HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Sztornó: Megjelenés most már június 28

freddyD 2011.04.09. 06:01

Hála az égnek csinálhatok új visszaszámlálót... Így lesz 58 napból 79...

Limp Bizkit fans – NEW release date is JUNE 28 !! Had our Interscope meeting today, went amazing. We picked our singles. Time for videos.

 Ha jól értem, akkor a június 7 úgy jött, hogy nem beszélt a kiadóval? Na ne már. De ezen a plusz 21 napon már ne múljon, ugyanakkor ez elég szerencsétlen abból a szempontból, hogy már lenyomnak pár koncertet MIELŐTT megjelentették volna :/

Címkék: hír új album gold cobra

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr482811226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korogyi 2011.04.09. 08:17:47

tavaly a tippversenyen június 28-at tippeltem, de azt nem írtam hogy melyik évben :D anyway, most már kibírjuk ezt a pár hónapot

lars 2011.04.09. 08:39:31

Apa,kezdődik............

vincanity 2011.04.09. 08:54:08

Hát én számoltam a napokat, most meg jön ez ... készvagyok.....

Abri55 2011.04.09. 11:07:38

szánalmas... nem lennék meglepve ha nem júni 28-án jelenne meg

FxS 2011.04.09. 11:35:25

@Abri55: a "kulturaltabb reteg" ismet lanzong es uzeni, hogy valogasd meg jobban szavaid

vegre videoK(!) is szoba kerultek :D
az tenyleg kar, hogy ekkorra mar turneznak

korogyi 2011.04.09. 11:43:09

Én biztos vagyok benne h azért 28-ára időzítik, hogy a 29-én kezdődő VOLT-ra kész legyen, ahol ők lesznek a meglepetésvendégek :D

Limpeti 2011.04.09. 11:49:11

Ezen már én felröhögtem :P Egy qva megjelenési dátumot nem tudnak normálisan tutira lefixálni. Nem mint ha számítana az a pár hét, de akkor minek hirdetik ki addig ? Mint ha direkt hülyét akarnának magukból csinálni :D

gorre126 2011.04.09. 12:23:40

Beszarás... Legalább adjanak ki valami videót, de hirtelen, mert nagyon pipa vagyok...

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2011.04.09. 12:36:29

anno a 2021-es dátum nem kamu volt.Ezt fogják csinálni egészen 2021-ig:D

GoldenPuffs 2011.04.09. 13:25:20

szánalmas ez az egész....

GoldenPuffs 2011.04.09. 13:27:59

aztán a végén kiderül hogy áprilisi tréfa az egész album és 2021 be meg kijön 2 szám xD

freddyD 2011.04.09. 14:42:24

Nyugi emberek. Ez a 3 hét már semmit sem oszt szoroz. Azonban ha megint eltolnák a megjelenést, az már komolyan szegénységi bizonyítvány volna

Kelnor 2011.04.09. 16:33:17

Aztán klip mér nincs má? Ha tényleg nyár elején kijön a zanyag, akkor már minimum forgatniuk kellene...
Áh, nekem is van egy olyan érzésem, hogy nem lesz semmi az egészből :S :D

Csődör Johnny 2011.04.09. 17:31:37

amazing azt is jelenti, hogy nem 8 számos album lesz, ugye ugye ugye?

Loverman 2011.04.09. 17:46:11

Én is erre gondoltam, hogy változott a koncepció is, lehet több szám lesz rajta..reméljük.

Abri55 2011.04.09. 20:31:25

@FxS: igen igen igen erre a reakcióra vártam "mr kultúra" cask mert csöpp iróniát véltem felfedezni az írásodban ;). válogassam meg a szavaimat? :D 10 szót írtam le, ebből is egy a "szánalmas" jelző lehetett a legdurvább, de nyugodtan oktass ki, mert itt mindenki csak ezt tudja ne haragudj, hogy már nem tudok hinni ennek a megjelenési dátumnak, bocsánat, hogy már 1 éve ígérik jobbra balra... minek adnak ki megjelenési dátumot ha utána úgyis megváltoztatják, ezért is írtam, hogy nem lennék meglepve ha... nem kell ez a kioktató hangnem mester. nyugodtan védheted őket, engem nem érdekel.. két különböző ember vagyunk én már nem tudok hinni ennek a dátumnak, ennyi... legközelebb inkább ne vedd a fáradtságot, hogy te legyél az első aki kritizál egy szó miatt, ami még csak nem is volt olyan hű de kemény ;) csak néhányan (mint pl. te) szeretnek fontoskodni itt az interneten, ha már az életben nem sok mindent értek el :)

gosford 2011.04.09. 21:18:35

arra nem is gondoltok hogy pozitív dolog miatt tolták el pár héttel a megjelenést?
whateva.

