HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Limp Bizkit - Gold Cobra zenevideó

freddyD 2011.06.23. 07:29

Belegondoltatok, hogy a Behind Blue Eyes óta ez az első hivatalos és rendes (nem összeollózott, vagy élőben felvett) zeneklip? 

Címkék: klip új album gold cobra

50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr993007728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.06.23. 08:26:44

Nekem tetszik. Látszik,hogy poénosra vették az igaz, de ettől függetlenül egész jó :) De az a bikinis csaj szerintem is kínos...

korogyi 2011.06.23. 08:28:14

Wes az elején :DD A végére egy kicsit sztem ellaposodik a klip, de egyébként nem rossz.

matheusthemaggot 2011.06.23. 08:49:29

Sztem b*szottjó! Új kedevencem a Boiler klippje után! Nagyon sokszínű. És jó látni, hogy Wes is jól érzi magát Fredékkel! Így tovább!

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.06.23. 09:01:45

Freddy itt az élménybeszámolóm! (pont ma romlott el a mikrofon szal telefonnal kellet fölvennem XD)

indavideo.hu/video/Limp_Bizkit_-_Elmenybeszamolo

gosford 2011.06.23. 09:53:41

haha bírom hogy egy percig se veszik komolyan magukat, már várom a "hát ez tök komolytalan klip, csöcsök, meg sárga lambo, meg gördeszkás, meg hátracsapott piros sapka, hát hogy lehet ezt komolyan gondolni?!" megnyilvánulásokat, egyébként IndyWes <3 Jól láttam hogy Anna is megugráltatta a melleit? ;D
amúgy csak a vágást érzem kicsit ergyának, dehát ez tényleg mell...ékes. :D

Hotride 2011.06.23. 10:01:20

Lazák még mindig, de tőlük ez hiteles :) Illik hozzájuk a klipp, menő mint a limpbizkit :D

gosford 2011.06.23. 10:04:36

valamint, szerintem ha bárki végigégnéz rajtuk most a klipben, látványra és hangzásra teljesen ott tartanak mint 2000-ben. Sam is mintha ledobott volna jó pár kilót.

S0und 2011.06.23. 10:07:31

Elég ócska. Fogták a kalapot, dobáltak bele csöcsöket, picsákat, sportautókat, deszkást, végére meg magukat.

Ócska, ócska, ócska. :(

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.23. 10:07:49

hogyhogy nincs fent youtube-on?

freddyD 2011.06.23. 10:11:22

@S0und: Részben igazat adok neked, ugyanakkor mondjuk a Break Stuff videóban mi volt? Gördeszka, sztárvendégek, turbós vágás, toporzékoló emberek. Mégis egy (szerintem) instant klasszikus született akkor.

@Chinook: Jó kérdés, én este azért feltöltöm majd indavideóra

@gosford: Jaja, Sam nem is keveset. Tőle szokatlanul sokat hülyül is

A klip az őket utálóknak pont pofájukba nyomja mindazt, amit utálhatnak rajtuk. Ezért írtam azt, hogy szerintem már már provokálnak is ezzel a klippel

CosmoBacsika 2011.06.23. 10:51:32

@freddyD: Sajat velemenyem az h sajnos ez borzalmasan szar. Latszik h sajna semmi love nincs a dolog mögött. Lehet h a break stuff klippjében is hasonlo dolgok voltak, viszont abban volt ötlet, profi vágás, humor, ki volt találva, és jól kivitelezett volna.

Ez borzalmasan gagyi, rossz a vágás, rosszak a beállítások, konkretan egy garázsbanda szokott ilyen klippet csinálni, egyszeruen latszik h a produkcio mogott mar nincs ott az a csapat a 2000-es evek elejen ott volt.

Ennek ellenere egeszen jora sikerült az album

Flexoris 2011.06.23. 11:10:36

Sziasztok! Hozzászólóként új vagyok de már évek óta követem a blogot.
A dal szerintem egy erős 4es, de klip mocskosul el lett cseszve. Abszolút fantáziátlan, mintha egy werkfilmből vágták volna ezt a végleges (?) verziót. A csajok seggén és Fred középső ujján kívül sok számomra nem maradt meg a klipből. Itt volt az ideje egy új klipnek, na de nem ilyennek.
Imádom a bizkitet, de azért elfogult nem akarok lenni.

freddyD 2011.06.23. 11:14:51

Belegondolva mennyivel ütősebb lett volna (ha már van Indiana Borland) ha ilyen szándékosan B kalandfilmet csináltak volna, ahol az aranyozott cobra szobrot kell megtalálniuk.

