HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Gold Cobra Infók (Kerrang cikk)

freddyD 2010.07.31. 17:35

Nem találtam róla szkennelt képet, de a Kerrang legfrissebb kiadványában olvasható egy LB interjú, ahol kiderült pár dolog

  • A számok: Introbra, Douchebag, Why Try, 90 to 10, Rock Ship, Brand New Meaning, Shark Attack, Darkside of the Moon, GFY, Venomous (LBGC), Walking Away, Loser, Dance Floor, Back Porch, Angels, Middle Finger, Outrobra
  • A "Loser" című dal mesél pl Fred rövid házasságáról
  • A "Middle Finger" számon szerepel Paul Wall és Mathematics (Wu Tang Clan)
  • Gene Simmons (KISS) dumál valamit az intróban, de ezt már tudtuk
  • Ősszel fog megjelenni a Polydor/Interscope lemeztársaságnál. Hadd ne kommentáljam ezt

Az mindenesetre jó hír, hogy a kezdeti 10 dalocskáról már eléggé feltornászták magukat.

Címkék: hír új album gold cobra

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr142189656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.07.31. 18:27:40

LBGC....beszarás...
olyan komolytalanná teszi számomra..

Gutty 2010.07.31. 18:57:43

SZEPTEMBER!! beszarok... ez tiszta vicc, Hol a "kandikamera"?

Ny3jo 2010.07.31. 19:11:46

@Gutty: nem szeptember, hanem ősz, ami november is lehet ^^

Limpeti 2010.07.31. 19:21:41

Szerintem azért csúszik a cucc, mert nem lett olyan ütős, mint ahogy szeretnék. Próbálják átdolgozni meg dalokat hozzárakni stb..De szerintem inkább várjunk ki, mint hogy kiadjanak vmi szart.

Gutty 2010.07.31. 19:27:02

@Ny3jo: Probálok optimista maradni eme nehéz helyzetben!

Ny3jo 2010.07.31. 19:57:48

@Gutty: én már vhogy nem tudok az lenni. Na jó, elég volt a sírásból =)

Gobiakos 2010.07.31. 20:03:30

@LimPeti: Mióta is modogatjuk azt, hogy inkább várjunk, mint hogy szart kapjunk kézhez?! -.-' Kezd betelni a pohár... X-(

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2010.07.31. 20:51:56

Szerintem nem lesz számotokra ütős a lemez mivel a számok nagy többségét már rongyosra hallgattátok.De ütős lesz mivel ha igaz akkor rajta a két nagy kedvencem:)

hptr 2010.07.31. 21:21:20

Hát én végülis tudnék várni, csak nem örökké... kezd eléggé idegesíteni. Szerintem márcsak az mentheti meg őket, ha egy ütös, igazi ízig-vérig bizkit lemezzel jutalmazzák majd meg a várakozásunkat. Akkor mindenki medbocsájtana nekik :)
Amúgy a három kedvenc együttesemből kettő már kiadta idén az új lemezét (Remember who you are, Diamond Eyes) és egyikben sem csalódtam, márcsak a Gold Cobra hiányzik :)

TBoy15 2010.07.31. 23:49:54

éncsak annyit üzenek a kiadóknak ami a profilképen van. nekem már a tököm kivan a várakozással pedig énvoltam eddig a legtürelmesebb ember.

mealanight 2010.08.01. 02:09:14

hajjaj! Ez így elég tréé! Na mind 1 akkor majd összel jeeeahhh

Kelnor 2010.08.01. 09:10:59

Hát, ha azt nézzük, hogy már több mint 5 éve (!) nincs új anyag tőlük, meg kb. azóta húzódik az egész... akkor elég gáz. :) De ha azt, hogy pl. a Guns legutóbbi albumára 17 évet kellett várni ugye, akkor nem. :D (Csak nehogy ezt is elhúzzák még egy pár évig-étvizedig... :D)

Amúgy már én is úgy vagyok vele, hogy kivárom, aztán kész, addig elvagyok én mással is.

