HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Minek próbálkozzanak párizsban?

freddyD 2010.09.13. 21:05

Címkék: élő

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr362293942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abri55 2010.09.13. 21:19:18

Most így hirtelen nem értem címét a cikknek:D de jó... Élőben baszott jó ez a szám...

BizKoRn 2010.09.13. 21:20:43

számomra ez még mindig nem Bizkit szintü nota sokszori hallgatás és a tömeg zuzására sem változik a véleményem!
viszont!! sokkkal ezerszerszer jobb mint az ujjjj fos Linkin:)

freddyD 2010.09.13. 21:39:23

@Abri55: Esetleg mert Why Try a dal címe? ;)

mealanight 2010.09.13. 21:45:05

@BizKoRn: Az biztos. Szegény Linkinék kapják most az ívet, meg a negatív kritikát mindenfelöl. Direkt olvastam számtalan honlapon a kritikákat, megjegyzéseket az ATS-re és hát igen nyomniuk kell a marketinget h ne ássák el öket.
ON: Mióta megvan mp3-on a vájcsráj azóta mindennap meghallgatom minimum 2x, nekem sem a kdvenc lb dalom, de ha odaér a tracklisten, nem nextelem.

Csődör Johnny 2010.09.13. 22:12:17

nem szar, de tényleg hiányzik a számból valami plusz, ami a régi nagy slágerekben megvan, ezt éreztem koncert alatt is

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.09.13. 23:04:53

Tetszik a dal, de ha lesznek koncertfelvételekből összevágott klipecskék, akkor Fred dobjon be valamit a "bokáig érő vízben tocsogok deszkáscipőben" style mellé. :D

Az album megjelenési időpontjáról van valami csepegtetés? Kicsit kevéske az infó.

TBoy15 2010.09.14. 03:06:32

@BizKoRn: NNNA AZ TUTI, ÚÚristen mekkora gagyi szar klippjük van.... elnézést de nekem ez már nem is linkin park, nyugottan megdobálhat akinek nem tetszett a kommentem :P

@NY124: hát az LB főoldalon poénból az van kitéve h 2021-ben jön ki az album az új bannerban, de ha azt visszafele olvasod akkor az 1202 vagyis December 2 lenne a megjelenés?? én gondolkodtam rajta ;)

Abri55 2010.09.14. 09:40:52

@freddyD: na baszki:D:D:D:D jól van már értem XDXD

Mellesleg remélem nem december 2.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.14. 14:10:52

@asszem!!: nekem sem a best LB dalom ,de én se pörgetem tovább a zenelejátszómba :P
@NY124: az előző hír kommentjébe volt németül h még a maxi megjelenésének az időpontja sincs meg (nemhogy az albumé...)

BizKoRn 2010.09.14. 14:58:35

freddy csinált 1fasza kibeszélöt a fos uj linkin album kapcsán és meg is mondja a frankot és 1et is értek vele és az ott hozzá szolokkal!
ez volt életem elsö park albuma amit meghalgattam és ki is töröltem a faszba!magam sem hittem h 1szer ilyen leszz de megtörtént:)én kurvára nem tudom bánni mert1rakás szar jobbb volt mint az!
blogolkodom.blog.hu/2010/09/13/linkin_sivatag

ez a Bizkit nota sokkal jobb pedig ez se jo!mondjuk meg öszintén szar:)hiányzik belöle a Limp érzés!ilyet szerintem bárki tud csinálni aki akar!ez nem Fred szintje!lehet a gitár neki kurvára bejön de akor a szöveggel van a baj!vagy ép forditva nemtudom!de olyan unalmas h bealszok rajt!
bocs attol akinek ez a kedvence de nekem meg ez a véleményem tehát nem kérek oltásokat ez nem a csicskaavato:)

Limpeti 2010.09.14. 19:49:15

freddí kritikájába a legjobb szöveg ez volt : A gitárosok nem panaszkodtak, hogy "Figyu? Mi mikor csinálhatunk valamit?" vagy a dobos nem szólt, hogy "A szintidob tényleg ennyivel jobb nálam?" :D :D

Szerintem már az első albumuk is elég műanyag volt a bizkithez képest. De az a durva hogy ez még egy pop albumnak is irtó gyenge. Milyen irány ez? Semmibe vezető..régóta csak a nevükből élősködnek,de itt vége van a bandának.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.14. 20:22:54

@LimPeti: a Guns N Roses rosszabb (mármint ha a nevükből élősködő bandákat vesszük)

BizKoRn 2010.09.14. 21:42:08

csak én nekem uj h lehet chatolni (cset)az lb.com-on vagy most mi van én ma vettem észre nagyon jo magyarul látom amit a spanyolok meg minden nácio ir tök jo zsir:)ott is fikázák ezt a fos linkin albumot:)
mai Barca Messi 3.ik golja fantasztikus volt:)
azér a Guns n Roses és a linkint 1 napon emliteni ezt kikérem magamnak ez kurva erös volt!

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.14. 22:11:41

@BizKoRn: ezt most h érted?

Én úgy gondoltam h ha mmár szóba jött h ha a nevükből élősködő bandákra gondolunk akkor a GnR viszi a pálmát.

Abri55 2010.09.15. 09:34:37

Szerintem nincs gond ezzel a számmal. Az a baj, hogy itt mindenki revolution-t vár. Szerintem mindenki tudja, hogy ez az album, sőt az elkövetkező albumok (már ha lehet ilyet mondani), soha nem lesznek olyanok, mint a bizkit első 3 albuma. És azokhoz képest ez a két szám átlagon felül teljesít. De hát ki mit vár el. Vannak olyanok, akik nagyon kritikusok és még a kákán is csomót keresnek, mindenbe belekötnek, és vannak akik meg örülnek, hogy végre pár új LB szám, és nem veszik észre a hibákat. Én a kettő közt vagyok valahol, és szerintem egyáltalán nem olyan gáz ez a két szám, sőt. Na mind1 ez csak az én véleményem.

BizKoRn 2010.09.15. 14:51:57

sejtettem h erre gondolsz:) DE
ezt majd akkor mond drága barátom ha Ches kilép a Linkinböl vagy vége a bandának tök8 és 30év mulva ujjjá alakitja hoót ismeretlen emberekböl és egy koncerten megtöltenek egy termet min40 ezer emberrel!
na akkor mondom h ok igazad volt!
addig esélytelen;)
süti beállítások módosítása