HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nap képei

freddyD 2008.11.14. 15:21

Lethal tartja a frontot, vele mindenki jól kijön :) Mind 2007-es kép! (UI: Jon. Davis már évek óta rohadtul elhízott!) Rend kedvéért Wes, Jon (Korn)

 

freddyD: lee wesfreddyD: lee jon

Címkék: kép

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr44761617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2008.11.14. 20:08:48

freddyD nem mondod h kiirtad h ki kik a képen:)aki nem tudja szerintem nem jár ide vagy ha mégis csak eltévedt:)
de amugy zsir képek kösz!
de JD-röl nem kéne ilyeneket irni azota tök jol lefogyott javicsd ki légyszi:)

dafi723 2008.11.14. 21:10:24

úgylátszik a DJ-k hízósak. példa erre Linkin Parkból Mr. Hahn :D

* mino 2008.11.14. 23:22:22

jaja jó képek kösz bár már megnézegettem miket tettél fel indára:D ha már így itt van JD akkor a kornról csak annyit hogy véleményem szerint elég szarok mióta head nincs köztük viszont head albuma elég jól sikerült szerintem (save me from myself) meg a black light burns is elég jó (wes), meg mintha úgy hallottam volna hogy most munkynak is van valami lemeze na azt még nem hallottam de kíváncsi vagyok

BizKoRn 2008.11.15. 13:48:09

azt még nem halhattad te sem mert nem jelent meg:)
de a KoRn szerintem jo Head nélkül is bár tény ugy volt jobbb

freddyD 2008.11.15. 15:52:38

@ * mino
Ne leskelődj :P
süti beállítások módosítása