HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nestának megbocsátva

freddyD 2009.07.07. 16:20

Pali küldött nekem üzenetet, hogy írt az M1-en butaságot beszélő Nestás főszerkesztőnek és ő volt olyan korrekt, hogy válaszolt is rá. Szép gesztus, baki elnézve. Mondjuk az tényleg egy dolog, hogy egyvalaki butaságot beszél, de hogy utána senki még csak le sem ellenőrzi azt, hanem egyből adásba vágja?

Hali

Nem tudom szóltak-e már neked erről, de nemrég láttam szereplésedet az M1 kultúrház magazinjában, ahol a Limp Bizkitről nyilatkozol. Legalábbis te azt hitted, mert igazából a Linkin Parkról beszéltél, ugyanis azok írtak dalt az új Transformers filmhez.

Csunya baki. Csak gondoltam szólok

üdv:
Pali

     Szia Pali!
 
    Neked teljesen igazad van. Pirultam is rendesen , de bíztam benne, hogy az MTV szerkesztői kivágják....
 
    Köszi a leveledet!
 
     Üdvök
 
    Nesta

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr621231855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizkitman 2009.07.07. 17:10:53

Az MTV szerkesztői nem vágták ki...:D.

korogyi 2009.07.07. 17:11:39

Nem is az a gáz, h Nesta összekeverte, hanem az, h az 5-6 ember közül, akik készítették az összeállítást az mtv-nél, egyiknek se tűnt fel.. Mondjuk én se nyilatkoznék Lady Gagaról, épp azért mert semmit nem tudok róla :D

ju offa 2009.07.07. 22:30:29

freddyD bazz..nyáron kajak ilyenkre ráérsz?....apám nemáááá,ez komolytalan.

freddyD 2009.07.07. 23:32:04

@ju offa: Nem mintha én írtam volna... De ja. Mikor ha nem most?
süti beállítások módosítása