HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Saját beszámolóm az itthoni koncertről

freddyD 2008.12.04. 23:35

freddyD: en a koncerten elsö sor

A nyílnál voltam

Következő írást 2004 március 31.-én írtam

Ott voltam az első sorban,Sammel majdnem szemben.A koncert szenzációs volt, egy örök élmény.Az állóhelyekre nem lehetett panasz,mindent beleadtunk.Tök meghatótdtam milyen kulturáltan viselkedett mindenki,mármint hogy nem volt bunyó,pogó vagy ilyen szétnyomás.Csak ugrált mindenki és énekelt ezerrel.Sajnos a nézőszám.Mi lehet az oka.

1.Alig reklámozták. Ez így van, voltak a plakátok azokon a hírdetőoszlopokon azt ennyi.Pesti Estben is csak a koncert hetében volt említve.A Pinket címlapostól kezdve csomó helyen rekámozták.Ha valaki 5 nappal azelőtt tudja meg,lehet hogy nem tudja összeszedni a pénzt olyan gyorsan.

2.Pénz.Persze nem volt egy olcsó mulatság de a összehasonlítjuk a többiekkel akik jönnek(Pink,Britney Spricc,Santana,P Gabriel) akkor ez szinte bagó.A legdrágább LB jegy 8900 Britneyre a legolcsóbb 10000, Santanara 25000 is van jegy.Ja meg Mrs robothang Cherre is több mint 10 rugó.Valaki írta előttem hogy németországban feleennyi volt a jegy.Ez nem igaz,ott még a mienknél is több volt.Logikus ők gazdagabbak is

Sajna ezzel a nézőszámmal azt értük el hogy valószínü ez volt az utolsó koncertjük itt,ők elkönyveltrék,hát igen itt nincs nagy igény ránk,akkor adunk még egy koncertet mondjuk az osztrákoknál.NE legyen igazam,de elképzelhetőnek tartom.

Írta valaki hogy kevés dalt adtak a legelsőről(3 dollar…). Igazából onnan csak a faith-et szokták adni,amit mindig a csajoknak ajánlanak fel.Nagyon ritkán adják még a counterfeit-et,pl. Münchenben most előadták.Mindenki totálisan kiakadt milyen jó volt, hát mit ne mondjak én is meghallgattam volna. Helyette volt nálunk a Hot dog,head for the barricade amit sok helyen most nem játszottak.Megvan a standard 5-6 daluk,amivel mindig számítani lehet(Break Stuff,My generation,Faith,Behind Blue eyes,Nookie,Take a look around).

Attól függetlenül szerintem a srácok is élvezték rendesen,jó buli volt.A hülye Indexes „újságírók” meg maradjanak a coldplayüknél.Mert amilyen cikket leadtak az botrányosan nagy kalap sz*r volt.Mintha ott sem lett volna.

Az életkoról annyit, szerintem a többség úgy 2000 óta ismeri őket, mondjuk akkor volt valaki 14, akkor most 17-19 éves.Úgy simán összejöhet a mostani közönség.Engem nem zavart abszolút a magam 21 évével.

Mit szóltatok a securityhoz.Szerintem tök képzetlenek voltak. A Faithnél Fred mondja vegyék fel a fiúk a lányokat a vállukra,egyesek elöl megteszik,erre azok lerángatják.Marha jó.Én becsempésztem egy fénképezőt de mivel az első sorban voltam és egy securitys szekrény pont előttem alig csináltam fotót.Hogy lehet az, fizetek egy halom fotót és még csak meg sem örökíthetem azt a pár pillanatot.Röhejes.

Vicces, hogy azokat a képeket, még azóta sem hívattam elő :D Miután láttam, hogy készült nem is kevés profi fotó, valahogy már nem volt olyan fontos az én pár kis vacak képem

Címkék: budapesti koncert

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr54805033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

* mino 2008.12.05. 02:38:57

na ez egy jó kis beszámoló:) én is csináltam képeket még telcsivel aminek kb. ilyen a minősége mint amit kitettél:D ha a technológia olyan jó lett volna akkor mint ma (most beszélek a mobillal videózásról) akkor most az egész koncit nézhetnénk szépen részletekben (vagy full showban) a youtubeon:) na de mind1 majd legközelebb

freddyD 2008.12.05. 08:36:29

Igen, ebben igazad van. Kicsit más mint ma, ahol minden koncertről már rengeteg felvétel készül. Kár érte

gosford 2009.02.13. 14:09:08

Akkor nem lehettünk messze egymástól :D
a secusokkal kapcsolatban: ha jól emlékszem akkor lehettem 16-17 éves, alapvetően alacsony lányka vagyok de a két méteres kopasz ork csak úgy hátulról felöklelt, mire én válaszképp megfordultam és reflexből visszataszítottam. :D Tényleg marha nagy dolog emberkedni az alig 50 kilós csajokkal. -.-

Secusok a koncert után minuszegyest kaptak tőlem (főleg a gyereleapasid/bárkinyakábómebajlesz etűd), a koncert egy 8-ast- kevesen voltunk és hiányzott a régi felállás.
Sam basszgitárjaiba viszont belezúgtam:>

Nosztalgia... :)

gosford 2009.02.13. 14:09:53

ps szerintem előhívathatnád azokat a képeket :>

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.03.14. 13:24:01

Amúgy mi volt a Setlist a koncerten?

Fr3dpapa 2011.02.24. 10:30:00

Én az életemet mentettem meg a volt páromét az első sorba pont középen. Fred a volt asszony mellényére állt a korláton és mindenki oda akart nyomulni hogy megérintse. Kemény küzdelem volt 3 számon keresztül ott elöl, ha 1edül vagyok leszarom de ott volt a csaj.
4.számtól már hátrébb élveztem a zenét.
De jó 1 kis nosztalgia.:D

RozsaTomi 2011.06.05. 09:10:26

Nekem még az volt életemben az első koncert amire egyedül mentem :D
de kis pöcs voltam még 16évesen :D nem mintha most nagyobb lennék :D
Szép emlék az a koncert.
süti beállítások módosítása