rettenetesen tartok tőle, hogy ugyanúgy fog végződni mint a TuT után... Mi változott volna? Múltkori visszatérése előtt még gondoltam "Jó, megkomolyodtak, most már működhet". De ez szerintem itt már nem helytálló, ilyen korban megkomolyodni már elég gáz volna... Főleg nem Wes tavalyi kijelentései után.

És aztán egyáltalán, Wes nem működött közre a Resulty May Vary albumon. Egyszer mondta is, hogy szerinte szar zene. Akkor most nem is fog játszani arról semmit? Nem mintha én annyira erőltetném, hogy élőben adjanak le RMV számokat, de azért az Eat You Alive-ot mindenképp elvárnám. Ha már ő jött vissza és utálja a dalokat, akkor neki kötelessége és elvileg mindegy is lehet neki, hogy mit játszik el.

Nem könnyű kiigazodni ezen az együttesen, remélem Wes majd ír valamikor valami bejegyzést, ahol ezekre a kérdésekre válaszokat ad, mert hitelessége szempontjából ez több mint fontos.

Ettől függetlenül, örüljünk annak, hogy végre van miről/kiről beszélni és ami a legfontosabb, hamarosan lesz is mit látni/hallani!

Címkék: comeback

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr20940488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.02.13. 10:35:06

Én speciel örvendenék egy 3DB vonulatnak újra. Az pedig, hogy Wes visszatért... Engem is megoszt, egyrészt én csak vele láttam teljesnek a bandát, másrészt ennyi nyavaja után nem tudom mégis mi motiválhatta, hogy minden előzetes nyikkanás nélkül náluk kötött ki (egyébként tényleg örülök neki, csak pislogtam hármat).

A RMV-vel kapcsolatban..., ha már új anyagot dobnak össze, inkább arra koncentráljanak :)) Az Eat you alive jó nóta, de engem személy szerint a visszatérés hangjai izgatnak a legjobban.

Tegnap óta itt lógok, rég voltam ennyire felturbózva mint most.

Hentes21 2009.02.13. 12:07:05

Szerintem, mivel most tényleg kicsit rendbe akarják rakni a zeneipart, meg a rockzenét, ezért ott fogják folytatni, ahol a Choccolate Starfish után abbamaradtak. Habár ha emlékeztek Wes még nyilatkozta egyszer, hogy a TUTp2-n vannak élete legjobb riffjei, úgyhogy könnyen lehet hogy TUTp1 feeling lesz ötvözve a Significant other deszkás motívumaival, ami igazából briliáns is lehet:)

De a cd márciusban kijön, szerintem ez tuti:)

Daved · http://buxevo.com/hu 2009.02.13. 12:22:54

Wes nélkülözhetetlen.
Mint gitáros, jól tudom, hogy egy "Eat you alive" egy nagy nulla a többi Wes-es témához képest.
Ne utáljátok Wes-t. Hisz úgyis csak ők tudhatják, mi van a háttérben.

gosford 2009.02.13. 12:29:02

@Daved: egyébként az egész RMV nagy nulla Wes riffjeihez képest :>

BizKoRn 2009.02.13. 12:40:26

nem vészmadárkodom de SZERINTEM lehet h ez az öszzeállás csak az amiröl Wes régen beszélt : 1 világkörüli turné és kész vége részéröl ennyi!
az album már kész volt ö felgitározta igy már csak a turné marad hátra és kiszáll örökre!
ne legyen igazam!
ja és ezekszerint Aaron L nem beszélt hülyeséget mikor azt irta h ö látta Wes-t a Bizkitben zenélni csak ugye akkoriban még nem volt hivatalos.
RMV-röl max 1-2 dal lehet amit szeretnék hallani de ha nem az sem baj játszanak az elsö és az utolso még megnem jelent albumrol nagyon sokat ez a fö:)

Limpeti 2009.02.13. 13:00:52

Szerintem nem erről van szó, akkor nem így jelentették volna be. Inkább amit már régen mondtam, meg ők is ezt nyilatkozták most, hogy hiába a sok szarság, ők is érzik, hogy a bizkit meg egymás nélkül nem megy..hiányzik a hírnév,siker,banda,zene,family stb..

Egy ilyen jól bejáratott nevet, mint a limpbizkit nagy hiba lenne eldobni! Lám még aznap szinte mindegyik zenei portálon ott voltak! Ez egymás nélkül, a bizkit nélkül igen nehéz lenne.

Aztán hogy mifog kisülni belőle, azt szerintem még ők sem tudják, de megpróbálják az a lényeg.

freddyD 2009.02.13. 13:42:25

@Hentes21: CD márciusban? Kizárt. Wes eleve február végéig még turnén van. Szerintem turné után kapjuk meg.

@Daved: Szerintem nem egy Sour-ből kell kiindulni. Kit érdekel, hogy az Eat you alive szimplább szám? Nézd meg a Break Stuff-ot,milyen szimpla és mégis minden koncertjük egyik fő pillanata.
Szerintem igenis kell legalább 1 dalt előadni a RMV-ből.

