HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Aktiválva az új honlap...

freddyD 2011.06.11. 07:56

...és köszönettel kérjük vissza a régit, ugyanis még az is jobb volt ennél. Sőt, szerintem még ez a blog is übereli azt. Nézzétek már azt a logót, hogy van oda betolva... Úgy néz ki, mint egy kezdetleges magán honlap a 90-es évek végéről. Kinézete egy dolog, de marha átláthatatlan is. Ezért kár volt 

freddyD: honlap

Címkék: hír

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr392974609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2011.06.11. 08:43:25

A logo megvaltozott hamar, de tenyleg borzalmas lett az egesz oldal (nem mintha az eddigi jo lett volna).

Hotride 2011.06.11. 09:56:10

Az a logó csak úgy odabaszva ezt else hiszem :D Szerintem még csak a motorját írták át és lesz normális fejléc meg ilyenek. Vagyis remélem.

gosford 2011.06.11. 09:59:07

láááááál, hát ez kritikán aluli, de azért abban biztos vagyok hogy nem ez lesz a végleges, inkább olyan váznak tűnik.

freddyD 2011.06.11. 10:49:12

Ha meg nem végleges, mi a francért rakják ki már ilyen félkész állapotban? Csak magukat égetik le

gosford 2011.06.11. 10:58:30

@freddyD: passz, ezt én se értem mondjuk.

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2011.06.11. 20:57:06

Én azt nem vágom hogyha max olyan oldalakat képes csinálni mint a TAP ötven verziója az évek során, akkor mi ez a fos tőle.

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2011.06.11. 22:10:53

Ja, most nézem hogy Fred csinálta. Első honlapnak nem rossz (sőt), csak nem egy milliós lemezeladásokat produkáló zenekar honlapjával kéne kezdenie. Még ha az ő zenekaráról van szó, akkor se.

matheusthemaggot 2011.06.12. 10:51:58

Most már nem így néz ki, hanem egy fokkal jobban.
De az előző oldal szerintem 100× ilyen jó volt, nem értem miért kellett megváltoztatni. Ráadásul ez a zöld design nem igazán megy a GOLD cobrához...
süti beállítások módosítása