HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Végre még egy élménybeszámolós beadvány

freddyD 2011.06.23. 21:52

Polski gyerek beküldte a saját pályázatát 


Címkék: nyereményjáték

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr963009843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoldenPuffs 2011.06.23. 21:58:45

IMÁDOM EGYSZERÜEN nem birok magammal rázom a fejem mint egy vadbarom és kiráz a hideg + mosolygok ezerrel :D
ÖCSÉM ! ezentúl én úgy hiszem hogy nincs lehetetelen : DD

gorre126 2011.06.24. 00:15:57

A beszámoló jó lett, de most offolok egy kicsit...
freddy, engem már az RPCJS blogon is rohadtul irritált, hogy megjelentek ezek a fészbúkos, iwiwes, meg ilyen hülye lájk rendszerek a bejegyzések alján... És hogy miért? Mert kurvára lelassítja az oldal betöltését...
Megszűnt az RPCJS, aztán úgy gondoltam, na jól van, nem szólok ezért, úgyse nézek már fel naponta, max nagyon ritkán retrózni egyet. A Blogolkodom blogon is ott van, de ott azért nem zavar, mert nem sűrűn nézem, mivel bejegyzés sincs olyan sokszor...
És komolyan mondom, én örültem annak, hogy legalább itt nincs, de pár napja úgy látom ide is felkerült ez a gusztustalanság, ami (legalábbis nekem) eléggé be szokta lassítani nem csak hogy ennek az oldalnak a betöltését, de az éppen futó progikat is, pl Skype...
És ez azért is annyira zavaró, mert ez maradt az egyetlen blog amire ha tehetem naponta többször is ránézek, szóval légy oly szíves, ha lehetséges tüntesd már el ezeket! Köszi :D

ASDani 2011.06.24. 00:58:25

@Gorre126: egy 2 kilobájtos kép miatt lassul be a neted? kemény.

freddyD 2011.06.24. 07:06:53

@Gorre126: Ezt én sem teljesen értem. Hogy lassulhat le a neted pár miniatűr képtől?

Ezek nekem is hasznosak, mert twitterre múltkor ki akartam rakni a klipes bejegyzést és mivel a Gold Cobra úton van, a Facebook-os megosztásoknak köszönhetően sikerül majd jobban promózni a zenét és az oldalt is.

Majd lehet, hogy ha a GC már lecsengőben van később eltüntetem, de most biztos nem. Kösz a megértést

Hotride 2011.06.24. 08:20:57

Jé ma kezdődik a turné németbe. Kicsit sűrű a program mostanság :P

gorre126 2011.06.24. 12:08:39

Fogalmam sincs hogy lassulhat le ennyire ezektől, én is csak azt vettem észre, hogy az összes blogot amég nem voltak rajta ezek rendesen gyorsan betöltötte, de mióta megjelentek kb 3x annyi idő hogy betöltse...
Na mind1, kibírom :D

FxS 2011.06.24. 21:39:29

@Gorre126: elvileg szinte semmi koze nincs a betoltesi idohoz (az LBH facebook box sem tolt be automatikusan ha gyenge a neted). Szerintem a bongeszod cookies-jaiban kutakodj, vagy telepits ujat.

@polski: Wrestlemania? wow, sosem gondoltam volna, hogy valaki igy ismeri meg oket :D - golndolom akkor a Head-es Crack Addict nagy kedvenced. :)
süti beállítások módosítása