HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LB Történelem (2005 - ) 1. rész

freddyD 2008.09.23. 10:34

Szóval a banda kiadta a "The unquestionable Truth (Part 1)" EP-t és a rajongók végre kárpótolva lettek. Sokat ígérgetett a banda, szinte semmit sem nyilatkozott. Miután Mike Smith részt vett a "Results May Vary" albumon és az azt követő turnén, valamiért már nem volt a bandában. freddyD: mike A miértről azóta sem nyilatkozott senki semmit, amit én nagyon sajnálok, mert szerintem nagyon jó gitáros volt és szimpatikus fazon. Láttam élőben is az itthoni koncerten. Mindenesetre Wes Borland újra a bandában volt. Én nagyon nem örültem neki, mert már előre tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége.

freddyD: lb 2 1024

Zeneileg nem lett igazam, mert a "TuT(p1)" eszméletlenül jó és őszinte lemez, de emberileg megint alkotott egyet. Veszekedések közepette megint elhagyta az együttest. Egyszerűen nem bír meglenni Fred Durst-el.

Wes rohamtempóban inkább saját bandájával foglalkozott és pár nyílvános ide-oda üzengetés után, nagyjából kijelenthető, hogy csúnya játékot játszott. Wes Borland mindenképpen egy saját együttest akart és ez meg is valósult: 'Black Light Burns' névvel. Csak nem volt lemezszerződésük és ez volt az egyik alapfeltétele, hogy visszatérjen a Bizkitbe. Kap egyet. Meg egy jó kis promó sem ártott, mindenesetre a BLB kiadott egy albumot, meglehetősen "Nine Inch Nails" beütéssel. A lemez nem lett sikeres (ez igazából elmondható az összes korábbi Wes Borland szóló-próbálkozásra is), de persze hangozatta is, hogy az nem számít. Friss infó, hogy időközben Wes Borland a Marilyn Manson gitárosaBizonyíték, Bizonyíték 2 . Mansonnak nem árt mondjuk Borland kreativitása, mert az útóbbi években rettenetes zenét adott ki... Az más dolog, hogy MM talán még Fred Durstnél is nagyobb vezéregyéniség, szóval ha egy Wes és Fred nem bírt meglenni egy bandában, egy ilyen zsarnoknál végképp nem fog. De ne legyen igazam. Addig sem foglalkozik a Bizkitte. Hogy ezt miért mondom? Majd még kiderül...

Eközben a Bizkit gitáros nélkül elkezdett punnyadni. Mindenki saját dolgokkal foglalkozott. De erről a következő részben...

Címkék: történelem

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr16677204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nahol 2008.09.25. 21:03:04

hello!

én nagyjából 2000 óta vagyok LB rajongó(illetve már nem nagyon hallgatom, de régebben nagyon sokat ment) és mindent hallgattam, szerettem amit csinaltak. a koncerten is voltam és nekem tetszett. viszont, wes nélkül nem kell:) nekem mindig is ő volt a kedvencem, lehet hogy az életben egy szemét alak, avgy éppen nem korrekt, szal egy elviselhetetlen alak. bár a bandás képekből, meg pár interjúból az jött le hogy iszonyatosan jóban vannak freddel. én sajnálom, hogy összevesztek, vagy akármit is csináltak és nem vagyok benne biztos, hogy a bizkitnek kell folytatnia wes nélkül...szerintem annál amit eddig elértek többet nem fognak és a minőség se marad, nem hogy nő:)

hello, aztán take care! (még nyitsz pár blogot és beleőrülsz:))

freddyD 2008.09.25. 21:30:03

Helló

Nem vitás, Wes egy roppantul tehetséges zenész, de azért nem pótolhatatlan. A "Results May Vary" albumon ő ugyebár nem vett részt és szerintem az (is) rendkívül magas színvonalú. Tény, hogy nincsen rajta nagyon sok slágergyanús dal, de mint összhatás és zenei érettségileg nagyon ott van.

Ha elérkezik odáig az "LB történelem" rovatom, elolvashatod, hogy valószínüleg ki lesz az új gitáros ;)

Remélem azért követni fogod a blogot, hátha újra fel tudom kelteni az érdeklődésedet. Minden fanra szükség van :)

süti beállítások módosítása