Tehát egy sztoris klipet, ilyen random vágáshalmaz helyett.

traktorbelso 2011.06.23. 11:19:17

@CosmoBacsika: anno a rollinnal már bezsebelték a legköltségesebb klipp díját. Ha valaki, akkor ők igazán tudhatják megéri-e több pénzt költeni erre...

btw szerintem is lehettek volna ötletesebbek/változatosabbak.

Az egész klipben Wes a legjobb, főleg 44-45 secnél :)

gosford 2011.06.23. 11:29:09

nem tudom hogy mennyi volt a költségvetés erre, de szerintem inkább az idő volt kevesebb. amennyit tököltek az album körül a kiadóval, gondolom ha előbb megegyeznek, lehetett volna kicsit jobb is. a turné is itt volt már a nyakukon, plusz azért kiderült hogy fred csinált mindent, satöbbi.

ha lenne az éterben még akár egy normális zenei adó, akkor lehet hogy húznám a számat, de ez 2011-ben elévült dolog. valamint még egy személyes vélemény: a rollin' hasonlóan "igényes" no story, a technikai megvalósítás mentette meg talán az egészet úgyahogy.

nem vagyok elfogult, sok minden persze nekem se tetszik de ne legyetek már szigorúak ennyire, elég ránézni az arcukra, egy percig se gondoltak komolyan egy képkockát se, mármint mért is lehetne komolyan gondolni bármit is egy gold cobra c. számhoz? :D

Flexoris 2011.06.23. 11:38:12

szigorú? ugyan már :) az lenne a szigor ha valaki szidni merné a limpet, péklapáttal verném tarkón az illetőt. Simán csak laposnak tartom a videót ennyi év várakozás után... A csajos vonulathoz csak még annyit, hogy a jó csöcsök és seggek időtlenek,kortalanok :P :D

gosford 2011.06.23. 11:51:47

@Flexoris: a szigorúság és szídás azért nem feltétlen ugyanaz. ;) csak annyit akartam mondani, hogy a _legtöbb_ klipjük a fílingről szól, jó operatőri munkával és vágással. nookie? break stuff? rollin? the truth?! de akár a my way is, emlékezzetek csak hogy kezdődik. ;)

igazából valószínűleg mindenki többet vár és épp ezért csalódik nagyot. az lb-nek 2011-ben már nem arról kell(ene) szólnia, hogy folyamatosan játszák az azóta amúgyis elhalálozott mtv-n, vagy hányásig vizezett viván és társain. nagyon jól tudják ezt ők is. ;) jó koncertek kellenek, jó fesztiválok kellenek, meg amúgyis, dobjátok be az autóba a lemezt és döngessétek át a körúton, esetleg kergessétek az őrületbe a nyugger szomszédokat, vagy nyomjátok rá ipodra és mehet a kickflip. ;)

Limpeti 2011.06.23. 11:57:28

Szerintem leszarják a videót, csak "összedobták" hogy legyen valami, kevés költségvetésből. Gold Cobra sztoris videó zsírabb lett volna, de nem biztos hogy megéri a befektetett időt meg pénzt, kicsit haldoklik ez a klippes vonal..tényleg nincs normális zene tv. Ezeken a szarokon meg ne is adják inkább :)

Loverman 2011.06.23. 12:02:09

Shotgun-hoz lehetett volna gci jó klippet csinálni. Én már elképzeltem hogy mennek a puskával és lelassított golyó...fejbelőnek minden kis faszt stb :D De tényleg a zene meg a koncertek a lényeg, már nincs akkora jelentősége egy klippnek sajnos.

