HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Hírek: Visszatértek!

freddyD 2009.02.12. 10:17

Több infó itt

Történelmi pillanat gyerekek! Történelmi pillanat...

Ha minden igaz chatbe ki is rakott egy új dalt, de nem tudok erről mit mondani, mert nem otthonról írok...

Ha tényleg megjelent, valaki úgyis lerippeli azt délután már itt  lesz a blogon.

Nagy nap emberek, terjesszétek a szót, az oldalt, rendezzük sorainkat!

Címkék: hír comeback

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr94938549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Limpeti 2009.02.12. 11:33:14

Ezt chekkoljátok le gyerekek: www.sziget.hu/volt/hirek/124548.html

Nagyon remélem, hogy ez nem kamu !!! Elhiszitek ti ezt ??? Hatalmas pirosbetüs ünnep lenne !!

Gobiakos 2009.02.12. 12:29:27

Az lesz, ne aggódj! Mi, az LB magyarországi rajongói azzá tesszük! ;-)

Hentes21 2009.02.12. 12:55:41

Ja majd a TheArmpiten keresztül kéne ilyen fan találkozót csinálni. Elvégre LBF vagy mi a fasz? :)

freddyD 2009.02.12. 13:45:12

Updateltem a blog leírását és oldalt beraktam egy comeback részleget

bátorhajó 2009.02.12. 13:49:23

Üdv testvérek!!!! :))))))))))

Limp újra in Hungray :) Budapesti koncertjük atom jó volt áááá és most újra jönnek! Kész vagyok a hírtől!!!
Leírnék egy kis igaz történetet nektek, ti nyilván értékelni fogjátok :)

2 évvel ezelőtt amikor a mostohaapám (aki amerikai) a Kennedy repülőtéren dolgozott egy shopban, egy nap arra lett figyelmes, hogy egy ismerős arc sétált be hozzá vásárolni :) igen igen Fred Durst volt az személyesen!!!! Dumáltak és megkérdezte, hogy nem-e adna egy emléket nekem, mivel nagy limp fan vagyok? Erre levette a baseball sapkáját és azt mondta " Here is my fuckin' cap, take your son" :D szal elküldte nekem, amit a mai napig féltett kincsként őrzök! Ebben a satyekban fogok örjöngeni az első sorból az 100!!!

freddyD 2009.02.12. 14:07:21

Szerintem mindannyian első sorban leszünk ;)
És Wesnek azért bemutatok a múltért ;)

Készítesz egy képet a sapkáról! :)
Fred pedig nem szokott ilyen adakozó lenni, mondta már, hogy utálta, amikor koncerteken lelopkodták a fejéről a sapkát :P

bátorhajó 2009.02.12. 14:11:00

aha szívesen csinálok képet a sapkáról! Csak azt tudnám, hogy hogyan osszam meg veletek :D hmm megvan: felteszem a képet a blogomba :D

Amúgy én magam sem akartam elhinni amikor megtudtam, hogy ez a satyek tényleg az övé :D valszeg jó kedvében volt :D
Na akkor feltöltöm a képet... max 20 perc és felpakolom :D

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.02.12. 14:23:23

LB, Blink... megvan minden! Ezaz! Kihásság!!!!

BizKoRn 2009.02.12. 14:27:14

Igazi szenzációként köszönthetjük a több év után új lemezzel és fesztiválturnéval visszatérő LIMP BIZKIT csapatát, vagyis a nu-metal világszerte rajongva tisztelt keresztapjait. Akárcsak a legnagyobb Nyugat-európai fesztiválok másik nagy idei visszatérőjét, a provokatív metál-ikon, MARILYN MANSON


VOLT FESZTIVÁL A KEDVENC FESZTIVÁLOM MINDIG OTT VAGYOK!
MOST IS OTT KELL LENNEM:)

freddyD 2009.02.12. 14:29:58

@goff97: Aztán még jön Papa Roach album is.
2009-ben végre jó zenéket hallhatunk!

Ha idén még jönne a P-Roach, Blink... Az valami eszméletlen lenne...

bátorhajó 2009.02.12. 14:48:20

batorhajo.blog.hu

itt vannak fent a képek! Élvezkedjetek :)

lars 2009.02.12. 14:51:52

Hova rakott fel új számot???????

* mino 2009.02.12. 14:55:37

na ugye hogy megmondtam én előre?:D

freddyD 2009.02.12. 15:32:54

@lars: Úgy néz ki az csak kacsa volt. :/

Csődör Johnny 2009.02.12. 17:04:00

"jobban utáljuk a mai popzenét mint egymás fejét.." ehh, senkit nem akarok letörni, komolyan, de ez nem tünik életbiztositásnak

más: papa roach uj albuma leaked on the net. szerintem jobb mint az elözö, de a rap teljesen kihalt, az egyetlen ami a mai napig jo még benne az a gitár riffek. nagyon birom azt a gitárost(jerry horton).

másik: jön uj green day is:D www.greenday.com/site/uploadedextras/COVER_SMALL.jpg nagyon bejön az uj lemez boritoja.
süti beállítások módosítása