HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Újrakevert Sour

freddyD 2011.07.23. 20:23

A banda VEVO csatornájára feltöltött (igen jó képminőségű) videónál feltűnt, hogy más a hang keverése. Ne számítsatok drámai változásokra, de szerintem aki rongyosra hallgatta az album Sour verzióját, meg kell hogy hallja a különbséget. Furcsa, hogy miért módosítottak egy ilyen régi dalon, csak egy új feltöltés miatt...

Címkék: klip

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr473092156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorre126 2011.07.24. 00:06:24

Talán ez az egyetlen számuk amit nem szeretek, alig hallottam párszor, de még így is feltűnt :D

freddyD 2011.07.24. 06:23:54

@Gorre126: Érdekes amit mondasz, mert nekem is jó ideig bajaim voltak a dallal. Évekig túl "zűrzavaros"-nak tartottam, amit előszeretettel nyomtam tovább. Aztán egyik napról a másikra megszerettem, mert összeállt bennem a dal mint egész egység (tudom, elég hülyén hangzik, de nem tudom jobban elmagyarázni) és onnantól kezdve szeretem már.

gosford 2011.07.24. 12:14:35

ó. nekem az egyik kedvencem.

BizKoRn 2011.07.24. 12:31:03

tényleg nem nagy a változás de ez igy is ugy is jo anyag

Abri55 2011.07.24. 13:59:11

jézusom az album egyik legjobb dala :D:D pont emiatt szeretem a three dollar bill yall-t olyan gettós kicsit bár nem mintha szeretném a nagy feka nigger rapper számokat, de ez valahogy mégha tökre nem is arról szól szövegileg a szám, mégis olyan mintha new york egyik sikátorában lennék vagy nem tudom :D:D mind1 imádom és kész XD na mentem forma 1-et nézni

TBoy15 2011.07.25. 11:48:23

nézem h ezen hol van változás :DD hát ezt már 2éve felrakták szal nekem nem volt új.. imádom ezt a számot, sokat néztem már.
süti beállítások módosítása