Chris.Dywant 2011.06.23. 12:02:47

egy kérdés.
csak ehhez a számhoz akartak videót csinálni?:D

freddyD 2011.06.23. 12:04:53

@Chris.Dywant: Nem tudom, de tekintve, hogy végig turnézni fognak egy ideig, nem hiszem, hogy megint nekiállnak valaminek. Max ilyen turnéfelvételest. A Walking Away-hez illene is egy ilyen montázs

Chris.Dywant 2011.06.23. 12:08:05

igen esetleg még én is arra gondoltam :D
de a Walking Away-nél még olyan Boiler-esre lehetne venni a figurát :D
a Douche Bag kilőve :D... a sok fuck-t nem győznék cenzúrával :D

gosford 2011.06.23. 12:13:45

@Chris.Dywant: azt hiszem így már érthető hogy mért nem ez lett a single. :D

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.06.23. 12:14:32

hát igen ebben van minden amit utálni vagy szeretni lehet
jó lett de nekem nem ütött nagyot, a poénok jók meg minden de ilyen olcsó dolgokkal megtölteni egy klipet...
pl ahogy freddyD mondta valami sztorit is beletehettek volna, így meg csak egy hülyülős klip lett
de azért csak jó lesz a sok szemét klip kötött ezt látni a TVben

Hotride 2011.06.23. 12:43:04

Én is ezt mondom hogy a nagy semmi után szinte csoda ami van. Klip, album, turné, újra qva jó limp rajongónak lenni :D LBF Imádom ezeket a faszokat :D

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.06.23. 13:10:38

Szegény John Otto megint alig van benne a klipben :( de amúgy állat. Remélem a következő klip az Autotunage, ha abból is ennyire kihadják beszarok...

Chris.Dywant 2011.06.23. 13:35:51

@Hotride: eddig is jó volt Limp Bizkit fannak lenni :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.23. 13:53:34

@RayLuzier: a bokája elég sokszor benne van :D

Gobiakos 2011.06.23. 14:49:56

Gyerekek, ez állat jó! Totál lazák, viccre veszik az egészet, szeretik, amit csinálnak és ennyi! Az új síszemüveges Bizkiettes királyság, koncertre velük! :-D
Dugjuk meg a Lambo első fényszóróját, majd pedig hemperegjünk mellette, frenetikus! X-D

dafi723 2011.06.23. 15:14:54

A földön nincs még egy ilyen zenekar! Menők, lazák, viccesre veszik és nagyon tudnak zenélni! Ilyenek voltak és ilyenek is maradtak!

Fred kicsit leégett... :D :D

gorre126 2011.06.23. 15:21:42

Szerintem meg... Kapjátok be! XD
Kurva jó klip, humoros, másra nem is számítottam, hanem pont valami ilyesmire, nem értem miért vártatok itt ilyen nagy Indiana Jones filmet, meg hasonlókat, így jó ahogy van, más már nem is kell, csak egy jó nagy koncert Mo.-n, azt kész... Shoot All Haters!

Abri55 2011.06.23. 15:26:59

hát nem tudom... nem szeretem mikor csajokkal adnak el klippeket, ugyanez volt a sonic syndicate-nél is csak ott azért még keményebb volt (video.jampo.com.ua/10780.htm). A csajos, és a fele önmutogatás helyett csinálhattak volna valami rövidebb story-t inkább. na mind1. Minden esetre jó végre klippet látni tőlük. Wes robotmozgása kifejezetten tetszett :D

krueger/Csimpifon · http://puruttya.blog.hu/2009/08/19/adakozz 2011.06.23. 17:23:41

El sem hiszem, hogy végre elkészültek...komolyan mondom..imádom a basszt amit Sam nyom alatta..megint sikerült egy agyrobbantó hangzást előhozniuk!!:DD FUCK YEA!

LalooBiz 2011.06.23. 18:22:28

Néha már röhögnöm kell azon hogy mennyien panaszkodnak. Hogy miért nem ilyen lett, és hogy miert olyan!!
Miért ilyen lassú, vagy miért ilyen gyors!?!

Emberek, mindenkinek össze kellene tennie a kezét hogy 8 év után újra összeálltak, zenét csinálnak, ráadásul Wes is újra jól érzi magát a bandában és hogy nem egy Thousand Sun szintű lemezzel jönnek vissza a köztudatba!
(na akkor mi lett volna itt.....)

