HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Vendégszereplés: Christina Aguilera feat. Fred Durst

freddyD 2008.12.28. 09:12

Igen, ezt nyugodtan kihagyhatta volna anno ;) 

A fehér atléta szerkóban Bizkitre ugráló Aguilera háttérbabák minden alkalommal megnevettetnek. Tényleg szükséges volt ezért az 1 perc fellépésért így leégetni magát/minket? ;)

Címkék: vendégszereplés

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr40844781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hentes21 2008.12.28. 10:53:36

Én emlékszem, hogy a "csodavilág" című remek műsort néztem a Magyar Televízióban, egyik este és erről a díjátadóról volt egy összefoglaló. Nekem tetszett a fellépés, mert nagyon untam a műsort és tökre feldobta. Meg stílusosan szarik bele.

BizKoRn 2008.12.28. 11:17:47

nekem is bejött:)
én is a magyar1en láttam anno
az nincs meg valakinek ahol Fred meg P Diddy 1 ütt szivatják a csajt verbálisan?

dafi723 2008.12.29. 10:56:42

elég vicces:D bár legalább Fred feldobta a lájtos lötyögést!:D Ami talán a legviccesebb ahogyn Aguilera dobálja magát a zúzós rész alatt...:D

BizKoRn 2008.12.29. 12:55:49

Új lemezzel jelentkezett a magyar rock egyik zászlóshajója, a szcénateremtő és -működtető Superbutt.Első, 2001-es 2 Minutes For Roughing című albumával a Superbutt ügyesen idézte meg a numetal nagyágyúit, elsősorban a KoRnt, egy-egy megszólalás erejéig pedig a LIMP BIZKIT-et is. Azzal természetesen nincs semmi probléma, ha egy induló zenekar az éppen legfelkapottabb rockzenei irányzatokat próbálja meglovagolni; Vörös András énekes előző zenekarával is így kezdte. Az viszont hatalmas pech, ha ezek az irányzatok és vezető együtteseik a következő években teljesen eltűnnek. A KoRn az 1999-es Issues óta semmire nincs hatással, a LIMP BIZKIT pedig a 2000-es Chocolate Starfishsel egyszerűen kicsinálta magát. 2001-ben viszont váratlanul nagyot durrant a System Of A Down Toxicity cím albuma, amiből a Superbutt éppen eleget emelt át a következő anyagára. A 2003-as Unbeatable Elevenre tehát módosult valamelyest a Superbutt zenei képlete
------------------------------------------------------
nem értek 1et mindennel:)

freddyD 2008.12.29. 13:04:28

Superbutt már kezdetektől inkább Systemes volt, mint nu-metalos... Hülyeség

Egyébként kedvenc magyar bandám, igaz, új lemezüket még nem vettem meg. Karácsonykor másra kellett a zsozsó, de januárban már igyekszem pótolni lemaradásom

Hentes21 2008.12.29. 15:50:15

Hát nekem valahogy mindig is olyan üres volt. A Limpben pont azt szeretem, hogy olyan íze van a zenének.
Most lehet hogy megköveztek, de magyarban utojára Dopemant vettem, azelőtt meg nagyon régen egy Sub Bass Monster-t...:D

Valahogy a magyar rock és a magyar zenekari felvételeknek a többségénél hallani ezt a "magyar hangzást"(túl erős énekhangerő/doboz hangok) ami engem baromira zavar. De ettől függetlenül tényleg a suberbutt aki úgy ahogy hajaz még a rapmetálra, mert ha a subscribe a numetál akkor valakit rossz helyre raktak.. Vagy én vagyok szűk látókörű?

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2008.12.29. 21:00:11

pont tegnap volt koncertje a Superbuttnak Isten Háta Mögöttel, Bridge Tos Solace-szel és egyéb királyságokkal

FFZoli 2008.12.30. 17:22:09

Annyira nem gáz ez...Fred nem égett, szóval így poén

Nekem magyar bandákból a Tankcsapda a kedvencem :)

nookie 2008.12.30. 19:10:13

kell ilyen is amúgy meg én is röhögtem amíg fred nem jött be:D

nookie 2008.12.30. 19:13:41

www.youtube.com/watch?v=pCmdxYdoZ8Q

a legjobb magyar banda szerintem... hip-hop de jó és a szöveg is jó am a nevük: Ludditák

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2008.12.30. 20:51:28

jájj elírtam Bridge To Solace bocs. Egyébként szerintem nem rossz a videó, Christinának nagyon jó a hangja csak a zenéjével van egy kis gond

BizKoRn 2008.12.30. 23:48:10

és Christinának a KoRn az1ik kedvenc bandája és itt még jol is nézett ki

mealanight 2008.12.31. 23:30:28

valaki tudna nekem segíteni abba hogy a 99-es szilveszteri bizkites newyorki melyik számukat jáccák mert nem ismerem

¨°º¤ø„¸LB_Boy¸„ø¤º°¨ 2009.01.01. 22:40:26

Én ezt anno még élőben láttam az MTV-n, és azóta is széles vigyorral nézem végig ahogy egyszer csak fel fut a színpadra és "elbassza" (amúgy végül is nem is rontja el, mert inkább feldobja) a fellépést.

°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Limp Bizkit¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ ROCKS!!! !``°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2009.01.02. 03:29:02

Hoopppá,ezt a videót én raktam fel,rá kerestem mert haver küldött egy olyan képet,amin Christina Aguilera rázza a popsiját,és ott áll Fred Durst,mondom rá keressek,meg is találtam,le szedtem és felraktam Youtubra :) !!!

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.04.13. 17:04:46

Hogyha már nem jött össze Britney-vel bepróbálkozik Aguilera-nál :DDD
süti beállítások módosítása