gosford 2011.04.09. 21:19:55

@gosford: ... arról nem is beszélve hogy Fred ezeket le is írta a fentebb említett mondatban, de mindegy is. haters gonna hate.

FxS 2011.04.10. 22:50:30

@Abri55: mar untam vegigolvasni a kommentedet. mi csak okoskodni es teged kiokatatni tudunk - legyen; viszont te csak arra vagy kepes, hogy minden bejegyzest es minden 'kulturalt szemelyt' leszanalmasozz

@rollerpig: szerintem a 8/11 marad (a kiado valoszinu tartja magat a dupla bevetel strategiajahoz) de az 'amazing' arra utalhat, hogy talan ok valasztjak ki azt a 8/11 szamot (esetleg az elso single-t is)

Csődör Johnny 2011.04.10. 23:03:39

nemtom, én valahogy a dupla albumokkal nem vagyok megbarátkozva, system és az rhcp duplája is visszaesés volt (szvsz) meg most hirtelen nem jut eszembe még, de valahogy felhigul az album és 1 jo korong helyett kapunk 2 közepeset, ezáltal az összkép is rosszabb lesz. Inkább legyen olyan 12-13 (teljes értékű)szám, de azok ütősek, ami meg kimaradt az rámehet a single-kre, vagy bonusba.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.04.11. 08:56:48

látom megindult a filozofálgatás, hogy vajon mit is jelent az az "amazing" :D

nos, szerény véleményem szerint az égegyadtavilágon semmit se. szerintem egyszerüen csak gördülékenyen ment a megbeszélés és nem kezdtek el vitatkozni a már megbeszélt dolgokról ;)

@Abri55: te meg az eddigi hozzászólásaidból meg kb önmagad paródiája vagy, de semmi gond :)

redzsi 2011.04.11. 13:11:33

@Chinook: Helo. Bocsi de én Abrinak adnék igazat. Mindannyiunk szereti a Bizkitet és igenis ha ennnyit hülyítik az embert, akkor van miért degradáló jelzőkkel illetni SZERETTETT bandánkat. Erre van ez a fórum, és örülök neki hogy nem szarja le a banda tevékenységeit, hanem febassza a z agyát azon hogy vár valamire amit nem kap meg, pedig már több mint egy éve igérgetik. Igenis ilyenek az igazi fanok. Fikáznak mint állat de csak azért mert várja ugyanazt amiért te is tűkön ülsz. Hát tényleg őt kell oltani?

gosford 2011.04.11. 14:17:34

@redzsi: én értem mindezt de mért kell szuperzenzitívnek lenni? egyáltalán elolvastátok mit írt fred vagy csak annyit láttok hogy x _héttel_ (és nem évekkel pláne évtizedekkel) csúszik a kiadás?
egyébként persze mindenkinek egyéni joga mocskolódni, én meg mondjuk úgy érzem, hogy nekem meg egyéni jogom ezt kurvára unni. nem kell mindent lenyelni a "SZERETETT bandától", meg elviselni, meg mittudomén, de ha ennyire bántja itt a többséget ez akkor addig fogja a billentyűzetet és rakja el a szekrény mélyére, majd emelje fel a fenekét és szedje le a polcról más banda más cd-jét, tegye be a lejátszóba és relax. neki is jobb lesz, nekünk is. ;)