Ennek kellene örülni, meg az új lemeznek, nem rinyálni állandóan.

Ha netalán a walking away-t kiadják klippel abba majd lehet komolyabb történetet belevinni mert ahhoz el is tudom képzelni.
A mostani klipp szerintem pont jó ahogy van, zene jó, a videó nekem pedig tökéletes.

Ja, és akinek nem inge, az ne vegye magára mairől fentebb írtam :)

matheusthemaggot 2011.06.23. 18:38:48

Valaki feltöltené youtube-ra, ha tudja? Mert akkor kitenném a blogomra is (metalworld.blogger.hu), mert ezekkel az embedd szarságokkal nem sokra megyek.:S

matheusthemaggot 2011.06.23. 18:46:20

Ja és még valami a kliphez: igen, jó lett volna a sztori, de egyrészt nem volt idő, másrészt nem biztos, hogy megérte volna a bele fektetett pénzt. Ezt a klippet ők sem gondolták komolyan és nem is akarják, hogy bárki komolyan vegye. Ez így jó, megvan a fíling, vannak benne elcseszett részek, poénok ez csak hülyülés! Különben se várjátok el, hogy még 6 évvel a Truth óta (ami már ugye nem a Starfish volt) berobbanjanak valami Significant-félével. A nu-metal már nem menő, nem is lehet akkorát aratni. Attól függetlenül, hogy nem "menő", én úgy imádom a nu-metalt ahogy van.;)

gosford 2011.06.23. 18:54:01

@matheusthemaggot: van YT-os videó, de szerintem még várj vele addig amíg a hivatalos csatorná(k)ra nem töltik fel, addig valszeg szerzői jog miatt mindegyiket lekapják. :)

freddyD 2011.06.23. 19:12:22

@matheusthemaggot: Már feltöltöttem indavideóra, de még konvertál a hülyéje. Amint kész, felrakom ebbe a bejegyzésbe és leváltom a levetettel

FxS 2011.06.23. 19:34:56

a kommentek masodik felevel ertek egyet. komolytalan es vicces klipp. aki ezt komolyan vette az retardalt. Rollin' ota illene tudni, hogy igyekszenek gunyt uzni mindenbol - ha kell, sajat magukbol is.

u.i. Sam rohadt jol nez ki a videoban; Wes pedig egy allat.

krueger/Csimpifon · http://puruttya.blog.hu/2009/08/19/adakozz 2011.06.23. 19:56:19

www.youtube.com/watch?v=PG-DBy5LQtk
van még pár videó a készítéséről..;) talán még én is visszatérek FreddyD ..:)

freddyD 2011.06.23. 21:49:55

Na, feltöltöttem a saját verziót. Ezt biztos nem szedik le

freddyD 2011.06.23. 22:07:16

Nálatok is szaggat az amit feltöltöttem?

freddyD 2011.06.24. 07:14:33

Indavideós mellé odaraktam egy Youtube-osat is, bár azt biztos pikkpakk leszedik majd

Bizkit23 2011.06.24. 23:33:59

A klipp nekem is tetszik, de főként maga a szám, de azért remélem ennél vmi komolyabbat is összeraknak majd:D Azért érződik mennyire kivan a f*szuk már nekik is a mai szennyekkel, és ez tetszik külön, nemhiába mutatja Fred annyit a középső újját finom utalásképpen:D Az meg hogy a behind blue eyes után ez az első, hát eszméletlen belegondolni..mekkora átok tört meg most minden limpbizkit rajongónál, eszméletlen h ennyi idő után újraéledt minden:)

TBoy15 2011.06.25. 00:03:05

én kb végigröhögtem a klippet.. lazafasza, odabaszok, spontán klipp volt. nekem bejött, nem egy hollywood minőségű 10/10 szám de szerintem a fun level feltolja annyira a mércét h lehet szarni rá minimálisan. röviden: nekem teccett :)

matheusthemaggot 2011.06.26. 11:25:12

Ja, kösz a linket meg a videót. Már kintvan egy ideje a blogomon is. Azóta meghallgattam legalább 25ször.:DD
süti beállítások módosítása