HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Páros Interjú

freddyD 2010.04.27. 08:42

  • Még nincs megjelenési dátuma annak a francos hüllőnek
  • Még mindig dolgoznak a dalokon
  • Még nem választották ki a teljes listát, hogy mik kerülnek fel
  • Wes ötlete volt az album neve

Címkék: interjú

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr341954734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2010.04.27. 09:01:17

azért örülök hogy nem az az első hogy időponthoz igazodunk és össze _kell_ baszni valamit. tessék csak megdolgozni a számokat hogy aztán jól a seggembe haraphassanak, he-he-he ;)

FxS 2010.04.27. 11:28:34

Julius 8 Charlotte, meghalok! Latni fogom oket nyaron. aaaa.... *kiszalad_a_vilagbol*

freddyD 2010.04.27. 12:25:14

Johnnak azért adhattak volna egy széket

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.04.27. 13:58:33

nemtudom, nekem Wes nem hangzik túlságosan meggyzönek, mikor arrol kérdezik hogy miért is álltak össze megint.Persze ö a tégla meg minden....csak valahogy nem érzem hogy ö ezt tényleg szeretné...

nookie95 2010.04.27. 16:26:04

@freddyD: az már drága lett volna, meg amugyis fogynia kell xD

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.04.27. 18:34:43

"best record we've ever made"

CSAK LEGYEN IGAZ!

Chad-Gray 2010.04.28. 13:16:45

szerintem sem lesz a LB-ben Wes sokaig. De reszbol meg is ertem. Tul jo gitaros egy limp Bizkit bandahoz.A truth partban is halalra nyomta a gitarjat illetve kemenyen nyomta Fred meg elrepkedte az egeszet. Azert ha en egy profesionalis gitaros vagyok biztos hogy elvarok tobbet egy enekestol :-( A Black Light burns sokkal magasab szinten van meg ha Wes nem is olyan jo enekes de nagyon jol tudja hogy mit csinal.Remelem fogja fojtatni a BLB-t. Es remelem hogy a az uj albumon mar Fred is fog iparkodni mert ha elrepkedi megint az egeszet akkor nalam mar nagyon lefog sulyedni Fred. De nagyon remelem hogy nemfogok csalodni...

gosford 2010.04.28. 14:48:47

@Chad-Gray: Fred sosem volt énekes lolwut? nem is értem most ezt. elrepkedés? hallottad egyáltalán az első albumukat? ;D

2010.04.28. 15:31:56

@Chad-Gray: mi az, hogy elrepkedés?

az a baj, hogy ha valaki meghallja a Limp Bizkit nevet, mindenkinek automatikusan Fred jut eszébe a balfaszságaival. pedig ő is rendes ember ám, csak csinált pár hülyeséget - hozzátenném, évekkel ezelött.
nem egy operaénekes, ez tény, de a hangja különleges, és annyira passzol az LB zenéjéhez, hogy csak na. és nem csak éneklés terén, pont ahogy gosford is említi, hallgasd meg az első albumot (sezmélyes kedvencem), eléggé odateszi magát rapelésben is. ugyan a késöbbi albumukon lassított a szöveg tempóján, de ettől függetlenül elég sokat tett a bandáért. bár én is Wes-t tartom a banda legképzettebb tagjának, de a többiek is simán profik, csak róluk ritkábban esik szó... sajnos. pedig lenne miről dumálni ilyen téren.
a Wes-szel való konfliktusaik meg azon alapultak általában, hogy Wes és Fred is eléggé erős személyiségek, néha nehéz volt kijönnie a két alfahímnek.

Gutty 2010.04.28. 16:12:51

@Chad-Gray: Hát ennek k**vára semmi értelme nemvolt...potyára olvastam el

Gobiakos 2010.04.28. 17:13:37

@kuri: "...de a hangja különleges, és annyira passzol az LB zenéjéhez, hogy csak na."

Nyilvánvalóan ő alakította így az LB-s dolgokat, hogy a neki tetsző zene az ő hangjával legyen összhangban, és ebből a lehető legjobb minőségű anyagot hozzák ki. ;-)

2010.04.28. 22:02:58

@Gobiakos: részemről igenis meg nemis :D mert nézd meg, hogy Wes is a saját stílusában játszik az LB-ben, közben meg ugye Fred a frontember, neki van (/volt) talán a legnagyobb beleszólása a dolgokba.

amúgy most így elkezdtem gondolkozni Freden, és tényleg kívánncsi lennék a szólóalbumára. az érdekel leginkább, hogy mik vannak a fejében, és azokat hogyan alkotná meg :/

Hentes21 2010.04.28. 23:51:47

@kuri: Results may vary

Komolyan már, csak a nyafi. Mintha mindenki abban lelné örömét, hogy végre leírhassa "Na nem megmondtam?!?!?" című bejegyzését.

Tudom én hogy unalmas minden nap úgy feljönni az oldalra, hogy már megint nem történt semmi sem, de attól sem fog ez változni hogy pánik van és jajjistenem wes kilép!!!!

Különben semmi értelme nincs hogy ezt leírtam, de nem történik semmi sem, és Wes el fogja hagyni a bandát, és soha többé nem lesz limp bizkit album és áááááá..... :D

Jó éjt! ;)

TBoy15 2010.04.29. 01:11:14

éncsak várok és kielégítem magam fred twitteres videóival: www.twitvid.com/D8L1V
azaz elélvezős aaaaahhhh 4mp-nél mindent visz :D john persze most sem mukkan meg..