BizKoRn 2010.08.01. 12:37:59

tök1et értek Kelnor!
Guns-t is kivártuk akkor már ez nem lehet gond!KoRn megjelent mi kell még:)ez is meg fog!
félek nem lesz ütös!eddig 1 dal gyözött meg teljesen a többi nekem felejtös!ha azért csuszik h azokat átvariálják akkor huzodjon is el inkább!

gosford 2010.08.01. 13:47:39

lol, azért az a Guns egy vicc, eleve azt a tákolt bandát már sértés GNR-nak nevezni, de sebaj.

LB-vel kapcsolatban meg jólvan, hozzádobtak még pár számot, gondolom Lee még gyurmáz rajta kicsit, aztán csapassuk. Nincs ezzel semmi baj, a srácok tolják gőzerővel a turnét, meg fogják is, sok helyszínen sokfelé. azért mert türelmetlenek vagytok, az albumcsúszás nem = gáz. ;P

Durst Papi 2010.08.01. 20:45:15

így van mami, csiszolgassaák, polírozgassák, aztán majd jön.
a kornról meg... hát ez mind szép és jó, de hiányzik az ikergitár téma, különben nagyon ütne. faszért nemtudnak bevenni valami tagot pengetni, bár szerintem érik hogy head visszatér :D

BizKoRn 2010.08.02. 15:04:32

Hát igen ez a Guns már nem az a Guns de azér valahol Guns még ha nem is lett tul jo az album de szar sem csak más:)
KoRn-ban 2szer annyian vannak már mint régen mégsem leszz már ugyanaz!ne is várja senki!Head-et sem bár lehet1szer viszza jön de szerintem nem!amugy az uj album szerintem zsir lett!
én is Getcha Groove On-nélkül halgattam az albumot1évig aztán rájöttem h jo az a dal:)
aaron lewis nekem is nagyon fog hiányozni az albumrol!
ha még csiszolják az albumot akor rendben van ne is jöjjön ki mert jobbnak illene lenni mint amit eddig hallottam!kéne!
lehet bejön a tippem a szeptember11-el;)

Kelnor 2010.08.03. 10:05:12

Mondjuk a Chocolate Starfish is valahogy ősszel jelent meg anno, október 17-én tán, lehet, hogy pont akkortájt akarják kihozni most ezt az újat is (ami ugye elvileg olyasmi lesz, mint az). :) Mondjuk tényleg jópofa lenne épp a 10 éves "évfordulón" megjelentetni a "folytatást".

Az új Kornba csak belehallgattam youtubén, nem szereztem be, szerintem visszalépés a korábbikahoz képest (lehet hogy égő, de nekem bejött az előző két kísérletezősebb, komolyabb, industrialosabb anyag), nem értem miért kellett "visszanyúlni a gyökerekhez". 40 évesen ez a fajta acsarkodós stílus már kissé fura amúgy is (néhol egyenesen ciki, lásd pl. Jon erőltetett sírását az utolsó szám végén broá), meg nyilván úgyse lesz ez olyan, mint régen, szal felesleges is próbálkozniuk. Azon az úton kellett volna továbbmenniük, amin Head nélkül elindultak, bár ez szvsz...
Amúgy meg állítólag jön majd a Fej új albuma is valamikor az idén, asszem az jobban érdekel, az első is bejött, keresztényesített kornos nu-metál, nem rossz. :))

BizKoRn 2010.08.03. 14:44:32

hát ez is 1 vélemény Kelnor:)

SZEPFIJU 2010.08.06. 21:50:14

@Kelnor: hűt nemazért de ha csokis albumot csinál most a bizkit, ők is visszanyúlnak szoval akkor a te véleményed szerint azis nevetséges lesz!

én is már elég régota várom ezt az albumot és énis úgyérzem hogy foltozgatjak amig lehet.. talán még jó is kisülhet belőle de izlések és pofonok kérdése az egész...a shark attack-et is felkéne tuningolni:D kicsit lagymatag az is.

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2010.08.29. 11:04:55

Amúgy nem úgy volt hogy lesz This is America című szám is?:S Azt hiszem azon vendég szerepelt volna a Staind frontembere.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.08.29. 12:12:11

Aaron Lewis a böcsületes neve :D
Úgy volt h lesz ,de aztán nem rakták rá a Cobrára :S
(SAJNOS)
süti beállítások módosítása