@BizKoRn:
Van benne valami. Egyfajta zsoldos lenne. Azt amikor nincs rá szükség,máris lelép feltöltött bankszámlájával BLB-be ;)

Hentes21 2009.02.13. 13:51:19

Behind Blue Eyes menni fog,mert az Lethal + Fred koncepciós:)

@freddyD: A CD készen van, Fred szerintem felnyomta a szövegeket. Ha Wes visszajövetelét és egy turnét így be tudtak jelenteni, akkor a CD is így fog előbukkanni.

De azt sem hittétek el, hogy Wes visszatérne:):)

De majd meglátjuk, Írtam Leenek facebookon, meg Frednek myspacen hogy a Magyar LBF szeretne a koncert után, vagy előtt találkozni, a banddel. Majd meglátjuk válaszolnak-e.

BizKoRn 2009.02.13. 15:40:30

Henti ha ez nem Bizkit akkor is fasza de ha az akkor is:) nem tudom honnan szerezted de király!

Scabee 2009.02.13. 16:04:07

ez tényleg limp bizkit, de csak egy kurvaarégi instrumental demo amit nem használtak fel.
nagyon nagyon régóta megvan ez a szám.

freddyD 2009.02.13. 17:44:56

@Hentes21: Ezt már én is ismerem. Tényleg régi

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.02.13. 17:53:01

Bárcsak több ilyen napunk lenne!

Hentes21 2009.02.13. 17:59:49

Nem ismertem, de kis célegyenes előtti utolsó falatnak még jó volt:)
Ilyen volt még a Forever című nóta is...

Minden esetre remélem legközelebb már... najó még nem mondom:D de zsírosbeigli lesz, ha csak 60percen keresztül Fred FUCK-ol torkaszakadtából akkor is...

Tegnap elővettem a choccolate starfisht és beraktam intrótól az utcán... This is not a test... this... is... reallity... world... wide...

és eskü felállt a szőr a hátamon:)

Davis02 2009.02.13. 20:07:26

én is tegnap óta bizkitet hallgatok! :P
ma végighallgattam az összes albumot! :)

bizkitman 2009.02.13. 20:12:41

Jó ez a fórum most is nézem hogy BizKorn fent van:D

dafi723 2009.02.13. 20:34:38

köszönöm szépen FreddyD eddigi munkáját! Szerintem mindenki nevében mondhatom, kiváló hírforrás!

middlefinger 2009.02.13. 21:05:30

tudom nem ide tartozik de bizkit. egy régi felvételem: www.youtube.com/watch?v=g0MolLtLYkU&NR=1

FFZoli 2009.02.13. 21:12:38

Én a magam nevében megköszönném AND1-nek a képet, meg tényleg Freddynek a rengeteg munkát.

Azért ha az őszintét nézzük te magadnak is lefordítottad volna olvasás után, mi meg nem...én legalábbis biztos hogy nem.

Szóval köszi szépen, de csak Dafi723 után, hisz ő volt az első. :)

Gobiakos 2009.02.13. 21:12:45

@bizkitman: Te vagy ott a PcDome fórumon is? :-D Vagy csak ennyire kommersz ez a nick? ;-)

middlefinger 2009.02.13. 21:50:19

kösz :-) pedig már elég régi... 2007-es:D

Davis02 2009.02.13. 22:32:34

@middlefinger: Én is gitározok, de még közel sem így.. :P

milyen felszereléssel, hangolással éred el ezt a tökéletes bizkit-hangzást? :P

middlefinger 2009.02.13. 22:35:58

hát otthoni "felszerelés" egy guitar rig nevü progi. cort evl k4 gitár. ja és c# hangolás. :-)

AND1 2009.02.14. 00:04:38

middlefinger: a just like this-ban jó a gitár sound. A verse alatt viszont nem pontos, túl sokat vársz a harmadik hangra. Nem kell annyit kivárni, de ettől függetlenül szép munka! Az Eat You Alive jó, de hol a bridge rész clean része? :)))

Csak az Energie polót feledném :D

AND1 2009.02.14. 00:11:22

Freddy jó munkát végez, hálásak lehettek neki. Ti meg lusta dögök vagytok ,mert basztok megtanulni angolul :D
Teremburáját fuckers!

freddyD 2009.02.14. 09:56:09

@FFZoli: Lefordítottam volna, csak mint írtam, nem otthonról írtam meg a bejegyzést, örültem, hogy egyáltalán pár percre gépnél lehettem, hogy gyorsan megírjam a nagy hírt :P

FFZoli 2009.02.14. 11:36:33

Látod, erről beszélek. Önfeláldozás. ;)

BizKoRn 2009.02.14. 13:08:50

bizkitman látod az én nickem olyan1edi ha ott látsz tudod h csak én lehetek ott:)
tetszik a dolog!
és kösz a szerkeztöknek a sok fáradtságos melot királyok vagytok:)
volt idö mikor And csinálta meg én!
de ez jobb mert több a hir mint akkoriban

bizkitman 2009.02.14. 14:41:56

@Gobiakos: Én vagyok ott is srác :D.
limp bizkit cseten meg GBaler a nick.

Gobiakos 2009.02.14. 14:59:00

@bizkitman: Kicsi OFF! Miért nem sikerült kommentelni a bejegyzéseimhez? Szomorú...

Davis02 2009.02.14. 16:03:32

@middlefinger: megszereztem ezt a gutar rig-et... hogy kell beállítani,hogy működjön?

Davis02 2009.02.14. 16:07:50

bocs az off-ért. :P
süti beállítások módosítása