Abri55 2011.04.11. 15:23:50

@gosford: Az oké hogy egy-két hétről van szó, de már így is eleget késtek... ez az egyik... a másik az hogy nem értem hogy itt miért lettem közellenség. Azért mert azt írtam hogy szánalams? mert ha azt írtam volna, hogy : "Na elmentek az anyátok redvás kóchengeres szaros húgyos picsájába ti kamus gecik..." akkor azt mondom jogos amit írtok, hogy fogjam vissza magam és válogassam meg a szavaimat... de hogy a "szánalmas" jelzőre ilyet beírni. Ez meg titeket jellemez, hogy egy 10 szavas bővített mondatot képtelenek egyesek értelmezni :) no sebaj, vannak akik értették a mondanivalómat (redzsi) (Y)

gosford 2011.04.11. 16:38:41

@Abri55: senki nem gondolja hogy közellenség vagy, csak páran nem értjük a folyamatos negativizmusodat. igen tudjuk, csúszik a lemez még pár hetet, fred titokban gyerekgyilkos, a többiek meg az olasz maffiának dolgoznak ;D, de a fanyalgás helyett mostmár nem lenne illendő örülni annak hogy a célegyenesben vannak, kiválasztottak a single dalokat valamint lesz(nek) video(k) is? engem csak az zavar, hogy ezeket az információkat az ide kommentelők 95%-a magasról letojta/el sem olvasta/fel se dolgozta, csak már azonnal "szánalmas hogy megint csúsznak, úgy se jelenik meg soha a lemez" ment, holott pont az ellentétéről volt szó. tényleg írhatnám én is, hogy egy x szavas bővített mondatot nem tudtál/tudtatok sokan értelmezni, de nem kenyerem a személyeskedés.
én örülök hogy pozitiv lecsengése lett a kiadóval való viaskodásnak, így mégjobban várom a lemezt. ha nem jönnek hazánkba, megyek bécsbe. a negatív kommentelőket meg itthonhagyom ;P

Loverman 2011.04.11. 18:14:59

Engem is ez a szuperintenzívség zavar. Valaki beír 1 mondatot ezzel kapcsolatba az teljesen jó, de minek regényt írni mindig ugyanarról? Meg ez az egymás húzása...de hülye aki belemegy,csak kár h szétcseszitek a fórumot..

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.04.11. 18:24:20

@Loverman: inkább az a kár, hogy nincs forum, pedig én javasoltam egyszer ,hogy legyen ;)

Hotride 2011.04.11. 18:43:14

@Loverman: Jól beszélsz, ha így beszélsz :P

korogyi 2011.04.11. 19:16:17

@Chinook: az sztem is jó ötlet :)

gosford 2011.04.11. 20:00:56

@Chinook: hogy legyen mit ténylegesen szétcseszni? ;D just kiddin.

gorre126 2011.04.11. 22:30:48

Minek fórum, itt a híreknél is ugyanúgy lehet beszélni

GoldenPuffs 2011.04.14. 19:25:31

Hallgassátok az új Korn Feat Skrillex Számot
iszonyat jó nincs 1 órás ( 2011 04. 14. 19:24)

www.youtube.com/watch?v=6unb-nuVG8A

GET UP!!!!

cikk_ www.spin.com/articles/premiere-hot-korn-track-feat-skrillex

korogyi 2011.04.15. 18:14:08

@GoldenPuffs: Skrillexet is szeressük, Kornt is szeressük, ezt a számot is szeressük! :D

GoldenPuffs 2011.04.15. 22:03:53

@korogyi: én is ezt mondom :) fő a változatosság
:P én nem istudnék egynél leragadni :P mindig mást hallgatok
skrillex az eggyetlen dupsteppes aki bejön zeneileg:P

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.04.16. 12:27:49

@GoldenPuffs: sztem borzasztó ez a szám...
A Korn se tudja mit kezdjen magával,komolyan...

hptr 2011.04.17. 20:11:38

@The Glue: Igaz, de ők legalább mindig valami újjal próbálkoznak. Aztán vagy bejön az embereknek, vagy nem. Nekem tetszik ez a szám egyébként.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.04.17. 20:17:48

@ufig: Csak nem értem őket.A SYOTOS albumnál elmentek ilyen elektros irányba,aztán az untitelednél már megjelentek ezek a "visszafogottabb" számok (pl.Kiss,Hushabye),majd a Korn III-nál számomra érthetetlen módon csináltak egy óriási hátraarcot.Na mind 1 én nem értem őket.
süti beállítások módosítása