HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Bécsi koncert: Még négy nap!

freddyD 2011.07.01. 21:24

freddyD: 28895741

A múltkori bejegyzés óta van pár új infó, szóval aki megy majd ki, annak érdemes lesz ezt és a korábbi cikket is átböngészni.

A koncert ha minden igaz telt házas lesz, mert jegyet már nem lehet rá venni.

Nekem fontos volt megtudni, hogy van-e ruhatár, mert én a koncert előtt még vennék 1-2 dolgot. Megkérdeztem ezt a létesítményt vezetőktől és azt mondták, hogy este 7-től nyit csomagmegőrző. (Gondolom pénzes, de ez van).

A magyar kiruccanást adminisztráló gosford azt mondta, hogy olyan kb 6-8 ember megy ki Bécsbe a 9:10-es vonattal, még lehet hozzájuk csatlakozni, mert kis városnézést is tartanak majd.

Ha a magyar csoport együtt szeretne maradni, a koncert előtt majd kéne gyülekezni valahol. A VOLT-nak hála szerintem páran már megismerjük egymást én mindenesetre azért viszek majd egy magyar zászlót ;) 

Arra nem vennék mérget, hogy mindenki együtt tud maradni (VOLT-nél is 6 felé szakadt a társaság) a koncert után gondolom mindenki majd megy a hátsó kijárathoz esetleg valami szuvenírt gyűjteni. Utána meg elmenni inni valahová és elütni az időt kora reggelig, amíg megy vissza a vonat.

Én aznap fél napot még elmegyek melózni, onnan sietek majd a vonathoz és csak 4 után érek oda. Rövid shoppingolás után kb 6-ra már odamennék a Gasometerhez, franc se tudja mennyire kell majd megküzdeni a jobb helyekért. Majd csak megtaláljuk egymást.

freddyD: 22

Tervezek egy kis bécsi kiruccanásos werkfilm montázst valami közös fotózással, mint anno ez itt a budapesti koncert előtt (remélem jobb időnk lesz mint akkor...)

Már alig várom, az év eseménye ;)

Akinek vannak még ötletei, stratégiai terve, nyugodtan ossza meg velünk

Címkék: rajongók turné

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr873031256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

warcry83 2011.07.01. 23:48:33

Ha nem hétköznap lenne, akkor mennék... Jó szórakozást, és beszámolók tömkelegét minden formában!

Gobiakos 2011.07.01. 23:58:13

Én Kelenföldön fogok csak felszállni, de természetesen a vonat a tuti! :-)

gosford 2011.07.02. 09:32:24

szerintem is 6, fel 7 korul jo lenne osszefutni a gasometernel, majd valogatott magyar karomkodasokat uvoltozok hogy megtalaljatok. ;D ha valakinek van tuti tippje az afterpartyra az franko lenne, valami kocsmat vagy pubot jo lenne felkutatni. :)

freddyD 2011.07.02. 10:43:32

@gosford: Ahogy írtam, az a Gasometer egy szórakozóhely komplexum, szóval csodálkoznék ha nem lenne ott egy halom kocsma vagy pub

BizKoRn 2011.07.03. 18:16:37

ur isten még+van ez a kép..... :)de rég volt! de nagy zsirságos az fix
a mostaniaknak jo mulatást hozzá

gosford 2011.07.04. 11:28:19

@freddyD: pedig hidd el hogy nem nagyon van, most kicsit feltúrtam a dolgokat, a gasometertől még a belvárosig vissza kell nyargalni hogy találj valami használható helyet és a legtöbbje így is kettőkor zár. ;/ mindegy majd improzunk valamit.

freddyD 2011.07.04. 11:54:18

@gosford: Hmmm...Akkor majd viszünk UNO-t és kártyázunk a szabadban :P
Ti melyik vonattal mentek vissza?

freddyD 2011.07.04. 12:00:49

@gosford: Egyébként hajnalig szerintem a hátsó kijáratnál eleve elleszünk egy ideig, míg kivonul a banda. Én kivárom mindenképpen, egy-egy közös fotó ha összejön óriási volna

gosford 2011.07.04. 12:06:55

@freddyD: igen, a hátsó kijáratos mókát én is tervezem, utána akár unozhatunk is ;D a legelső vonattal, 6:54-essel.
süti beállítások módosítása