2010.04.29. 12:47:05

@Hentes21: én pont azt írtam, hogy nem fog :O

(ráadásul FreddyD elég szép munkát végez itt a blogon a "nem-történik-semmi" időszakokban is, 10 percenként ránézek, hátha kirakott valamit :D)

2010.04.29. 12:48:56

@Hentes21: jaaaaajj, azt hiszem félreértettem! mármint a Results May Vary-t írtad nekem, hogy az Fred "szólóalbuma"?
az utána lévő rész már nem nekem szólt?

2010.04.29. 12:54:18

@TBoy15: az a tánc a végén :D

Hentes21 2010.04.29. 14:02:27

@kuri: na látod, tudsz te ha akarsz ;) :D

Chad-Gray 2010.04.29. 16:00:51

En az elso albumtol amiota letezik a LB halgatom. A Faith klip ota.Es az hogy fred nemtud enekelni az nem igaz mert tud.. ha mas kepen is de tud. Es ha valaki elrappeli az egesz szamot az mar az en fulemnek egy elhanyagolas.Mindenki tud bekepzelt hangon beszelni es a rappeles csak arrol szol. Nah joo tudom hogy LB rol bezselunk ahova az tartozik is. De regebben mashogy csinalta most meg olyan komercs szarul (elnezest) . Lehet hoy tul hamar reagalok a dolgokra mert meg nemhalottuk az uj albumot de reszben bennem van a felelem. Es amit irok ezt mar wes is valamikor valahol elmondta ezert is sokszor veszekednek. Es szerintem az en velemenyem szerint meg ugy eggyeztek meg hogy Fred azt mondta Wes-nek nyomd ahogy akarod en is nyomom ahogy tudom es igy lett a Truth part1 . Zeneileg marha jo. De az egesz album csak a gitarol szol.Nemtudot Fred a zenere raenekelni.. Illetve tudot volna csak nemertem miert valahogy elhanyagolja magat :o( A results may vary -ben enekelt szepen es sokat.megmutatta hogy tud ha akar.Noo de meglassuk hogy mit hoz majd a Gold Cobra :o)

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.04.29. 17:48:37

@Chad-Gray: én egyfelöl értem hogy te mire gondolsz, másrészröl nemigazán.
Azt írod hogy már ugymond a kezdetektöl hallgatsz LB-t.Ez elvileg azt jelenti hogy tisztában vagy vele hogy milyen stílusu zenét játszanak.Ebbe a rappelés is beletartozik...sőt..
"Mindenki tud bekepzelt hangon beszelni es a rappeles csak arrol szol."<---ez mekkora baromság már ne is haragudj:D
Az hogy nemszereted a rap-et, egy dolog de akkor végképp nemértem miért hallgatsz LB-t?
Wes miatt? akkor inkább BLB-t hallgass vaze...

freddyD 2010.04.29. 18:19:17

@Chad-Gray: "ha mas kepen is de tud" Uhh bocsi, de ez a "másképpen" remix nagyon szúrta a szemem

Chad-Gray 2010.04.29. 18:30:21

@Chinook akkor megmondanad hogy mi a rap ha nem bekepzelt hang beszed ? Azert halgatok LB-mert szeretem oket de nemszeretem ha az egesz szamot vegig rappeli abban nemlatok semmit. Ilyen boiler az nagyon belyon meg hasonlo szamok.Regebben nemzavart a Rap de idovel valahogy megutaltam mert nincs benne semmi tudomany.

Chad-Gray 2010.04.29. 18:31:28

@freddyD: bocsi de nem vagyok magyar. Most gondolom mindenki ezert le fog fikazni.

FxS 2010.04.29. 18:34:43

@Chad-Gray: lol!? [2]

Dorisz07 2010.04.29. 20:01:05

idevágó téma: ma láttam a music dome-ban, Győrben, limp bizkites képeslapokat :D

freddyD 2010.04.29. 20:53:59

@Chad-Gray: Senki nem fog fikázni, de nem tudhattuk

2010.04.29. 21:11:42

@Chad-Gray: magát a rap műfajt én sem szeretem, általában a zenei (zenei?) aláfestés miatt, meg hogy a legtöbb dal a "sunáznám-az-összes-p*nát" (höhőő Nookie :D), meg "nekem-több-kocsim(házam, aranykarkötőm, nemibetegségem vagy akármim)-van-mint-neked" stílusban osztják az észt, bár gondolom nem ezekből a kommerszekből kell nekem sem kiindulnom, csak a "keményeknek" meg nincs kedvem utánanézni, jól érzem magam a rockban/metalban. Limp Bizkit-et pont ezért szeretem, zúznak, mint az állat, közben meg Fred laza, mint az állat, és rappel, mint az állat.

DE!!! pl egy Cypress Hill-be hallgass bele - ajánlom a Skull & Bones-t, ahol az album felénél átcsapnak durvulásba, és igazi nu metal-os riffekre rapelnek. vagy ugye alap a Linkin Park

Boiler-ért meg tisztelet, szercsi, lávcsi :D

gosford 2010.04.29. 22:11:21

@kuri: "sunáznám-az-összes-p*nát" (höhőő Nookie :D) - kunczogok ;D
süti beállítások módosítása