HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Banner

freddyD 2008.09.23. 10:57

Aki esetleg tudja, hogyan lehetne eltüntetni a feliratot a bannerban, az jelezzen. Mert ami itt van, az nekem magas. Másik blogomnál nem én intéztem sajnos.

Megoldva :)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr13677236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sheela567 2008.09.23. 13:46:44

Első bejegyzés? Már egyből 4 van ;)

Ha visszatér a banda, akkor Te a hír óta extázisban lehetsz ! :)

Dave 2008.09.23. 15:54:40

Milyen feliratot? Az egyik a képhez tartozik,a másik meg az admin/beállításokban van beírva hogy mit írjon oda ki. Töröld ki ha nem akarod h ki legyen írva. Ha meg félreértettem akkor légyszi fogalmazd meg máshogy mert szerintem tudnék segíteni :D

Crash 2008.09.23. 17:24:21

Áá nem hiszem.
Szerintem azt akarod megoldani, hogy olyan legyen, mint az RPCJ blogod-é nem?
Na akkor figyelj :)

#pageHeader A
{
display: block;
width: 750px;
height: 255px;
background: url(limpbizkit.blog.hu/media/image/ujfejleckep.jpg);
background-repeat: no-repeat;
}

#pageHeader A SPAN { display: none; }

ezt másold ki (ctrl+c)

menj be a a blogod megjelenítés fülére, a jobb oldalon (saját sablon oldal) abban a css szerkesztése-ére és keresd meg a "Page Header:" nevű ablakot.

Itt a szöveg fölé illeszd be amit az előbb kimásoltál, és írd át a kép nevét (ujfejleckep.jpg) a tiédre.
(tehát ez a vérben ázó limpbizkit szöveg-kép feltöltési helyét kell itt megadni, de gondolom ezt tudod)

Ha ez megvan, az eredeti (tehát az ami fölé beillesztetted ezt) #pageheader tulajdonságait cseréld le erre:

#pageHeader {
padding: 0px;
background-color: #FFF9B9;
border-bottom: 1px solid #FFA442;
}

HA EZ megvan. mentsd el ("elküld" gomb), mert itt már befejezted a dolgod.

Menj vissza a "Megjelenítés" fülre és most a "Sablon szerkesztése" gombra kattints rá (aminek ez az ikonja )

itt az 5. 6. 7. sort - ami rendszerint ez:
div class="notes">

- töröld ki, és illeszd be helyette ezt:


mentsd el (elküld) és kész is vagy :)

Kissé hosszúnak tűnik, de igazából csak pár lépés az egész.

Így jó? :D (lépésről-lépésre írtam le)

Crash 2008.09.23. 17:32:31

Valamiért kihagyta ezeket:
*aminek ez az ikonja: < / >
*itt az 5. 6. 7. sort - ami rendszerint ez:





- töröld ki, és illeszd be helyette ezt:

Crash 2008.09.23. 17:43:23

Már megint kihagyta :S
Elküldtem e-mail-en a normál változatot.
ezt meg felejtsd el :D.
(citromail-ről egy "BANNER!" című levél)

freddyD 2008.09.23. 19:34:04

Meg tudnád légyszi csinálni nekem a bannert? Próbáltam úgy csinálni ahogy mondtad, de nem jött össze.
A neked írt e-mailemet állandóan visszakapom

Crash 2008.09.23. 21:51:31

Küldtem válaszlevelet, de most meg nekem csinál úgy mintha nem kaptad volna meg ;|
A lényeg hogy az a gond, hogy a sablonhoz Admin hozzáférés kell (ne kérdezd miért)
így annyit tudok tenni, hogy:

- Skype-ra mondassz nekem 1 időpontot, és bő 5-6 perc alatt kész

- Csinálok egy kép-összeállítást a cseréről vagy SnagIt videót és felteszem
szerinted?

freddyD 2008.09.24. 08:24:14

Átraktalak admin státuszba

Crash 2008.09.24. 14:48:03

Egyébként ezt én se tudtam eddig, csak utánanéztem. Megcsináltam a blogomon (nekem is jobban bejön ez) és akkor írtam le. Olyan megkönnyebbülés hogy sikerült :). Nem tudom hova fordultam volna ha elrontom s nem bírom vsszaállítani =) Mert ugye mikor lecseréltem a kép-link kódokat, előszőr kerestem a képet és nem találtam... aztán jöttem rá hogy fent van csak "blueskyback" néven.

freddyD 2008.09.24. 15:53:45

Köszi szépen! Nagyon rendes volt tőled
süti beállítások módosítása